sobota, 9 września 2017

Matowo z negative space.

Hej :) Ostatnio trudniej znaleźć mi czas na bloga, dziecko ma zmiany w szkole. Pastele na dziś. Jeśli ktoś nie wie, co to negative space z tytułu postu, już tłumaczę. Chodzi o to, by jakaś część paznokcia pozostała odkryta (niepomalowana lub lekko pomalowana np. lakierem do frencza). Ogólnie, część paznokcia ma wyglądać na 'gołą'.

Hey :) Pastels for today. It's been harder for me to find the time for blogging; my child has many changes at school. I used negative space technique today. In case somebody doesn't know what it is, I'm explaining. A part of a nail has to remain not painted, as if the nail was left nude - or it may be slightly coloured with f. ex. a nail polish suitable for a French mani). 


W poniższym zdobieniu negative space zastosowałam na palcu serdecznym. Całość zmatowiłam.

I used the negative space technique on my ring finger. I mattified all nails.

Lewa dłoń:

My left hand:


Prawa dłoń:

My right hand:



Użyłam/I used: Golden Rose, Matte Top Coat; Essence, The Gel, Indian Summer; Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Lemonade.






32 komentarze:

  1. Ty to potrafisz zawsze wyczarować coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey Aneta!!what an inspiring manicure, I've to try something similar too! Smuack

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego:)
    Zmiany w szkole to masakra, współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wygląda to na negative space na pierwszy rzut oka :D Ale mimo wszystko wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być piękny ten mani na żywo!
    Jeśli mam być szczera to nawet teraz bym się na niego skusiła.
    Coś mi się wydaje, że to hit!
    Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pazurki, a ten wzorek jest cudny :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. This looks great Aneta :-D Really suits you. :-D

    I am the same finding it hard to blog, but determinded to as it is my passion :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdobienie, i kolory też mi się bardzo podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki <3 Podziwiam, że Ci się chce takie zdobienia tworzyć, ale zapewne to lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this design, so soft and pretty! Awesome job :D

    OdpowiedzUsuń
  11. That looks really good. Great combo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe. Myślałam, że to beżowy stempel a to golasek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny wzorek <3 delikatny taki!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I like them matte and the plate is fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne są te pazureczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kompozycja ;) uwielbiam maty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O negative space jeszcze nie słyszałam! Bardzo fajny manicure!

    OdpowiedzUsuń