piątek, 21 lipca 2017

Joanna Krupa, #follow the heart edp.

No, moi drodzy... Koniec szlabanu na flakoniki. Zaszalałam i kupiłam sobie jeden :)

My dears... The end of bottled perfume detention. I bought one :)




Ludziska, drażni mnie Dżoena Krupa. Nic na to nie poradzę. Ale perfumy są udane. Tak beztroskie i bez większej głębi, a jednocześnie nie płytkie i miłe, że aż zanabyłam flaszeczkę.

People, I don't like Joanna Krupa (a Polish supermodel). I can't help it. But the perfume is well done. So careless and without much depth, still not shallow and nice. I couldn't resist the bottle.




18% ekstraktu zapachu
nuty głowy: miód, kadzidło
nuty serca:  szafran, morela
nuty bazy: belladonna, jaśmin, orchidea
18% fragrance extract

head notes: honey, oud
heart notes: saffron, apricot
base notes: belladonna, jasmine, orchid


cena: 30 ml/79,99 PLN
50 ml/99,99 PLN

price: 30 ml/79,99 PLN
50 ml/99,99 PLN

Ja swoją buteleczkę kupiłam w promocji w Rossmanie za 64 zł/30 ml.

I bought my bottle in Rossmann at a bargain price 64 PLN/30 ml.




Jak wrażenia? Perfumy są słodkie dzięki miodowi, ale nie przesłodzone i subtelne. Nutka kadzidła nie jest mocna - jeśli w ogóle da się ją wyczuć, to delikatnie. #Follow the heart są przez kilka pierwszych godzin niczym gra światłocienia: ogólnie jasne, ale z ciemniejszą nutką. Nuta bazy jest owocowo-orientalna.

What are my impressions? Perfume is sweet thanks to honey, but not oversweetened. Subtle. Oud isn't prominent- if it shows up, it's very gentle. #Follow the heart is like play of light and shadow for a few hours. All in all it's light with an addition of something darker. Base notes are fruity-oriental.




Kategoria? W moim odczuciu kwiatowo-owocowo-orientalna, lecz jest to orient w subtelnym, kobiecym wydaniu.

Category? In my opinion it's floral-fruity-oriental, but the orient is subtle and feminine.


Dzięki nietypowym nutom bazy stworzono ciekawe perfumy. Uważam jednak, że 80 zł za 30 ml to za dużo. Buteleczka jest prosta, minimalistyczna, szkło nie jest ciężkie, a jakość dobra jak na średnią półkę, jednak trochę brakuje mi większego 'ogona'. Siła rażenia ;) jest przez kilka godzin przeciętna, potem zapach robi się bliskoskórny. Jest dość trwały, ponad 10 godzin.

They added untypical base notes and created an interesting fragrance. I think 80 PLN for 30 ml is too much though. The bottle is simple, minimalistic, the glass isn't heavy and the quality is good as for the medium shelf, but I miss more trace of perfume left behind me as I walk. Lasting power is more than 10 hours on me.




Komu może spodobać się #follow the heart?
Perfumy pasują mi do młodej kobiety lub kobiety-optymistki, która zwykle dostrzeże w życiu więcej światła niż mroku :) Ogólnie są to perfumy nienachalnie zmysłowe, dość cielesne i radosne. Lekkie, raczej nie będzie po nich bólu głowy. Jest w nich trochę 'jadalnej' nuty. Urocze. 8, 5/10 pkt.

Who can like #follow the heart?
The perfume will suit a young woman, or an optimistic woman who usually notices more light than darkness in life :) All in all this fragrance is sensual and joyful. Light one, you shouldn't have headache. There's a gourmand note in them. Lovely. 8, 5/10 pnts.




48 komentarzy:

  1. Pierwszy raz o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie sprawdze jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sounds nice but fruity usually don't agree with me!!

    Did you get my email I sent a few months back?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! So nice to see you again!
      I've sent you an e-mail today :)

      Usuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że Joanna Krupa ma swój zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też za tą panią nie przepadam - sam silikon i botoks ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale mam swoje ulubione perfumy i raczej się do nowych nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kadzidło i słodki zapach nie dla mnie, a tej pani tez nie trawię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego kadzidła praktycznie nie ma. Jeśli ktoś nie lubi, nie ma czego się obawiać.

      Usuń
  8. Myślę, że mogły by dla mnie być zbyt delikatne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Killer to z nich nie jest. Gdzieś czytałam, że Krupa nie lubi mocnych perfum, bo ma po nich ból głowy ;)

      Usuń
  9. It surely sounds like a perfume I would like :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak doczytałam, że mają w sobie jaśmin to, aż powącham przy okazji, bo lubię jaśmin w perfumach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wąchałam sporo perfum w drogeriach i te zrobiły na mnie wrażenie, choć nie lubię tej celebrytki.

      Usuń
    2. Czasem tak się zdarza, w sumie najważniejsze, żeby zapach, który nosimy nam się podobał.

      Usuń
  11. Kiedyś gdzieś miałam okazję go poniuchać i zapach bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że uroczy? Przyjemnie się go nosi.

      Usuń
  12. Recenzja zachęca do wypróbowania, ale cena rzeczywiście powala.

    OdpowiedzUsuń
  13. Now I would like to try it!!!
    A big hug Aneta!

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach jest bardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie ciekawiły nas perfumy Dżoany, dobrze wiedzieć, że są przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Very interesting post! Thanks for sharing! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny szablon:) Widziałem gdzieś już te perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. As usual interesting post! Thanks a lot)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very fascinating product. Thanks for your advice.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super!
    Tak, jak lubię.
    Chcę powąchać.
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pL)

    OdpowiedzUsuń
  21. I've never heard about this brand. I like mostly fresh sent so this won't be one for me.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think it's only sold in Poland... I like some fresh ones as well.

      Usuń
  22. A ja muszę przyznać, że nie znam żadnych 'flakoników' Joanny chociażby z tego samego powodu - irytuje mnie jej osoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście jakoś nie łączę tego zapachu z jej osobą, choć obawiałam się, że może tak będzie...

      Usuń
  23. nawet nie wiedziałam, że ma swoje perfumy:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Really interesting post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę obadać jak będę w rosku.

    OdpowiedzUsuń