niedziela, 3 września 2017

Priscilla Presley, Roses and More edt.

Witajcie :)

Lubicie perfumy nowoczesne, lekkie, czy raczej w klimatach retro? Zapach Priscilli Presley, Roses and More, mieści się bardziej w klimatach retro, ale nie do końca:  choć wypuszczony na rynek w 1998 roku, nie jest to typ "babciny".


Hello :)

Do you prefer modern, light perfume, or more retro ones? The fragrance signed by Priscilla Presley, Roses and More, is more retro but not totally: it was released on the market in 1998, it isn't a 'grandma type of the scent' though.


W ręce wpadł mi tester 50 ml. Kosztował 125 zł razem z wysyłką. Te perfumy to unikat, nie są już produkowane.

I bought a 50 ml tester. It cost 125 PLN together with shipping. This fragrance is unique, no longer produced.




Kategoria zapachu:  kwiatowa (ściślej różano-kwiatowo-cytrusowa). W internecie brak szczegółowych danych dotyczących nut.

Roses and More is classified as a flowery one (rose-flowery-citrusy). There's lack of details of the perfume notes on the net.

No co ja zrobię, że tak bardzo lubię zapachy sygnowane przez Priscillę?
Roses and More poznałam długo po tym, jak zostały wypuszczone na rynek. Niby kategoria kwiatowa, ale jest w nich również delikatna nutka orientalna. Wśród składników podano niewiele szczegółów. Dla mnie jest tam na pewno coś więcej niż tylko róża i nuty kwiatowe. Choćby nuta głowy: jest w niej coś pikantnego, nie wiem - paprykowego, lekko pieprznego? Jest ona bardzo zaskakująca. W nucie serca mamy różę: nie tylko jej płatki, ale i jej łodygę. Nie jest to róża dosłodzona cukrem, tylko taka bardziej naturalna, słodkawo-gorzkawa. W nucie bazy wyczuwam piękne, słodkie, waniliowo-bursztynowe nuty.
Zapach, jak na różany, udał się Muelhens. Trwałość można oceniać różnie. Po kilku godzinach zapach staje się bardziej bliskoskórny niż wcześniej, ale trwa na mnie ok. 12 godz. Ten mocniejszy - ze 4 godz. 
Róża jest dojrzała, leciutko pudrowa, czerwona lub herbaciana. Jestem na tak.


 I like Priscilla's fragrances a lot and this one is no exception.
I can detect something peppery or even paprika in the top notes. This rose is a bit spicy in the beginning and then it switches into an 'adult' rose, with stems. The rose is red or tea rose. The bottom notes are ambery and this fragrance is slightly oriental. Mostly flowery.
The rose isn't sweetened. It's like it is in nature, I mean, a bit sweet and a bit bitter. And a bit green (the stem). 
The sillage is moderate and lasting time is between moderate and long (the sillage decreases after a few hours).
Pretty rose.





Lubicie różane nuty w perfumach? A jakie lubicie z nut kwiatowych?

Do you like rose fragrance notes in perfume? What flowers do you prefer?

26 komentarzy:

  1. Nie przepadam za różanymi nutami, ogólnie kwiatowe z bardzo mocno wyczuwalną nutą kwiatów jakoś do mnie nie trafiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam taki jeden, z Avonu, Incandessence. Jak zwykle nie przepadałam za silną nutą kwiatową, tak tamten był w porzo :)

      Usuń
  2. Hi Aneta! I like a lot rose fragrance! Nice review ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach chyba byłby jednak nie dla mnie, ale fajnie, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na co dzień, ale od czasu do czasu ;)

      Usuń
  4. Nuty róży w perfumach są bardzo kobiece :) Lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się skusiła.
    Różane nuty są najlepsze!
    Świetne!
    Pozdrowionka niedzielne! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat za różaną wonią nie przepadamy, tak samo jak za smakiem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj omijam produkty pachnące różą. Nie przepadam za takim aromatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie przepadałam. Nie wiem, może to przychodzi z wiekiem? ;D

      Usuń
  8. Jakoś nie do końca mogę wyobrazić sobie ten zapach, ale chyba by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I think it sounds nice too! :) I didn't know that you could buy testers :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, there are some testers in Polish shops online, don't know where they take them from.

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam styczności z tym zapachem i, szczerze pisząc, nie potrafię go sobie wyobrazić poprzez opis.
    Jeśli chodzi o mnie, nie kategoryzuję perfum. Lubię zarówno nowoczesne zapachy, jak i lekkie oraz retro - wszystko zależy od pory roku...i mojego humoru :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  11. moja mama miała jakiś jej zapach, lubiła :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię różany zapach i z przyjemnością bym powąchała ;!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze przy takich postach, żałuję, że nie ma opcji "powąchaj" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam różane zapachy, kwiatowe i słodkie :) Może nie aż jakoś mega mocne bo wiadomo - co za duzo nie zdrowo, ale delikatnie i wyczuwalnie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sounds interesting. I do like rose scented things :-D

    OdpowiedzUsuń