czwartek, 27 lipca 2017

Wibo, Wow! Sand nr 2 + Miss Sporty, Wonder Metal.

Hej :) Pokażę wam dziś swatche dwóch lakierów, jakie wygrałam w rozdaniu u Lakiernia Pulinki :) Pierwszy z nich to piaskowy Wibo, a drugi - metaliczny Miss Sporty.

Hey :) Today I'm going to show you swatches of two nail polishes I won in a giveaway at Lakiernia Pulinki blog :) The first one is a textured Wibo and the second one - a metallic Miss Sporty.


Zdobienie wymyśliłam tak, byście mogły zobaczyć, jak prezentuje się Miss Sporty w stemplowaniu na ciemnym tle.

I thought about such a manicure so that you were able to check out how Miss Sporty works in stamping on a dark background.



marka: Miss Sporty
nazwa: Wonder Metal, 040
ilość warstw: 1 lub 2
wykończenie: metaliczne
pojemność, cena: 7 ml; lakiery te kosztują ok. 8 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Miss Sporty
name: Wonder Metal, 040
number of coats: 1 or 2
finish: metallic
amount, price: 7 ml; these nail lacquers usually cost about 8 PLN
my rating: 7, 5/10 pnts


Oto, jak wygląda jedna warstwa tego lakieru na mlecznym, sztucznym paznokietku:

Here's how one coat looks like on a milky, fake nail:




Krycie jest w porządku, schnięcie też, kolor to przybrudzony róż. Składu nie znalazłam.

The opacity is OK, the drying time too, and the shade is a dusty pink. I haven't found ingredients of this polish.


Piaskowe Wibo bardzo ładnie mieni się w świetle :)

The sandy Wibo shines nicely in the light :)



marka: Wibo
kolekcja: Wow! Sand, nr 2
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: piaskowe, drobne drobinki brokatu
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Wibo
collection: Wow! Sand, nr 2
number of coats: 2
finish: sandy, tiny glitter particles
my rating: 7, 5/10 pnts

skład/ingredients:
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Bentonite, N-Butyl Alcohol, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzophenone-1, Silica, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycols Copolymer, Stearalkonium Hectorite, Ethylcellulose, Hydrated Silica, Calcium Aluminum Borosilicate, Mica, Tin Oxide, [+/-]: CI 77891, CI 15880, CI 77510, CI 15850, CI 77266 [nano]. 

Szybkoschnący, efektowny, dobry, gdy się spieszy :) Niestety, dość szybko ściera się z czubków paznokci. Na szczęście można to domalować i tego nie widać.

Fast drying, spectacular, and good when you don't have much time :) Unfortunately the tips wear off too fast. You can always repaint them when needed and there's no trace of it.


Makro na Wibo:

Macro shot (Wibo):



Essence, The Gel, 01; Golden Rose, Wow! 81; Miss Sporty, Wonder Metal, 040; Wibo, Wow! Sand nr 02.


A do stempli użyłam poniższej płytki (Nicole Diary).

I used the Nicole Diary stamping plate below:




49 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie kolorów i wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a marvellous and feminine manicure dear! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Naprawdę ciężko się oprzeć takiemu efektowi.
    Rewelacyjnie się prezentuje.
    Nie pozostaje nic innego jak tylko wypróbować!
    Pozdrawiam ciepło! :) Megly (megly.pL)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne!:) Masz ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję; przywiązałam się do tego kształtu ;)

      Usuń
  5. Thanks for the interesting post! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te pazurki :) Wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is wonderful, I love the combination!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne mani :) chyba mam ten piasek od WIBO :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolory i można je świetnie ze sobą łączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja w sumie wolę te bez zdobień, ale co kto woli :)

      Usuń
  11. Jak średnio lubię piaski to ten różykk mi się naprawdę podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam tego piaskowego Wibo, śliczny jest! I płytka b. fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka całkiem całkiem :) Ale już jej nie mam, sprzedałam komuś :)

      Usuń
  13. Fajne pazurki i ładna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne wykończenie daje ten lakier Wibo, zdobienie też bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twoją kreatywność, ślicznie Ci to wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. The colours look really nice indeed. Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdobienie :)fajna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolorki.
    Bardzo lubię piaskowe wibo właśnie za to, że tak szybko schną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś piaskowe Barry M, które nie schły tak szybko ;)

      Usuń
  19. Bardzo ładny efekt, masz ładny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podobają! :) Świetne kolorki:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Very cute! The sand nail polish is beautiful! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. This is such a beautiful manicure, such a pretty pairing!

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje kolory. Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdobienie zrobiłaś z użyciem tych lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful nail!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  26. I think this a wonderful combination and this look is looking awesome on your nails. :-)

    OdpowiedzUsuń