sobota, 17 czerwca 2017

p2, Color Victim, 623 Rock It.

Siemka ludziska! Ostatnio coś się wypaliłam, jeśli chodzi o prowadzenie bloga. To wiele lat i wiele postów... Niemniej jednak mam jeszcze trochę napisanych, więc wrzucam.

Lubicie fuksję? A efekt blur na paznokciach? Oby, bo mam dziś dla Was takie coś do pokazania:


Hi people! I've been a bit tired of running my blog for many years and with so many posts... I have some posts already written nevertheless, so here I go. Do you like fuchsia? Or blur effect on nails? I hope so, because today I've got sometching in fuchsia to show you:





marka: p2
kolekcja: Color Victim
nazwa: 623 Rock It
wykończenie: shimmer
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: 8 ml/9,99 zł
moja ocena: 7,5/10 pkt

brand: p2
collection: Color Victim
name: 623 Rock It
finish: shimmer
number of coats: 3
amount, price: 8 ml, 9,99 PLN
my rating: 7,5/10 pnts



Lakier jest wolny od 5 szkodliwych substancji.

This nail polish is free from five harmful substances.

W zasadzie to zapłaciłam za niego grosik, ponieważ była promocja w Hebe i przy zakupie dwóch lakierów tej samej marki ten tańszy był za grosz. 

In fact I got it almost for free because there was an good occasion in Hebe chain of drugstores: if you had bought two nail polishes of the same brand, the cheaper one was 0,01 PLN.

Lakier trzymał się dobrze przez kilka dni - z tego, co pamiętam, chyba 4 - a potem miał lekko starte końcówki. Ładna ciemna fuksja z dodatkiem shimmeru. Malowanie bez problemów.

This nail polish lasted well for about 4 days, then I had slightly wiped off tips. Pretty dark fuchsia with an addition of shimmer. Painting was flawless.






Na palcu serdecznym mam wzorek z płytki Floral BPX-L017, środkowy rząd, pierwszy z lewej.

I have a pattern taken from Floral stamping plate BPX-L017, the middle row, first from the left.




49 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ten kolor :) Śliczny jest i zdobienie na paznokciu również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, dobry skład i nie odpryskuje tak szybko- lakier idealny :) Mam nadzieję, że wena Cię nie opuści, bardzo lubię czytać Twoje recenzje kosmetyków i oglądać pięknie pomalowane pazurki. Motywujesz mnie do częstszego malowania paznokci, więc nie możesz znikać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem :) Tylko nie chce mi się pisać postów :D Mam lenia :)

      Usuń
  3. Piekny kolor a ten wzorek na serdeczny palcu - przecudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear Aneta! I like fuchsia a lot!
    I was waiting for your post,
    a big hug <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra ten kolor, a mani prawdziwie letnie :) To można się wypalić? Ja póki co cały czas się nakręcam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. To już chyba ze 4 lata, odkąd prowadzę bloga, a zawsze wrzucałam dużo postów :)

      Usuń
  6. identyczny kolor mam z GR z serii wow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma czasem takie momenty, kiedy pisanie 'nie idzie' ;)
    Bardzo ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek bardzo ładny. Mam nadzieję, że wypalenie szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oby :) Chyba po prostu potrzebuję trochę przerwy albo rzadszego pisania ;)

      Usuń
  9. Oj chyba każda z nas ma gorsze okresy w prowadzeniu bloga :( trzymam kciuki żeby wena wróciła Ci za chwilkę ;) Ja też mam teraz kryzys ale nie wyobrażam sobie życia bez bloga :) Zdobienie jest bardzo pomysłowe i wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is GORGEOUS! I love the subtle pink behind the pattern, it looks really cool. I'd be sad if you stopped posting but you must always do what is right for you <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. For now, I don't know. I have a few posts that I had already written :)

      Usuń
  11. Fuksja to mój ulubiony kolor na paznokciach ;)
    Co do blogoweo wypalenia, czasem trzeba po prostu odpocząć, aby wena ponownie wróciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwa lakiery z p2, ale strasznie szybko odpryskują.

    OdpowiedzUsuń
  13. This is a very nice manicure! I understand you about blogging... For me taking a break helped. I missed blogging and now I blog with a "I want to blog" feeling inside instead of "I have to blog" feeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yeah, exactly. 'I have to blog' feeling isn't the nicest. I remember you took a break.
      For now, I simply paint my nails without any nail arts on :D

      Usuń
  14. It's a lovely magenta, and a beautiful accent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. It's a beautiful polish and the accent nail looks great!

    OdpowiedzUsuń
  16. I also have this nail polish and it very cute! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie :) Bardzo podoba nam się gdy jeden jest inny ale w klimacie kolorystycznym :D

    OdpowiedzUsuń
  18. It is a really nice colour!
    I'm sorry to hear about the lack of wanting to blog. I do understand it though, but would be sad if you decided to never do it again!

    OdpowiedzUsuń
  19. As always wonderful post! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the blur effect. Beautiful manicure :D
    I understand not wanting to blog. I get that feeling every now and then. Hence I start posting just once a week. Take a break and post when you feel like. I really hope you don't stop posting. x :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I just need to rest a bit and post less and then we'll see.

      Usuń
  21. Very pretty nail polish color and the accent nail is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra pazurki!
    No, no! Jestem pod wrażeniem.
    Nawet nie wiesz jakbym sobie teraz chciała teraz zrobić taki manicure.
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny odcień i śliczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Georgeous colour, and the accent nail is so cute ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor fajny. Chętnie bym taki widziała jesienią. A co do wypalenia to mam nadzieję, że to tylko chwilowe i nas nie zostawisz ;)

    OdpowiedzUsuń