wtorek, 22 sierpnia 2017

Karpacz, góra Śnieżka i Skalne Miasto w Czechach.

Witajcie :) Lubicie poznawać różne ciekawe zakątki w Polsce i za granicą? Na dziś przyszykowałam dla Was zdjęcia polskich gór, ale znajdzie się też coś czeskiego oraz dokładka. Podwodna ;) Zapraszam na podróż ;)

Hello :) Do you like knowing interesting places in Poland and abroad? I hope so, because I've prepared photos of Polish mountains for today. Not only Polish ones, because there also will be Czech ones and something extra - water land ;) Let me take you for a trip ;)


Na początek: Karpacz, na południowym zachodzie Polski.  Pierwsze zdjęcie zostało zrobione na szczycie góry Śnieżka. To była dłuższa podróż.

Let's start with Karpacz, on the south-west of Poland. The photo below was taken on the top of the mountain called Śnieżka (1602 m ASL).




Poniżej: Karpacz, widok z okna hotelu.

There's Karpacz below, a sight from the hotel window.



Widok sprzed hotelu Gołębiewski:

The photo taken in the front of the Gołębiewski hotel:



Wewnątrz hotelu:

Inside the hotel:





Super fontanna, a 'la dmuchawiec:

A great fountain, like a dandelion:





 There's a view from the cableway to the Śnieżka mountain:



Na Śnieżkowej trasie ;)

On the Śnieżka route ;)




To zdjęcie bardzo mi się podoba. Robił je mój syn. Super mu wyszło. Przyroda to cud.

I like this photo a lot. It was taken by my son and it went out gorgeously. Nature is a miracle.



Niżej wizyta w "Skalnym Mieście" w Czechach.

Below: a visit in a "City of the Rocks" in Czechia.



Sceneria jak z baśni. Mega widoki.

The scenery is like from a fairy tale. Gorgeous views.






Jako niespodzianka na koniec postu, kilka fotek z wrocławskiego oceanarium.

As a surprise  for the end of this post, a few photos from an oceanarium in Wrocław, Poland.





Byliście tam? Podobają się Wam widoki?

Do you like these views?

47 komentarzy:

  1. W Karpaczu nie byłam, w Skalnym Mieście również - za to w oceanarium we Wrocławiu byłam ;-D
    Super! Na Śnieżkę chciałabym wejść, może jeszcze kiedyś się uda ;-) Skalne Miasto wygląda bardzo ciekawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław to w ogóle jest świetne miasto, bardzo je lubię.

      Usuń
  2. Beautiful photos!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing views! Mountains are always so great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, these views, worse with climbing ;D

      Usuń
  4. Kocham te tereny, byłam kilka razy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia:) W samym Karpaczu nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Karpaczu, Skalnym mieście i we wrocławskim ZOO, ale Afrykarium było dopiero w budowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wrocławskie ZOO; cały dzień na oglądanie z głowy ;)

      Usuń
  7. Hi dear Aneta! Thanks for let me travel with this post. A big hug ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're welcome. I like watching travel posts prepared by others :)

      Usuń
  8. Z chęcią wybrałabym się na taką wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyprawy :) Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo - wiele słyszałam o tych miejscach. Super!
    To chyba coś dla mnie. Ciekawi mnie czy warto spróbować tam jechać. Na pewno!
    Bardzo mi się tam podoba.
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wycieczka :) W tamtych rejonach jeszcze nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna wycieczka i piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, you took some great pictures! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Karpaczu, piękne miejsce, muszę wrócić koniecznie!
    :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tam pięknie, nigdy nie byłam w Karpaczu, widzę, że warto :) Niesamowite widoki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. It was nice to take this photo trip :)) The City of the Rocks is pretty impressive!

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice places to visit. I haven't been there. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, gorgeous! Poland looks so so beautiful! Thank you for sharing! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam podróżować! Śnieżka, Karpacz i skalne miasto zaliczone :) Jedynie w oceanarium nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks a lot for sharing) looks very interesting!

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful place ..looks like you had a great trip

    OdpowiedzUsuń
  23. looks like you had so much fun :) the images are beautiful :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna wycieczka :) Widzę, że pogoda udała się Wam idealnie! :D

    OdpowiedzUsuń