czwartek, 1 czerwca 2017

Golden Rose, Prodigy Gel, 13 + Rival de Loop, tonik micelarny.

Lubicie lakiery Golden Rose? Mam dziś jeden taki do pokazania :)

Do you like Golden Rose nail polishes? I have one to show you :)

Jest to ciemniejszy róż w poniższym zdobieniu. Stemplowałam lakierem Essence z kolekcji The Gel, nr 55 (Be Awesome Tonight). Całkiem nieźle sobie radzi jako lakier do stempli, prawda?

The Golden Rose nail polish is a darker pink. I was stamping with Essence from The Gel collection (nr 55, Be Awesome Tonight). It works really well as a stamping polish, am I right?




marka: Golden Rose
nazwa: Prodigy Gel nr 13
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: żelowe, błyszczące
pojemność, cena: 10,7ml/ok. 10,90 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Golden Rose
name: Prodigy Gel nr 13
number of coats: 2
finish: gelly, glossy
amount, price: 10,7 ml/about 10,90 PLN
my rating: 7,5/10 pnts

ethyl acetate, butyl acetate, nitrocellulose, acetyl tributyl citrate, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, isopropyl alcohol, stearalkonium bentonite, styrene/acrylates copolymer, silica, benzophenone-1, diacetone alcohol, hydroxyethyl acrylate/ipdi/ppg-15 glyceryl ether copolymer, trimethylpentanediyl dibenzoate, phosphoric acid, stearalkonium hectorite, phthalic anhydride / trimellitic anhydride / glycols copolymer, acrylates copolymer, mica, ci 15850, ci 77891, ci 77163, ci 77007, ci 15880, ci 19140, ci 60725, ci 77499, ci 74260, ci 77491, ci 77510, ci 74160, ci 77742, ci 75470, tin oxide




Specjalnie zostawiłam jeden paznokieć bez stempli, byście mogły/mogli zobaczyć go dokładniej. Nie ma problemów z malowaniem, a trwałość na moich paznokciach jest na taką szkolną czwórkę z plusem.

I left one nail without stamping on purpose, so you were able to see the Golden Rose more accurately. There aren't any problems with painting and the lasting power on my nails is good.




 Oto zastosowana płytka:

Here's the stamping plate I used:






Jeszcze parę słów o toniku, którego ostatnio używałam. Może przyda Wam się parę informacji.

A few words about a face tonic I've been lately using. Maybe you'll find this info helpful.




Szukałam toniku bez alkoholu, z przyzwoitym składem, najlepiej niedrogiego. 

I was searching for a face tonic without alcohol, with good ingredients, not an expensive one.

Skład?
Butylene Glycol może podrażniać, poza tym jest kwas salicylowy jako konserwant i nawilżacz - również alergenny, no i barwnik. Reszta składników wydaje mi się w porządku.W trzeciej linijce składu jest wyciąg z ogórka, a w czwartej z miłorzębu japońskiego.

Butylene Glycol may irritate your skin, besides there's Salicylic Acid as a preservative and moisturizer - it can cause allergies too. The dye is also uneeded. The rest of ingredients seems OK. There's a cucumber extract in the third line of the list, and in the fourth - an extract from Ginkgo Biloba.

Tonik jest tani: 4, 49 zł za 200 ml. Nie zawiera alkoholu, silikonów, parabenów i kompozycji zapachowej - a to dobrze.

This face tonic is cheap: it costs 4, 49 PLN and it contains 200 ml. It lacks of alcohol, silicones, parabens, parfum - which is good.



Powiem wam, że się sprawdza. Nie wysuszył mi skóry, nie podrażnił. Dobrze domywa twarz z zanieczyszczeń (czasem widzę jakieś zabrudzenia na waciku). Odświeża. Jego zapach jest trochę dziwny, mam skojarzenia z... wapnem, ale w sumie łagodny. Ogólnie myślę, że warto zwrócić uwagę na ten kosmetyk. Kupiłabym go ponownie. Znacie?

I can tell you it works for me. It hasn't dried nor irritated my skin. It cleans well (sometimes I see some slightly dirty traces on cotton pads). It freshens. The fragrance is a bit odd, as if it smelled like calcium, but it's a gentle smell. All in all I think this cosmetic is worth checking out. I'd buy it again. Do you know this face tonic?

66 komentarzy:

  1. Beautiful roses and i really like the pink

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś notorycznie stosowałam ten tonik. Obecnie co chwilę wpada do testowania coś innego, ale i tak będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten odcień różu na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty Rival de Loop są bardzo fajne i tanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te różyczki :) Fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolor i śliczne wzorki :) Toniku nie znam, ale moge się z nim poznac bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. very positive polish shade! For the start of summer)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like Golden Rose polishes and you created a really pretty mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty roses :) Personally I wont wear this polish. Pink in general that is but its a beautiful color :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze lakierów z Golden Rose, w sumie wolę oglądac mani niż malować :-) Jak zwykle piękne wykonanie , udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolorek. Całe mnóstwo ciekawych odcieni pokazujesz.
    Trzeba teraz wziąć się za malowanie pazurków u stóp. Może wybiorę podobny kolor.
    Ekstra!
    Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. pazurki jak zawsze cudne, kolor idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice manicure and nice pink shade. At me, for some reason, pink varnishes it is least of all))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny letni manicure! W oko wpadł mi bazowy odcień!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny ten róż, każdy odcień różu uwielbiam ;) Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I like pink a lot! Cute summer mani :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks a lot :D

    you always have the best nail care :D Super cute color and effect

    NEW YOUTUBE POST | What I got in the last few weeks in May. :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Unhas maravilhosas amei, bom final de semana, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  20. I sweetie, I've never tried golden rose nail polishes =( But surely I like yr manicure =)
    It is interesting the review on the tonic.
    Smuackk

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tylko jeden lakier z tej kolekcji GR i maluje się nim dobrze, ale jeśli chodzi o trwałość to szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miałam jakieś odpryski dość szybko po zastosowaniu tego lakieru (nie dam sobie ręki uciąć, to stare mani ;))

      Usuń
  22. Bardzo ładny wzór :D Mam wrażenie, że paznokcie zmierzają w kierunku dzieł sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne takie różowe paznokcie :)
    Toniku nie znam, może się skuszę? :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten tonik i używam go namiętnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakier plus zdobienie- efekt wow <3 A tak przy okazji- phtalic to ftalan? Często spotykam się z tą nazwą w lakierach do paznokci.

    Co do toniku- rzeczywiście bardzo tani, ale u mnie ma minusa za butylene glycol i disodium edta- te składniki to prawdziwe zapychacze.

    Na dniach podeślę Ci na maila całą ofertę razem z szamponem, bo mi fajny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chodzi o to? phthalic anhydride / trimellitic anhydride / glycols copolymer?
      Nie mam pojęcia, ale lakiery ogólnie nie wydają mi się zdrowe, niestety. Warto wietrzyć podczas malowania i po oraz unikać: formaldehydu i jego żywic, toluenu, kamfory i ftalanu dibutylu. Ja do tego nie lubię składnika Benzophenone.
      I coraz częściej chodzę bez lakierów ;)

      Usuń
  26. Piękne zdobienie paznokci :) Uwielbiam różyczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płytka ma ładne wzory, ten tonik to u mnie był koszmar. Tak szczypał mnie i wysuszył mi twarz, ze masakra.

    OdpowiedzUsuń
  28. Golden Rose lubię nie tylko za lakiery, ale także za szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam od nich żadnej szminki - może kiedyś :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Same to you :)
      Me too :) Btw I was in the Czech Republic today :D

      Usuń
  30. świetny wzór! bardzo fajne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  31. I love that rose print! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks a lot :D

    love the effect my dear :D

    NEW DECOR POST | 7 Steps to Let Your Closet Impeccable and Organized!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piękne pazurki!
    Kolorek jak i opakowanie wygląda super! Nie miałam jeszcze lakierów z GR. Głównie stawiam na Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny wzór. To mój ulubiony tonik - na podrażnienia i poparzenia działa świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się obawiałam, że mnie uczuli - bo wiele rzeczy lubi mnie uczulać - ale na szczęście nie.

      Usuń
  35. Toniku nie znam, róż śliczny, a najbardziej spodobał mi się ten różany stempelek, piękny i romantyczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten róż ładnie się komponuje ze wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś używałam peelingu i toniku z tej firmy, ale niestety ta seria została wycofana. Wypróbuje ten, bo jeszcze go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny kolorek i zdobienie - idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń