poniedziałek, 15 września 2014

Wibo, Celebrity Nails, nr 2, My Charming: nie mój odcień...

Miałam nadzieję, że dzięki My Charming z kolekcji Celebrity Nails od Wibo polubię łososiowe kolory, ale... no way. Nawet piękny shimmer i wygodny pędzelek nie pomogły. Niestety, choć łosoś jest tu zbliżony do neonu, nie ten typ urody do takiego koloru... Choć sam lakier jest ciekawy, a całej serii należą się pochwały :) Trzy warstwy wyschły w ok. 15 minut. Po zrobieniu zdjęć zmyłam je, po prostu nie mój odcień. Siedem punktów na dziesięć się należy, bo ten shimmer... och i ach :) Czy to "wasz" kolor?

---

I was hoping that thanks to My Charming from the Wibo's Celebrity Nails series I'll get to like salmon shades, but... no way. Even the pretty shimmer and the comfortable brush didn't help. Unfortunately, even if the salmon is close to neon here, I don't have a proper skin type for such colours... This nail polish itself is interesting and all this collection is often praised by me :) Three coats were dry in about 15 minutes. I removed them after taking photos, it's just not my hue. Seven points out of ten because this shimmer is oh and ah :) Is it 'your' shade?



 photo DSCN2246z1_zpsce2a5aed.jpg





19 komentarzy:

  1. Oh, what a gorgeous shimmer it has, it must look amazing in the sun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Salmon's not an easy shade, I know the feeling very well. IDK if I like it or not on me 'cause I think I don't own any, but this one whets my tastes, the shimmer in it is very very intriguing <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't like salmon shades as a wall paint either ;) But this one was looking more orange-like in some photos that I saw and I love the golden shimmer in this series. Unfortunately, not my hue...

      Usuń
  3. pity you couldn't take proper pictures, however ,
    your nails look wonderful, dear !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are quite proper actually ;) Thank you :)

      Usuń
  4. Mnie nie rusza jakoś ta seria, shimmer fajny, kolory też, ale jakieś nie moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się ;) Znalazłam kilka odcieni, które mi odpowiadają :)

      Usuń
  5. kolor i wykończenie - piękne, ale zazwyczaj mam problem z pomarańczami - podobają mi się bardziej w butelce i u kogoś, niż u siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. I love a good shimmer, and this one definitely has it! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This one is a nice colour and I do like the shimmer :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I thought it might be too brown for you - I'm glad it isn't :)

      Usuń
    2. LOL! It looks more orange-like on my screen :-)

      Usuń
    3. Thankfully :) It is more orange, yeah :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Me too, because the colour appeared hard to wear.

      Usuń
  9. a mnie sie tam podoba!! i na Tobie tez ladnie wyglada!! moze stempelka walniesz i bedzie lepiej wygladal? bo ten shimmer... tak jak mowisz: och i ach! =)

    OdpowiedzUsuń