czwartek, 10 sierpnia 2017

Wakacyjny wypad do Karviny (Czechy) cz. 1.

Hejka :)

Kolejny wypad do Czech zaliczony. Tym razem Karvina :)


Hello :)

Another trip to Czechia behind us. This time it was Karvina :)


Rynek w Karvinie:

The city market in Karvina:




Droga do Karviny.
Jakiś most.

A road to Karvina.
A bridge.





Pozor=uwaga! Jakieś miasteczko po drodze.

Pozor=attention! A town.




Tu już Karvina:

Karvina below:




Czeski kot. Odlotowy! Stuprocentowy miziak.

A Czech cat. Gorgeous! 100% of cutesy and will to caress.




 Zamek.

A castle.




Znów rynek, ujęcie z innej strony. Bardzo fajny klimat: restauracje na świeżym powietrzu, jasno, przestronnie.

The market again, the photo was taken from a different side. A nice mood: restaurants outside, light colours, a lot of space.






Oczywiście nie zabrakło DM, ale tamtym razem zrobiłam skromne zakupy, bo jeszcze miałam trochę zapasów. Czesi oprócz Rossmanna i DM mają jeszcze drogerię Teta, gdzie kupiłam lakier Essence z kolekcji Out of Space Stories. Ciekawostka: było też Pepco, KiK oraz... CCC!

Of course I was at DM, but that time I did a small shopping because I had many cosmetics at home. Czechs also have Teta drugstore, where I bought an Essence nail polish from the Out of Space Stories collection. An interesting thing: there was Pepco, KiK (they're in Poland too) and... CCC (a Polish shoe shop).








Poniższy balsam do ciała kupiłam w Kauflandzie. 500 ml za ok. 10 zł. Przyzwoity skład.

The body balm below was bought in kaufland. 500 ml/about 2, 5 euro. A decent list of ingredients.




 Droga powrotna :(

A trip back home :(





To był wypad z czerwca. W sierpniu byliśmy w Czechach jeszcze raz. Będzie jeszcze o tym post :)

This was in June. We were in Czechia again in August. There is going to be a post about the August trip :)

35 komentarzy:

  1. świetny musiał być ten wypad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był :) Aż żal było wracać, bo to urocze miasto.

      Usuń
  2. Kociol kupił post ^^ dm mają, a my nie :D Lubię Czechy, tam czasem, jakby czas się zatrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteły zawsze kradną show ;) Fakt, czasem znajduję w Czechach coś, co jest od lat niezmienne. Na przykład przystanki w mniejszych miejscowościach, a ostatnio wypatrzyłam charakterystyczny trzepak, który widywałam i w Polsce - już usunięty, tam nadal przydatny :)

      Usuń
  3. Wyjazd na pewno bardzo udany, a zdjęcia śliczne :)
    Kokos <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten balsam ma dość zabawny zapach, kiedyś napiszę o nim na blogu :)

      Usuń
  4. Szkoda, że u nas nie ma DM'ów. Aktualnie używam tego arbuzowego żelu i jak wszystkie żele Balei jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miejsce :). Mój ukochany od 2 miesięcy marudzi o wypadzie do Czech :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Czechy są super opcją na wakacyjny wypad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeździłam tam na wakacje już jako nastolatka, na Słowację zresztą też :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny wyjazd, marzę o czeskiej wyprawie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się marzy wyjazd do Pragi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam; co prawda dawno, ale Praga robi wrażenie. Te zabytki...

      Usuń
  9. O jak uroczo się zrobiło na blogu :)
    Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hope you had a fantastic time, the places in Czech look lovely! Also looks like you had a great holiday haul :)

    OdpowiedzUsuń
  11. DM nieodłącznym punktem wycieczek do Czech i Niemiec. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny wypad :) szkoda ze u nas nie ma DM

    OdpowiedzUsuń
  13. It looks cool! And what a lot of great buys you did :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem tak właśnie ma wyglądać prawdziwie rewelacyjny wypad.
    Od razu bym się skusiła na taki wyjazd. Wcale by mnie nie trzeba było namawiać.
    Super!
    Pozdrowionka piątkowe :) Miłego popołudnia :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam , ale chętnie bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post!
    http://beyoutiful.com.ua/?p=4176

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze coś przywieziesz z tych Czech :D Ja jeszcze nigdy nie byłam w Czechach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizyta w drogerii jest obowiązkowa ;) Lubię też chodzić po ulicach i gapić się na ludzi :D

      Usuń
  18. bardzo fajny wypad :) szkoda ze u nas nie ma DM

    แคมฟรอก

    OdpowiedzUsuń