wtorek, 25 lipca 2017

Cien, Into the Jungle, neon nail polish, nr 2

Witajcie :)

Lakier, który Wam dziś zaprezentuję, kupiłam w Lidlu za ok. 5 zł. Jest to bardzo żywy, fioletowy neon (na zdjęciach wyszedł mniej neonowo; w rzeczywistości fiolet ten ciut wpada w bardzo ciemną fuksję). Ostemplowałam dwa paznokcie białym lakierem (wzorek z płytki MoYou London).


Hello :)

The nail polish I'm going to show today was bought in Lidl and it cost slightly more than 1 euro. It's a very vivid purple neon (it's much less neon in the photos than in reality; in fact this neon looks like something kind of very dark fuchsia). I stamped two nails in white with a MoYou London stamping pattern).






Do krycia trzeba dwóch grubszych lub trzech zwykłych warstw. Czas schnięcia jest przeciętny. Lakier bezproblemowo się rozprowadza. Trwałość przeciętna, błyszczące wykończenie, brak składu.

You'll need two thicker or three thinner coats for opacity. The drying time is medium. This nail polish spreads nicely, lasts well. Glossy finish, lack of ingredients.


Na zdjęciu poniżej na palcu wskazującym są 2 cienkie warstwy, na reszcie - 3 cienkie.

 You can see 2 thin coats on my pointer finger and three thin ones on the rest of them in the photo below .






Lubicie takie fioletowe neony? Ten przypadł mi bardzo do gustu, a wbrew pozorom niełatwo dorwać taki odcień...

Do you like such purple neons? I like this one a lot and it's hard to buy such a neon shade...

65 komentarzy:

  1. Beautiful color and idea for motive!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pazurki i śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor :) Nie jestem pewna, ale chyba u mojej siostry widziałam podobny albo ten sam, bo niedawno robiła nalot na lakiery w Lidlu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jakieś neony; gdy byłam w Lidlu, zostały tylko dwa kolory, ale ten fiolet to był strzał w dziesiątkę, bo takiego neonu jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  4. Bardzo ladnie to wyglada, a ten fiolet jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice color and I like the pattern too.

    OdpowiedzUsuń
  6. A very pretty colour indeed! I also really like the stamping pattern, very unique!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, jedne z najlepszych jak dla mnie, które dotąd robiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny fiolecik! Takie lubię najbardziej :) Bardzo też podoba mi się wzór stempla ♥ nie wiem jak to się dzieje, że nadal nemam żadnej płytki MY :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz nie kupuję - podrożały ;)

      Usuń
  9. Naprawdę rewelacja!
    Dawno nie widziałam czegoś równie fajnego - ach, ten kolor!
    Pazurki idealne :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest! I do tego jakie fajne drewniane stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniusi, zdobienie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. What a marvellous violet! I like the final mani a lot. Smuack!♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny motyw, baza kolorystyczna jest bajeczna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam fiolet na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zależy kiedy, ale ogólnie jestem raczej na tak :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Przypomina mi fiolet z neonowej kolekcji Morgan Taylor.

      Usuń
  17. This is such a pretty shade of purple!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor ładny ;-) Lakierów Cien nie używałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te o kształcie buteleczek podobnych do Wibo, a nazwanych Cien, produkuje dla Lidla polskie Wibo :)

      Usuń
  19. Kolorek rzeczywiście świetny! Zdobienie też bardzo mi się podoba - świetnie to zmalowałaś :) Paznokcie masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny odcień :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiego odcienia fioletu jeszcze nie mam *_* piękny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach wygląda praktycznie identyko jak twój napis InesWorld w avatarku :) - to ten odcień :)

      Usuń
  22. As usual great post) Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fioletowy neon wyglada cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kolor i zdobienie bardzo mi przypadło do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful purple. I loved it. And the wood kind of stamping pattern is interesting "_

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz jest sezon na jagody więc lakier idealnie wpasował się w klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. It's a lovely purple shade and the stamping looks nice!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorek nie mój.
    Mam od nich holo tęczę i jest obłędny jak na lakier za 3zl ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny kolorek :) Nie mam jeszcze żadnego lakieru z lidla, głównie dlatego, że nie ma tego sklepu u mnie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, mega kolor i super wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  31. It's gorgeous. Your nails are looking fab. <3

    OdpowiedzUsuń