niedziela, 9 lipca 2017

Alverde i Balea - żele pod prysznic, szampon i odżywka do włosów.

Cześć :) Podzielę się z Wami opinią na temat kilku zużytych kosmetyków. Można je kupić w Drogerie Markt lub w polskich sklepach internetowych.

Na pierwszy ogień pójdzie kremowy bio żel pod pod prysznic Alverde o zapachu rabarbaru i pomarańczy.

Hi :) Today I'm going to share an opinion about a few cosmetics I've used. You can buy them in Drogerie Markt.

Let's start with a bio creamy shower gel Alverde, smelling with rhubarb and orange.



Piękne opakowanie zawiera kremowy płyn o cudnym, łagodnym i naturalnym zapachu. To Alverde kosztowało ok. 8 zł w przeliczeniu z koron na złotówki.

This beautiful bottle contained a creamy liquid smelling naturally and gently with rhubarb and orange. This Alverde costs 1,89 euro.



Skład bardzo ładny, wyciągi z rabarbaru, pomarańczy, migdała, Łagodne spieniacze i trochę potencjalnych alergenów pochodzących z olejków naturalnych.

A nice list of ingredients: rhubarb, orange, almond extracts. Soft foamers and a few potential allergens coming from natural essential oils.

Choć żel słabo się pienił i przez to szybko go zużyłam, to nie był drogi, świetnie relaksował i nie uczulał. Na pewno kupiłabym ponownie. 8 na 10 możliwych punktów.

The gel was foaming weakly and I used the bottle quite fast, but it wasn't expensive nor irritating; it made me relaxed. I'd gladly buy it again. 8 out of 10 possible points.


Kolejny jest żel pod prysznic Balea. Kosztował mnie ok. 3, 20 zł: akurat był na wyprzedaży jako końcówka kolekcji.

Another one is Balea shower gel. It cost 0,77 euro (it was on sale).




Jak to żel Balea: tani, pięknie pachnie, skład nieciekawy: SLES, sól, Phenoxyethanol, potencjalne alergeny zapachowe i trzy barwniki. Dwa ekstrakty roślinne. Kolor żelu jest różowy. Niestety, trochę piekła mnie po nim skóra. Zapach super: kokos z frangipani dały słodki, wakacyjny aromat, czuję też tam coś jakby delikatną paczulę. Czy kupiłabym ponownie? Raczej nie. 6 na 10 pkt.

The Balea shower gel is typical: cheap, smells prettily, ingredients aren't that great: SLES, salt, Phenoxyethanol, potential fragrance allergens and three dyes. Two plant extracts. The colour of this gel is pink. Unfortunately, my skin was itchy a bit. The fragrance was great: coconut with frangipani give a sweet, holiday touch; I also can detect something like a soft patchouli too. Would I buy it again? I guess no. 6 out of 10 points.


I dochodzimy do dwóch ostatnich produktów dzisiejszej recenzji: szamponu i odżywki do włosów Alverde.

And now we come to the last two products of today's entry: Alverde shampoo and hair conditioner.



Nie zawierają one silikonu. Szampon kosztuje ok. 9, 50 zł, a odżywka chyba jakoś podobnie.

They both don't contain silicone. The shampoo costs about 2, 13 euro and the conditioner the same?




Szampon ma SCS zamiast SLS i alkohol. Jest trochę roślinnych ekstraktów, skład nie jest zły. Jeśli chodzi o ich połączone działanie - bo są z tej samej serii - jest dobre. Po szamponie miałam dobrze domyte włosy, dobrze się on pienił. Razem z odżywką włosy były trudne do rozczesania, ale nie przetłuszczały się przedwcześnie i wyglądały na zdrowe. 8/10 pkt dla obydwu tych produktów i kupiłabym je ponownie.

This shampoo contains SCS instead of SLS - and alcohol. There are a few plant extracts, ingredients are quite good. When it comes to them both combined at work, they work well. I had clean hair, the shampoo foamed well. Together with the hair conditioner my hair was hard to brush, but it wasn't oily too fast and was looking healthy. 8 out of 10 points for both of them and I'd buy them again.

Znacie któryś z tych produktów? Miałybyście ochotę poznać? Jeśli tak, to który?

Do you know any of these products? Which one would you like to try out?


43 komentarze:

  1. Produktów nie znam, ale wyglądają ciekawie i pewnie zapachy żeli pod prysznic bardzo by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam żadnego z tych produktów, ale na ten żel pod prysznic bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alverde to rzeczywiście firma godna uwagi. Balea niestety odstrasza składem.

    Jestem zaskoczona, że mail nie doszedł, ale wysłałam już następny jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może doszedł, tylko przez pomyłkę go wykasowałam?

      Usuń
  4. In summer I prefer citron scents for shower

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam żel Balea, ale jeszcze czeka w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu często kupowałam Balea. Jak każda z dziewczyn uwielbiałam ich zapachy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele Balea skład mają średni, ale pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepski, ale widywałam jeszcze gorsze...

      Usuń
  8. The first gel is interesting!

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel Balea i tak mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post as usual! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko Balea kojarzymy ;) Zawsze mają cudne zapachy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach tego żelu jest wybitnie wakacyjny :)

      Usuń
  12. I really like the sound of the first shower product. I would definitely try that out if I could :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear Aneta! I would like to try the shampoo and conditioner!Smuack!♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Omg, zapach żelu pod prysznic musiał być niesamowity *.* szkoda, że ma taki skład :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Z marką Alverde się dotychczas nie polubiłam. Za to uwielbiam żele Balea. Tę wersję mam w zapasach w dwóch sztukach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy Alverde ; nigdzie się do tej pory z nią nie zetknęłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki odpowiednik Alterra z Rossmana.

      Usuń
  17. That first shower gel sounds really nice!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja byłam właśnie w Austrii i odwiedziłam Dm. Kostyków Alverde i Balea jest tak tak wiele :)
    Jaki letni, wakacyjne propozycje. Super.
    Pozdrawiam cieplutko, poniedziałkowo :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam w czym wybierać, uwielbiam łazić po DM :)

      Usuń
  19. The products sounds promising. I never cared much about the ingredients on my shampoo. :) I just switch between two shampoo. Dove and pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapach tego żelu musi przywołać wakacje:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Balea zazwyczaj wybieram żele pod prysznic, reszta produktów zazwyczaj mnie nie zachwyca swoim działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Alverde to skusiłabym się tylko na żele pod prysznic, niestety ich pielęgnacja do włosow mi nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel rozwalił mnie zapachem :) No i działanie ma delikatne, nie wysusza.

      Usuń
  23. Nie miałam nic ani z Alverde ani z Balei, chyba czas to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post!
    I love Balea!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzą mi się kosmetyki Balea :)

    OdpowiedzUsuń