wtorek, 4 lipca 2017

Kocie łapki.

Dziś kocie łapki. Nie kurze łapki, tylko kocie. Zdecydowanie bardziej atrakcyjne :D

Today - cat's paws. Not hen's paws, just cat's. Definitely more attractive :D


Jako tło - neon od Colour Alike, a stemple wykonane pastelowo różowym lakierem również od nich. Wzorek możecie znaleźć na jednej z płytek Moyra.

As a background - a neon sold by Colour Alike and stamping was done with pastel pink produced by Colour Alike/B. Loves Plates. You can find the pattern on one of Moyra stamping plates.





Dla przypomnienia: tak wygląda Think Pink! solo:

Just as a reminder: this is how Think Pink! looks like solo:





Aaaa! Jakiś kot przebiegł mi po paznokciach, a poduszki miał różowe! :)

Aaaa! A cat run my nails and it had pink paws!




Druga dłoń:

My right hand:




Użyte lakiery:

The nail polishes I used:




I dwa ujęcia makro:

And two macro shots:






Wolicie kocie czy psie łapki? ;) A może obydwa typy?

Do you prefer cat's or dog's paws? ;) Or maybe these two types?

54 komentarze:

  1. Ten kolorek jak i zdobienie jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm more for the dogs ;D nice & funny manicure dear Aneta! Smuack

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like dogs too, but slightly less. Thanks a lot!

      Usuń
  3. Prześliczne paznokietki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie psie łapki, ale te kocie są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze, idealne dla mnie :) Sam lakier bardzo mi się podoba a te kocie łapki... Sama rozumiesz ♥♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na żywo wolę psie łapki. A na paznokciach zdecydowanie kocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. The bright polish color is fantastic and the cat paws so cute.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze Łapki ;-D Małego różowego kotka!

    OdpowiedzUsuń
  9. That is so cute and I love that pink base :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiałam sie nad kupnem tych neonowych lakierków, ale stwierdziłam Monia nie stac ciebie na to masz za dużo lakierów i o dziwo nie kupiłam :) a pazurki jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też rzadko kupuję; mam ich na tyle, że po co?

      Usuń
  12. Haha ;) jakbym widziała swój samochód oczywiście nie ze względu na różowy kolor bo mam auto granatowe, ale ze względu na kocie łapki , które codziennie mam odbite na dachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty chodzą Ci po aucie? Ubłocone? ;)

      Usuń
  13. Oh these are so sweet, I love cats! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja! Ale ja nie mam do tego cierpliwości..
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow this pink nail polish is amazing! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny, optymistyczny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocie łapki wyglądają super :)

    Ps: Rozumiem, że skoro nie odpisałaś, to na razie nic nie chcesz? Dopytuję, bo w przyszłym tygodniu puszczam pierwsze 2 paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam chyba przegapić tego maila. Dużo się działo. Był pogrzeb w rodzinie, na przykład :(

      Usuń
  18. This is gorgeous, I love the sparkle on the pink and the paws are so cute!

    OdpowiedzUsuń
  19. Very nice color! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo urocze zdobienie! Ten kot musiał być z "Alicji w krainie czarów" <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne. Uroczo się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń