czwartek, 13 lipca 2017

Koronki.

Dawno nie było tu koronek, prawda? Pora wreszcie jakieś pokazać. Pomyślałam sobie, że powinny dobrze się prezentować w kombinacji nude-czerń. 

There haven't been any laces here for a long time, am I right? Time to show some - finally. I thought that nude with black will be a good colour combo for the pattern.





Takie oto koroneczki oraz esy-floresy pochodzą z płytki Cooi.

These laces come from the Cooi stamping plate.





Wcześniejsze zdjęcia to ręka lewa, a poniżej: ręka prawa.

The former photos show my left hand, and my right hand is below.



Essence, The Gel, dream on & black is back & absolute pure.


Użyty wzorek to pierwszy z prawej, na samym dole.

I used the pattern that's the first down from the right.




Prosto i niewymyślnie, ale miło mi się nosiło to manicure.

The mani is simple but I was wearing this pleasantly.

Przypominam wam o WYPRZEDAŻY, jest całkiem sporo rzeczy :)

55 komentarzy:

  1. Cudne, byłam przekonana, że są brązowe :) Narobiłaś mi ochotę na koronki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam :)

      Usuń
    2. No, gdzieniegdzie wygląda na ciemny brąz :)

      Usuń
  2. Nieśmiertelne połączenie kolorystyczne! Czarne koronki na nudziaku zawsze wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio myślałam o koronkach bo tez dawno ich nie nosiłam na paznokciach, a lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze koronki.
    Idealne! :) Zrobiłabym podobne z chęcią.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronki teraz są bardzo modne z tego co zauważyłyśmy więc czemu by nie nanieść je na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie są, bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te koronki są zachwycające :) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, też by mi się miło nosiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. How pretty and precise this manicure! Well done Aneta!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale precyzyjne, super:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. próbowałam bawić się w stemplowanie ale nie wiem jakoś nie idzie mi to ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie masz stemple i płytki?

      Usuń
    2. z Evo mam stempel i płytki. Może ta płytka ZK 06 za trudna... choć czasem sie udaje i jest nieźle, ale tyle co sie namęczę z tym... malowaniem a potem zmyyam wszystko

      Usuń
  12. As usual interesting post! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne pazurki :) Zgadzam się, że nude i czerń ładnie razem wyglądają. Do tego koronki zawsze fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lace patterns always look very chic)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny wzorek, lubię motyw koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. That's beautiful! Great stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, dawno nie nosiłam koronek...Twoje bardzo ładne - nie słyszałam o takich płytkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! bardzo lubię koronki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądają :) Chociaż na pierwszy rzut oka czarny wzór wygląda na brązowy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. These look awesome and so beautiful on your nails! I just can't rock lace nails but I love to see them on others! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This is so pretty, I love how it looks like lace!

    OdpowiedzUsuń
  22. This is wonderful! I have been planning to do a black lace on nude for months but I haven't gotten around to do it so far.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow. I am in love with color combination. Very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jak już ktoś wyżej w komentarzu pisał, myślałam, że to brąz. :)
    Uwielbiam tą serię lakierów Essence! Ten beżowy jest śliczny. Zdobienie mi się podoba. ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię tę kolekcję Essence.

      Usuń
  25. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne koronki - delikatny i kobiecy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślałam, że stemplowałaś brązem :D Fajne koroneczki!

    OdpowiedzUsuń