poniedziałek, 9 lutego 2015

Wyniki rozdania + nowe rozdanie/new giveaway! 9.02-05.03. 2015 + OPI, La Paz-itively Hot Matte oraz różnice w kryciu białych stempli :)

Pewnie już chcecie znać wyniki rozdania :) 10 lakierów i próbka perfum wędrują do:
Anna Bugnacka
Zgłoś się mailowo do trzech dni po ogłoszeniu wyników - gratuluję :)




Niespodzianka! Mam dla was nowe rozdanie - spodobało mi się, jest większy ruch na blogu :D

W skład nagrody wchodzą następujące lakiery (są używane, ale minimalnie):

1. Essence, Colour&Go, 107 Naughty and Pink!
2. Catrice, Walk the Lime
3. OPI, I Just Can't Cope-acabana (kolekcja Brasil)
4. Wibo, Gel Like - Słoneczny Patrol
5. Colour Alike, Hey now






Rozdanie dotyczy Polski i krajów europejskich. Drogą losowania wybiorę jedną osobę, do której wyślę rejestrowaną przesyłkę. Rozdanie kończy się 5 marca o 20-tej.

Co trzeba zrobić, by wziąć udział w rozdaniu?

1. Zostać obserwatorem mojego bloga przez dołączenie się do tej strony (kliknijcie "Dołącz się do tej witryny")
2. Będzie mi miło, gdy polubicie moje konto na Facebooku - klik i umieścicie baner z wiadomością o rozdaniu na swoim blogu (nie jest to obowiązkowe)
3. Zostawcie swojego maila w komentarzu poniżej razem ze swoimi danymi (nazwa z Facebooka i nazwa obserwatora bloga)
4. Zgłoście się do 3 dni po ogłoszeniu wyników z waszego maila po odbiór wygranej.
5. Dodatkowo, jeśli osoba, którą wylosowałam, umieści mojego bloga na swoim blogrollu, dostanie jeszcze jeden lakier-niespodziankę :)

Tyle :)

Powodzenia!


----

Hi :)

I guess you want to know who's the winner of my giveaway. The prize goes to...
Anna Bugnacka.
Send me an e-mail with your address up to 3 days. Congratulations :)

I have a new giveaway for you: I've liked it, there's a bigger crowd on my site :)

I have the following prizes for you (they were used, but only a little- once or twice):



1. Essence, Colour&Go, 107 Naughty and Pink!
2. Catrice, Walk the Lime
3. OPI, I Just Can't Cope-acabana (Brasil collection)
4. Wibo, Gel Like - Słoneczny Patrol
5. Colour Alike, Hey now

The giveaway is open for Polish and European readers. It ends in 5th of March, 2015 at 8 p. m. The winner will get the set sent with a registered letter.

What should you do to take part in this giveaway?
1. Join this site by clicking "Dołącz się do tej witryny"
2. Like my fan page on Facebook here and add a banner about my giveaway on your blog or other sites (optional, yet you'll make me happy :D)
3. Leave your e-mail address in a comment below this post together with the information what's your name on Facebook and Google
4. Send me an e-mail message in 3 days after my information who is the winner.
5. In addition, if my blog will be added to the winner's blogroll, the winner will get one more nail polish - a surprise :)


I wish you luck!


---



Dziś: takie oto mani :)






Lakier OPI, który wam zrecenzuję, chodził za mną od momentu, gdy zobaczyłam jego swatche na blogu Marii. Trudno mi było go zdobyć - bywał, ale w błyszczącej wersji (ma inny odcień niż mat) -  w końcu się udało! Wychodził swoje :D



marka: OPI
nazwa: La Paz-itively Hot - Matte
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: matowe
cena: zapłaciłam 18 zł plus wysyłka, w buteleczce było ok. 12 ml - sporo mnie kosztował ten używany lakier ;)/pojemność początkowa buteleczki 15 ml
moja ocena: 8 pkt/10


La Paz-itively to mój idealny matowy odcień fuksji. Prawdopodobnie zdobyłam OPIk już trochę nieświeży, gdyż znajdowały się w nim grudki, ale udało mi się go użyć i sobie poużywam jeszcze :) Dwie warstwy są OK, ale dałam 3 na wszelki wypadek. Lakier schnie w przyzwoitym tempie, bardzo dobrze się trzymał (nie było śladów zużycia po dniu noszenia). Cudna fuksja, no, cudna!

Dzisiejszy post ma też na celu pokazanie wam różnicy w kryciu lakierów używanych do stempli. Na palcu wskazującym i kciuku mam lakier Konad, Special Nail Polish, a na środkowym, serdecznym i małym Golden Rose, Rich Color, nr 76. Myślę, że od razu widać, że Konad kryje o niebo lepiej... Płytka hehe006 :)

----

The nail polish that I'm going to review today was in my head since I saw it on Maria's blog. Finally I managed to get it and it wasn't that easy, because for some time I could only find this nail polish in a glossy version and shades of both do differ. Here it is:




brand: OPI
name: La Paz-itively Hot - Matte
number of coats used: 2
finish: matte
price: I paid 18 zloty for about 12 ml (this nail polish was used); the whole bottle contains 15 ml
my rating: 8/10 pnts


This fuchsia is my ideal matte fuchsia shade. Probably I got the OPI that was a bit old because I found some clumps in the bottle, but I managed to use it and I'm going to use it and use it :) Two coats are OK but I painted with 3 for better photos. This nail polish dries quite fast and there was no tip wear after one day of wearing it. Wonderful fuchsia, wonderful!

Today's post is meant to show you a difference in white nail polishes used for stamping. On my thumb and pointer finger I have Konad, Special Nail Polish (aimed for stamping) and on my middle, ring and pinkie you'll see Golden Rose, Rich Color, nr 76. Don't you think it's visible that Konad has better opacity? Stamping plate hehe006 :)



zdjęcia wśród śniegu/photos in the snow:







Konad, Special Nail Polish, White; OPI, La Paz-itively Hot - Matte; Golden Rose, Rich Color, nr 76.










48 komentarzy:

  1. Gratuluję

    E-mail: wikafiutak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwacja: Agnieszka Winciorek
    FB: Agnieszka Winciorek
    Blogroll: liveagi.blogspot.com
    baner: liveagi.blogspot.com
    Pozdrawiam
    i gratulacje wygranej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak miło :) już wysyłam dane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczucha do ciebie już w drodze :)

      Usuń
    2. Paczka już doszła, jestem bardzo zadowolona :) Życzę wszystkim powodzenia!

      Usuń
  4. Obserwuję jako: Honsia Honsia
    Baner: http://zrecenzowano.blogspot.com/p/konkursyrozdania.html
    E-mail: czytelniczka27@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa, jak wypadłoby porównanie Konada i Essence stemplowego :)
    Fuksja i jej okolice jest jedynym typem różu, który lubię. Całkiem fajny ten Opik, ze stemplami jeszcze fajniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty maniaczko stemplowa ;) Ja też ostatnio bardzo się wciągnęłam w stemple ;)
      Nie mam białego Essence do stempli. I w sumie mi nie potrzeba, bo mam, czekaj, ile? 4 różne biele.

      Usuń
  6. I love what it looks like stamped :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne pazurki :)
    Gratuluje zwyciezczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Nie biorę udziału, ale trzymam kciuki :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kulciaciek, szkoda, że nie wygrałam :< Może teraz się uda?
    Obserwuję jako Edyta H.
    LubięFP jako Edyta Hendzel
    Banner allthesnuff.blogspot.com
    edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Może tym razem i mnie szczęście dopisze :)
    Obserwuję jako JoanneD
    Na FB jako Joanne's Nail Polishes (właśnie mi uświadomiłaś, że masz fanpage, a ja go nie śledzę - już nadrobione ;p)
    Banner: http://joannes-polishes.blogspot.com
    Email: joanna.p0496@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous polish - I remember Maria's post about it! Lovely stamping too, I do like the pattern :-D

    Oh another giveaway :-) Can I enter this one as well please? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure you can :) Wow, you remember the post and it was posted in summer, that means this OPI must have made an impression on you too :)

      Usuń
    2. Thanks :-D

      Yeah really did leave an impression on me ;-)

      Usuń
  12. cudny ten kolor, a stempelek jaki super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, gorgeous polish! Great giveaway and great stamping!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Congrats to the winner!
    The La Paz-itively Hot is so pretty! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Ladyme
    Lubię FP jako Edzia Halz
    edytah10@poczta.onet.pl
    Banner http://ladyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Marzena Rzempała
    Lubie FB jako Marzena Rzempała
    Udostępniam baner na www.sistersnails1.blogspot.com
    mój mail: marzena.rzempala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ps. świetne lakierki i z chęcią biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :)
    Obserwuję jako deedee_1
    Lubię jako Dee Dee
    E-mail: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako: Naughty Girl
    lubię na fb jako:Naughty Girl
    baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    email: naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. tak sobie pomyślałam, że nie zaszkodzi spróbować ;))
    obserwuję gdzie się da, w blogrollu od kiedy tylko tu wpadłam:)
    maila chyba masz mojego, ale dla formalności podaję : pnbykasia@gmail.com
    info udostępniłam na FB, bo tam zazwyczaj większy ruch:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Z miłości do paznokci
    Lubie FB jako Z miłości do paznokci
    Udostępniam baner na http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com
    mój mail: natalia_87.87@o2.pl
    Blogroll:http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com

    Super rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fb też udostępniłam https://www.facebook.com/zmiloscidopaznokci/posts/1452060151681393

      Usuń
  22. Obserwuję jako: Monika :)
    email: monikazaczek1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. ewcius1991@vp.pl
    Facebook lubie jako Acne skin
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako aaangelllaaa 94
    lubię na fb jako angelika reczek
    mam cię w kręgach G+ jako aaangelllaaa 94
    email aaangelllaaa@wp.pl
    baner na blogu aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako zaczarowanaa
    zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Karmelova
    karmelovabrokatova@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako Truskawkowy Świat
    panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako Serenitka B
    akasha162@interia.eu
    Lubię na fb jako Monika Bochman
    Baner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Blogroll: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Magdalena Kusio e-mail magdalenakusio@gmail.com Lubię na fb jako Magda Kusio

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję bloga jako: nr147
    lubię na fb jako: Natalia Rzepka
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Baner: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    lubię na fb: Magda N
    E-mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. ~Obserwuję jako: Basia S
    ~Baner: https://mojasciana.blogspot.com
    ~E-mail: kamolikasup@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygrywa Karmelova! Gratulacje i dzięki wszystkim za udział :) Do następnego :)

    OdpowiedzUsuń