piątek, 19 maja 2017

Rival de Loop, żel do mycia twarzy + Alterra, mydło w kostce Lawenda.

Hej :) 

Szukałam ostatnio zamiennika mojego ulubionego żelu do mycia twarzy, niebieskiego Vianka. Chciałam czegoś tańszego, co w miarę się sprawdzi. Czy znalazłam?

Hey :)

I've been searching for a cheaper face wash than my usual blue Vianek. I wanted something that works OK. Have I found it?

O tym za chwilę. Teraz: słuchajcie, chciałabym się pozbyć bardzo dużej ilości lakierów i płytek. Dziś dołożyłam nowe - z bólem serca - tak, że zapraszam Was ponownie do zakładki "Wyprzedaż" - klik. Znajdziecie tam mnóstwo nowych rzeczy w bardzo korzystnych cenach, a rzeczy wystawione wcześniej mają obniżkę. Wysyłka zakupów od 50 zł wzwyż jest na mój koszt. Macie okazję sporo zaoszczędzić w kosztach lakierów i płytek!



marka: Rival de Loop
nazwa: Clean&Care, żel do mycia twarzy, skóra normalna i mieszana
pojemność, cena: 150 ml/6,99 zł
moja ocena: 7/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? raczej tak


brand: Rival de Loop
name: Clean&Care, face wash, normal and combination skin
amount, price: 150 ml/6,99 PLN
my rating: 7/10 pnts
would I buy it again? I guess yes



Niebieski, dość gęsty żel nie zawiera SLS/SLES. Podstawowym środkiem myjącym jest łagodniejszy Coco-Glucoside. Na czwartym miejscu w składzie jest Alcohol Denat. - rozpuszczalnik, toksyczny, na szczęście spłukiwany. Acrylates/C10(...) to stabilizator emulsji, tworzy film. Phenoxyethanol - konserwant, nie najlepszy. Sodium Chloride - sól. Gliceryna, pantenol, składniki zapachowe w trzecim rzędzie listy (lista liczy pięć wierszy). Butylene Glycol i Disodium EDTA - nie są niezdrowe. Wyciąg z ogórka i z miłorzębu japońskiego są przy końcu listy. Na samym końcu - barwnik. Na czerwono zaznaczyłam to, co najczęściej uczula, ewentualnie nie jest najzdrowsze. Na zielono - wyciągi roślinne.

The blue, quite thick gel doesn't contain SLS/SLES. The main foamer is a gentle Coco-Glucoside. There's Alcohol Denat. in the fourth place among ingredients. This is a solvent, toxic one, fortunately it's washed off. Acrylates/C 10 (...) is an emulsion stabilizer and a film former. Phenoxyethanol is a preservative, not the best one. Sodium Chloride - salt. Glycerin, Panthenol, fragrance components in the third line of the list (the whole list contains of five lines). Butylene Glycol and Disodium EDTA aren't unhealthy. A cucumber extract and gingko biloba are near the end of the list. A dye and the end of the list. I've marked in red what I think can irritate skin the most - and what isn't the healthiest either. There are also plant extracts in green.




Czyli nie najlepszy skład, ale nie jest bardzo źle. Dobrze, że kosmetyk ten trzeba spłukać.

I think ingredients aren't the best but they aren't very bad either. It's good that this cosmetic is to rinse off.




Mam mieszaną cerę. Najważniejsze było dla mnie, by żel ten mnie nie uczulił, no i na szczęście mnie nie alergizuje. Co mi w nim przeszkadza, to że wbrew obietnicom wysusza skórę po myciu. Używam potem kremu i jest dobrze.
Zapach tego żelu jest swieży, a'la proszek do prania. Czasem, gdy wpłynie mi do nosa, lekko podszczypuje. Ogólnie jednak uważam, że za tę cenę (ok. 10 zł tańszy od Vianka) jest do zaakceptowania. Niebieski Vianek jest jednak lepszy, bo nie daje uczucia ściągnięcia po myciu.

I have a combination skin. What was the most important for me? I wished for the lack of allergy and fortunately my skin was OK. What I don't like in this face wash is that my skin is dry after usage. I apply a face cream straight after and it becomes all right.
The fragrance is fresh, like a washing powder. Sometimes, when the gel with water reaches insides of my nose, I feel it itchy. All in all I think that the quality is good compared to its price. And it costs 10 PLN less than Vianek. The blue Vianek is better though.


Pokażę Wam jeszcze, jakiego mydła w kostce za 2 zł używam :)

I'm also going to show you a bar soap that costs 2 PLN :)



Skład: Sodium Palmate, Sodium Cocoate (środki czyszczące); Aqua - woda; Glycerin - gliceryna, nawilża skórę, Parfum - substancje zapachowe o nieznanym pochodzeniu, mogą uczulać, wykazywać działanie toksyczne; Prunus Amygdalus Dulcis Oil- olej ze słodkich migdałów; Lavendula Hybrida Grosso Herb Oil -olej z lawendy- ekstrakt z korzenia imbiru; Sodium Chloride - sól, czynnik zwiększający lepkość produktu (może podrażniać); Tetrasodium Glutamate Diacetate - czynnik chelatujący, brak danych; Linalool, Limonene - substancje zapachowe, potencjalnie toksyczne, alergizujące, CI 77007- ultramaryna, niekoniecznie zdrowy barwnik,  CI 77891- dwutlenek tytanu (barwnik biały) - ten akurat może być niezdrowy, gdy wdychany i połykany, ostatnio w necie czytałam najnowsze badania - rakotwórczy.

Ingredients: Sodium Palmate, Sodium Cocoate (cleansing agents); water; Glycerin (a humectant); Parfum - fragrance components of an unknown origin, they can irritate your skin, potentially toxic; Prunus Amygdalus Dulcis Oil and Lavendula Hybrida Grosso Herb Oil - almond and lavender oils; Sodium Chloride - kitchen salt, it increases viscosity, it can irritate; Tetrasodium Glutamate Diacetate - chelating agent, no data; Citral, Geraniol - fragrance components, potentially toxic and causing allergies; CI 77289 - a mineral dye, it gives a green shade; CI 77891 - Titanium Dioxide, a white dye - this can be unhealthy when inhaled and swallowed - I've read the newest studies about it lately, it's cancerogenic.


Jak na mydełko z drogerii, skład nie jest zły (o wiele lepszy niż Dove, Pamolive czy tym podobne). Przyjemny zapach lawendy z leciutką nutką drzewną umila kąpiel. Mydło jest również dość wydajne. I wegańskie!

Compared to other drugstore soaps, ingredients aren't bad (much better than f. ex. Dove, Palmolive etc.) There's a pleasant lavender note with a hint of something woody. The soap is also efficient. And vegan!



Mieliście któryś z tych kosmetyków? Czym myjecie twarz?

Have you had any of these cosmetics? What do you use to clean your face?

54 komentarze:

  1. Ja aktualnie używam do mycia twarzy żelu Ziaja liście manuka. Bardzo go polubiłam ale chętnie przetestowałabym coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę, ale wysuszał mi skórę...

      Usuń
  2. Miałam ten żel i kompletnie się u mnie nie sprawdził, jakoś ogólnie produkty tej firmy się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie - średnio. Bez szału, ale nie jest źle.

      Usuń
  3. Widziałam już ten żel, ale nie miałam :) Chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I use thsi brand sometimes, thanks for recommendation!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys mialam jakis kosmetyk do demakijazu Rival i zniechecilam sie. Niedawno kupilam lakiery tej marki i jestem zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce nie ma lakierów Rival - szkoda.

      Usuń
  6. Mydełko nas zaciekawiło :) Z tej firmy jest wiele fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego żelu z Rival de loop. Tego typu żele chyba trochę wysuszają skórę niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten żel,zły nie był.ale bez rewelacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dear Aneta! I've never tried these products! It is very interesting the cleaning gel for the face. For my skin routine I use soap bars. Maybe I will give a try to gels too.
    A big hug

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soap bars with good ingredients are OK too :)

      Usuń
  10. How cool, I love knowing new products and brands that we can not find here. have a great day!

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kilka mydełek Alterry :) Całkiem przyjemnie mi się uch używało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam różane, lawendowe i werbena. Najbardziej przypadło mi do gustu lawendowe.

      Usuń
  12. Miałam ten żel, ale miałam na uczucie ściągnięcia :( Chociaż po wielu żelach tak miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam Ci niebieski żel do mycia twarzy Vianek. Po nim nie ma uczucia ściągnięcia.

      Usuń
  13. You buy some cool and interesting products! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś często sięgałam po ten żel. Nigdy nie robił mi krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto rozważyć jego kupno - nie jest drogi :)

      Usuń
  15. Thanks a lot :D

    I didn't know both brands but sounds great :D I curious to try the first product!

    NEW GET THE LOOK POST | Weekend In a Comfy-Chic Style
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I've noticed you like taking care of your skin nutrition :)

      Usuń
  16. Both new brands to me - I always like to learn about new brands! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. These look really nice! I've been using a gentle cleansing milk from Marcelle lately, and I've been really loving it ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  18. I think I tried the gel some time ago, but I didn't really like the smell.. the soap looks lovely, I like lavender!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, the smell is like a washing powder, I don't like it either.

      Usuń
  19. Jeszcze nie miałam nic z tych kosmetyków. W sumie teraz niewiele sobie kupuję kosmetyków, bo mam subskrypcję BeGlossy i ShinyBox i tam znajduję większość tego, co mi schodzi na bieżąco ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. To mydełko w kostce prezentuje się kusząco. Ja do mycia twarzy używam żelu z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YR nie miałam; ciekawe, czy by się sprawdził.

      Usuń
  21. Twarz myję własnoręcznie zrobionym czarnym mydłem Savon Noir, którego ojczyzną jest Maroko. Nie zamieniłabym go na żaden drogeryjny specyfik, bo mam bardzo wrażliwą cerę i wszystkie inne żele albo mnie uczulały, albo zbytnio wysuszały cerę. Lawendowe mydełko to niestety bardziej kostka myjąca niż prawdziwe mydło, ale czego się spodziewać po kosmetyku za 2 złote.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wooow :)
      Nigdy nie miałam czarnego mydła.

      Usuń
  22. kiedyś miałam jakieś maseczki z tej marki i jakoś zraziłam sie do marki

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam ten el, ale średnio mi przypadł

    OdpowiedzUsuń
  24. Żeli nie próbowałam, ale tonik lubię z tej serii. Alterrę podobno z rossmanna wycofują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tonik, jest OK.
      Jak to wycofują???
      No nie.
      Chyba, że wymienią na coś innego, lepszego ;)

      Usuń
  25. Thanks for the interesting post) Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  26. The first one is good, but if the second felt itchy then that isn't good. I can totally relate to the allergy thing. I sometimes wish I could eat anything I want.

    I will drop you an email in the next week. Got a few things to tell you. Good and bad! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great, I'm waiting, very curious. It's better to write on my barcabarcabarca@interia.eu address now.

      Usuń
  27. Thanks a lot :D

    As I said, look an amazing brand dear :D
    Have a nice week <3

    NEW DIY POST | DIY: Cinema Light Box (Easy Version)
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam ten żel z Rival de Loop, ale mnie nie zachwycił. Moja buzia była po nim ściągnięta.
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń