sobota, 6 maja 2017

Płytka Born Pretty Floral BPX-L017.

Witajcie :) Dziś zaprezentuję Wam płytkę z Born Pretty Store. Są na niej głównie motywy kwiatowe. Użyłam jej do poniższego manicure:

Hello :) Today I'm going to show you a stamping plate from Born Pretty Store. There are mainly flowery motives on it. I used this stamping plate for the manicure below:




Ostatnio psuje mi się aparat. Zdjęcia robiłam i moim tradycyjnym Nikonem, i komórką, gdy Nikon psuł się w trakcie ;D

My camera has been out of order lately. I took these photos with my usual Nikon and my smartphone, when Nikon happened to be out of order from time to time ;D





Płyteczka przybywa zabezpieczona folią, którą przed zabraniem się do dzieła należy zerwać. Jest oznaczona jako: Floral BPX-L017 i znajdziecie na niej 14 całopaznokciowych wzorków kwiatowych plus 7 mniejszych (kwiaty, motyl, dzieci, elf). Oto link do tej płytki w sklepie internetowym: klik. W chwili obecnej kosztuje naprawdę tanio: 2.39$.

The stamping plate arrives protected with a foil you should remove before use. It's signed as Floral BPX-L017 and you can find 14 wholenail patterns on it plus 7 smaller ones (flowers, a butterfly, children and an elf). Here's the link to the stamping plate in Born Pretty online store: click. It's cheap now and it costs 2.39$.

Płytka ma wymiar 12x6 cm, a wzorki całopaznokciowe 2,1 cm x 1,6 lub 1, 7 cm. Niektóre z wzorów, w tym te, których użyłam, kojarzą mi się z płytkami MoYou London z kolekcji Enchanted.

The stamping plate measures 12x6 cm, and the wholenail patterns are 2,1 x 1,6 cm or 2, 1 x 1,7 cm. Some of the patterns, including these I used remind me a bit of MoYou London, Enchanted collection.




Essence, The Gel,  Absolute Pure; The Gel, White Wild Ways; Colour Alike, Kind of Black S; Golden Rose, Express Dry, 65; dwa ręcznie robione tinty/two self-made tints.





Jeśli macie ochotę na zakup tego nowego produktu lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych). Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)






52 komentarze:

  1. Great post! Photos are amaizing! :)
    Hope you'll leave a comment here--> http://howaboutjourney.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniutkie i te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie! ;-) Super kolorystycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten niebieski lakier ☺

      Usuń
  4. Wow, that's super pretty! Lovely colours :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a wonderful manicure dear! Are ages that I don't stamp on my nails!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że troszkę się tu zmieniło ^w^ Ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Łatwiej jest dostosować wygląd strony w obecnym szablonie niż we wcześniejszym szaro-zielonym.

      Usuń
  7. Ostatnio lubię mocne kolorki na pazurach. Nigdy się z tym odcieniem nie spotkałam.
    Świetny manicure.
    Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie turkusowe odcienie, nie wiedziałam jednak że tak dobrze wyglądają na paznokciach. Motyw kwiatowy to prawdziwa wisienka na torcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale komentarz wyraźnie wskazywał na reklamę produktu: został więc usunięty.

      Usuń
  10. Bardzo ładne paznokcie. Kolory oczywiście świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowna ta płyteczka :) mani świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, wiosna w pełni na paznokciach :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tę płytkę i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne paznokietki :) Bajeczny kolorek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous! I love the bold black stamping over the fresh and light base colors!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudne!!! Piękne wzory ma ta płytka.

    OdpowiedzUsuń
  18. te ha quedado preciosa, me encanta

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely mani, I like the colours and the stamping turned out great :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna płytka i super mani! Właśnie patrząc na Twoje zdobienie zdałam sobie sprawę, że w ogóle ostatnio nie noszę kwiatowych wzorów, a przecież je uwielbiam ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ty bardzo lubisz kwiaty, podobnie jak ja :)

      Usuń
  21. Thanks a lot :D

    super cute color and print my dear :D Once ahain: nice and great work

    NEW WISHLIST POST | BEAUTY News to TRY IMMEDIATELY. :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdobienie, podobają mi się te maziaje ;)
    Podoba mi się też nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdobienie! Bardzo podoba mi się kolorystyka i ogólnie całość wyszła prześlicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. This is so elegant and pretty, I love the base colour you used, its gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, that floral print is so pretty! Loving the match with the blue colours! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfect May mani! Flowers and fun :-) Love it!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się zdobienie. Kolorki również świetnie dopasowane :)
    Jestem jak zwykle pod wrażeniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. This is so perfect for spring!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  29. This is such a beautiful manicure, the stamping looks great!

    OdpowiedzUsuń
  30. nice stamping! beautiful mani for spring :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna jest ta płytka, własnie ostatnio się zastanawiałam nad nią :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdobienie i płytka!!!

    OdpowiedzUsuń