wtorek, 1 sierpnia 2017

Essence, Out of Space Stories, 03 Space Glam.

Lakier z dzisiejszej recenzji kupiłam na szybko w czeskiej drogerii Teta. Miałam 5 minut do zamknięcia sklepu i migiem porwałam ten oto właśnie Essence.

The nail polish I'm showing today was bought in Czechia, in a Teta drugstore. I had 5 minutes till the store was closed so I caught this Essence.



kolekcja i nazwa: Out of Space Stories, 03 Space Glam.
wykończenie: flakies
ilość warstw: 2 grubsze lub 3 zwykłe
czas schnięcia: ok. 15 minut
pojemność, cena: 11 ml/ok 10 zł
moja ocena: 7/10 pkt

collection and name: Out of Space Stories, 03 Space Glam.
finish: flakies
number of coats: 2 thicker ones or 3 standard ones
the time of drying: about 15 minutes
amount, price: 11 ml/about 10 PLN (60 CzK)
my rating: 7/10 pkt

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, SILICA, TIN OXIDE, BARIUM SULFATE, CI 15850 (RED 6), CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)



Lakier ten to przykurzony róż wpadający w fiolet z drobinkami wpadającymi w turkus, srebro, zieleń. Trudno to uchwycić na zdjęciu. To taki typ "przecieranego" koloru. Nie do końca moje wykończenie, dlatego 7 pkt, ale ma dobrą trwałość. Przypomina mi o niebo droższe, a podobne wykończeniem 'przecierane" lakiery Zoya.

This nail polish is a dusty pink combined with purple with tiny flakies in turquoise, silver, green. It was hard to capture these changes in photos. It isn't 100% my kind of finish, so I gave 7 points to it, but all in all it's a nail lacquer of a good lasting time and quality. It reminds me of much more pricey and similar looking Zoyas.





Lakier ten sprawdza się jako glass fleckowy topper. Poniżej na metalicznej, ciemnej zieleni.

This nail polish is handy as a glass fleck topper. Below - on a metallic dark green.







Co o nim sądzicie?

What do you think about this nail polish?

59 komentarzy:

  1. Aneta, I'm wearing this nail polish too!! What a coincidence!! On me it lasted one week without top coat.
    I like your manicure.
    Smuackkkk

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! :)
    Naprawdę mi się podoba.
    Też chcę taki mani mani. Super! :)
    Pozdrowionka! :) Miłego dnia. Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice design!
    http://beyoutiful.com.ua/?p=4011

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor :) Na paznokciach wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbieram go jako taki trochę jesienny - idealny na wczesną jesień.

      Usuń
  5. I think it's a cool polish. I have it myself and I think it's a great idea to also use it as an effect topper :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobienie wyszło b. fajnie choć ten typ wykończenia nie jest do końca w moim guście. Jak byłam w Niemczech to stałam nawet nad szafą Essence z tą kolekcją jednak na żaden się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się okazało w trakcie noszenia, w moim też nie do końca. Ale ma swój urok, takie przecierane lakiery są ciekawe :)

      Usuń
  7. Paznokcie jak zwykle śliczne :) bardzo podobają mi się takie kolorki i jeśli nie maluję na czerwień lub szarość to wybieram właśnie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go niedawno kupiłam i nie mogę się doczekać, aż wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bazowy jest absolutnie niesamowity! Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi wykończenie akurat bardzo się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful nail!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  12. That's a lovely polish. You have cleverly used it as a topper. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że ten lakier udał się Essence - jest naprawdę oryginalny jeżeli chodzi o "sklepowe" lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda; taki wielowymiarowy w tym, jak się mieni :)

      Usuń
  14. Really interesting post) Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  15. I always love when rose shades have some golden glow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, they have kind of romantic touch :)

      Usuń
  16. Ładny ale dla nas za bardzo błyszczący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że nie przepadacie za tymi bardziej błyszczącymi ;)

      Usuń
  17. LOVE that nail polish! Why didn't I pick it up while I was in Holland :'( It looks perfect with your design :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Very cute ...looks like strawberry with white chocolate drizzle on it :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w sumie lubię tego typu lakiery, więc mogłabym nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja jednak nie przekonałam się do niego, ale jestem zdania, że wielu może się spodobać.

      Usuń
  21. Lindas unhas amei a cor, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy koleżka...ciekawa jestem czy są u nas, bo pewnie bym sięgnęła po niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem, czy są u nas, bo dawno nie byłam w Drogerii Natura...

      Usuń
  23. świetne zdobienie :) odcień różu moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for the interesting post! Have a nice day)


    แคมฟรอก

    OdpowiedzUsuń