poniedziałek, 1 maja 2017

Isana, Shampoo Power Volumen + Oil Care (Argan).

Pora na recenzję łatwo dostępnych kosmetyków do włosów. Podzielę się z Wami wrażeniami na temat szamponu i odżywki Isana. Zaszalałam i kupiłam coś z SLESem. Niech mi się rozpieszczona skóra od czasu do czasu na nowo przyzwyczaja do ostrzejszych składników, a co ;)

Time for a review of two hair products that are easily available. I'm going to share my impressions about a shampoo and hair treatment by Isana. I changed my mind and bought something with SLES. Let my scalp that had been treated only with fairly gentle cleaners for a long time, get used to more harsh ones again!



marka: Isana
nazwa: Shampoo Power Volumen, z kolagenem i ekstraktem z lilii wodnej
pojemność, cena: 250 ml/9,99 PLN
moja ocena: 6,5/10
czy kupiłabym ponownie: nie sądzę

brand: Isana
name: Shampoo Power Volumen with collagen and water lily
amount, price: 200 ml/9, 99 PLN
my rating: 6,5/10 pnts
would I buy this product again? I don't think so



Skład? SLES, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum - same potencjalnie drażniące składniki, przy czym zapach zbyt wysoko na liście. Potem łagodzący pantenol, środek kondycjonujący włosy Polyquaternium-10, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein - proteiny zbożowe, czynnik antystatyczny; Nymphea Alba Root Extract - wyciąg z korzeni - nie kwiatu, jak można by się spodziewać! - lilli wodnej, Soluble Collagen - płynny kolagen, Propylene Glycol - nieciekawy rozpuszczalnik; Sorbitol - wzmacnia objętość, kwasek cytrynowy, Hexyl Cinnamal i Limonene - dwa potencjalne alergeny, składniki zapachowe. Potem konserwanty: Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Phenoxyethanol (oj, ten nie bardzo), Sodium Benzoate, Benzoic Acid.

Ingredients? SLES, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum - these are potentially irritating  and the fragrance is too high on the list. Then sooting panthenol, hair conditioner called Polyquaternium-10, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein - wheat proteins, Nymphea Alba Root Extract an extract from water lily roots (not from the flower as it might seem), Soluble Collagen, Propylene Glycol - a solvent, it isn't a good one; Sorbitol - a thickener, Citric Acid,  Hexyl Cinnamal and Limonene - two potential allergens, fragrance components. Then preservatives: Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Phenoxyethanol (this one isn't good either), Sodium Benzoate, Benzoic Acid.

Jak widać, nie pożałowano sobie składników zapachowych, prócz "Parfum" jeszcze inne. Produkt jest też bogaty w przeróżne konserwanty, a ekstraktów pochodzących z natury - mało.

As you can see, there's way too many fragrance components, not only "Parfum" high on the list. This product contains many various preservatives and not much ingredients coming from nature.





Szampon pachnie lilią wodną i ma lekko fioletowy odcień. Pieni się dobrze. Oczywiście mnie uczulił ;) (pieczenie skóry), ale się nie poddałam i używałam nadal. Po iluś tam godzinach pieczenie znika ;) Co do samego działania, nie mam specjalnego wrażenia, że szampon jakoś szczególnie dodaje objętości. Może minimalnie. I dziwna sprawa, po kilku myciach pod rząd widzę, że włosy są obciążone, co jest o tyle dziwne, że szampon nie zawiera silikonów. Rozczesywanie - dość dobre. Ogólnie jakoś mnie nie porwał.

This shampoo smells like water lilies and has a slight purple shade. It foams well. Of course it irritated my skin ;) and it was burning, but I didn't give up and used it still. After a few hours the irritation disappears ;) When it comes to effects, I think there isn't a particular volume added. Maybe a little. And a strange thing, after a few hair washes in a row with this shampoo, I have an impression that my hair is heavier - and this shampoo doesn't contain silicone. Weird. It's quite easy to brush my hair. All in all I'm not wowed.


Teraz kolej na maskę nawilżającą.

Now it's time for a moisturising mask:



marka: Isana
nazwa: Oil Care (maska nawilżająca z olejkiem arganowym i migdałowym)
pojemność, cena: 150 ml/4,99 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak

brand: Isana
name: Oil Care (hair mask with Argan and almond oil)
amount, price: 150 ml/4,99 PLN
my rating: 7,5/10 pnts
would I buy this one again? yes




W składzie mamy np. alkohol tłuszczowy, glicerynę, Propylene Glycol (niespecjalnie zdrowy rozpuszczalnik), olejek z migdałów w drugiej linijce, olejek arganowy w czwartej. Z potencjalnych uczulaczy jest Propylene Glycol, Parfum, Cetrimonium Chloride i Limonene.

There's a fatty alcohol among ingredients, also glycerin, Propylene Glycol (it isn't a healhy solvent), almond oil in the second line, Argan oil in the fourth one. There are potential allergens such as: Propylene Glycol, Parfum, Cetrimonium Chloride and Limonene.




Odżywka seksownie pachnie i pomaga rozczesać włosy bez szarpania się z grzebieniem. Jest aksamitna,gładka w dotyku i takie też robią się włosy po jej użyciu. Należy nie przesadzać z nadmiarem, bo wówczas może obciążyć włosy. Ogólnie jak na swoją cenę - przyzwoity kosmetyk.

This hair mask smells pleasantly and helps brush your hair without efforts. It's velvety and smooth in touch and my hair became the same after using it. It's worth not to put too much of it on your hair, because it can make it too heavy after rinsing. All in all it's a decent cosmetic and the price isn't high.

Znacie któryś z tych specyfików do włosów? Macie na któryś ochotę?

Do you know any of these hair cosmetics? Do you want any of them?

47 komentarzy:

  1. Hi dear Aneta! I've never heard this brand before! Anyway, in this period I'm using a very natural set of hair products, soon I will talk about them in the blog.
    A big hug =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'll read it :) I've been using healthy hair masks and these less natural ones lately, switching them.

      Usuń
  2. Gdybym nie miała takich zapasów to pewnie bym się skusiła na maskę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks very interesting) Thanks for the great post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna maska do włosów:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Szamponów i odżywek do włosów nigdy nie za wiele, te kosmetyki to znikają u mnie w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, bo niestety muszę codziennie myć głowę.

      Usuń
  6. Ewentualnie mogłabym się skusić na maskę... ;-) Z szamponów i odżywek z SLD używam Shaumy i sprawdza się u mnie bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z SLD chyba nie ;) Kiedyś też używałam Schaumy :)

      Usuń
  7. Nie miałam żadnego z tych produktów. Ogólnie nie miałam nigdy niczego z Isany. Szampon niby do moich włosów, ale nie wiem czy wypróbuję. Natomiast maska całkiem fajnie się prezentuje więc może kiedyś wypróbuję. Cena jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  8. I've been loving hair masks lately! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. I like Isana's shampoos as a rule. I haven't tried this particular one, but I'm glad the irritation on your scalp went better.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. When I was using all these cosmetics with the best ingredients I could find, I pampered my skin too much ;D

      Usuń
  10. Wow, that seems a good product! Thanks for sharing your review :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem wierna swoim sprawdzonym odżywkom, ale trzeba przyznać, że ta od Isany (maska) nawilżająca mnie kusi już od jakiegoś czasu. Ciekawe czy by się u mnie sprawdziła.
    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ten szampon pewnie wylądowałby w koszu, gdyby mnie uczulał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie one zwykle lądowały jako np. płyn do mycia podłogi :D Tym razem zdecydowałam się trochę 'zahartować' skórę, gdyż używając kosmetyków o naprawdę dobrych składach, uczulało mnie już naprawdę byle co. Więc bez przesady, skóro ;P

      Usuń
  13. Thanks a lot :D

    Sounds great dear. I never hear about the brand, but I'm always curious with hair care products!

    NEW YOUTUBE POST | Being MOTIVATED Doesn’t HURT!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą maseczkę do włosów i jestem z niej zadowolona :) Może nie ma efektu WOW, ale na tyle różnych produktów jakie stosowałam do moich bardzo suchych włosów to radzi sobie całkiem dobrze.

    Jak zauważyłaś u mnie, mam inny wygląd bloga :) Przeniosłam się i może Ci się mój blog nie wyświetlać w aktualnościach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli też się w miarę sprawdza.
      Nie wyświetla się; mogę do niego trafić przez username.

      Usuń
    2. Możesz też ręcznie dodać do listy czytelniczej :) jednym się potem wyświetla, ale innym nie ;)

      Usuń
    3. Dobrze wiedzieć, nie miałam pojęcia...

      Usuń
  15. ani jednego ani drugiego ziomka nie miałam:) i póki co mieć nie będę bo mam nadmiar xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie jestem przekonana do Isany, nie wiem dlaczego, bo recenzje ma cąłkiem niezłe :) moze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałyśmy te odżywki bo kiedyś wszyscy je często zachwalali na blogach ale u nas to się nie sprawdziły. Dlatego bliżej nam do szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odżywka dyszki nie dostała, tylko 7, 5 pkt, czyli mocna czwórka :)

      Usuń
  18. Never heard about the brand before. But looks interesting :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na szampon bym się nie porwała, ale maskę może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    Argan products are my fav. hair care products :D

    NEW OUTFIT POST | Best Color Matching!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I usually like hair treatment that are natural and have hydrating oils in it, because I have dry hair. I didnt heard about these ones until now.

    OdpowiedzUsuń
  22. przydałby się mi taki do włosów. Bo walczę po zimie z regeneracją. Ciekawe czy z aż takim spustoszeniem sobie by poradził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a jakie to spustoszenie? Bardzo źle?

      Usuń
  23. Szczerze nie znoszę kosmetyków Isana, prawie każdy okazał się u mnie bublem.

    OdpowiedzUsuń
  24. I tried this hair mask, too! I liked it, it's a nice product :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Not good that the first irritated you. I have never had that with a product externally. All my rashes and issues with skin are all food related! But it does interest me to read up on food allergies. I guess if I had skin allergies, I would read up on them too!

    I once knew a girl who had really bad psoriasis and giving up wheat/gluten really made a difference to her skin!

    OdpowiedzUsuń