środa, 10 maja 2017

Golden Rose, Holographic, 04.

Witajcie :)

Zapraszam do przejrzenia uaktualnionej zakładki wyprzedażowej: klik i do poczytania o nowym lakierze.

Pojawienie się holo od Golden Rose narobiło dużo szumu w manicure'owej blogosferze. Ja również nie oparłam się pokusie wypróbowania lakierów z tej kolekcji, ale ograniczyłam się do jednej sztuki. Co mogę napisać o moim numerze 4? Wart zakupu! Na zdjęciach zobaczycie go razem z przykładowym stemplem na serdecznym palcu.

Hello :)

Releasing Golden Rose holographic nail polishes on the market has made a huge noise in the manicure blogosphere. I was tempted with their holos too but I bought only one nail polish. What can I write about my number four? It's worth the purchase! You'll see it in photos as a stamping polish too, on my ring finger.



marka: Golden Rose
nazwa: Holographic, 04
wykończenie: holograficzne, holo linearne
ilość użytych warstw: 3 dla lepszych zdjęć, ale starczą 2 grubsze
pojemność, cena: 10,5ml/19,99 PLN
moja ocena: 9/10 pkt

brand: Golden Rose
name: Holographic, 04
finish: linear holographic
number of coats: 3 for better photos, but 2 thicker ones are enough
amount, price: 10,5 ml/19,99 PLN
my rating: 9/10 pnts

skład/ingredients:

butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride, copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, styrene/acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, n-butyl alcohol, silica, benzophenone-1, trimethylpentanediyl dibenzoate, polyvinyl butyral, phthalic anhydride/trimellitic anhydride/glycols copolymer, stearalkonium hectorite, ci 77891, ci 77491, ci 77499, ci 77266 (nano), ci 77000, ci 19140, ci 60725, ci 15880, ci 15850, ci 77007, ci 77742, ci 77510, ci 74160, ci 74260



Oj, to holo robi wrażenie, robi... Rozprowadza się pięknie i ma równie piękne błyszczące wykończenie (nie nakładałam top coatu). Czas schnięcia: do 20 minut, a co do trwałości, po czterech dniach miałam lekko starte czubki paznokci.

Lakier daje tęczowy efekt przy zbliżeniu się do okna w zwykły, niespecjalnie słoneczny dzień. Gdy jest słońce, daje prawdziwego czadu - dowód na zdjęciach poniżej. Efekt holo jest jak w starej kolekcji China Glaze, można też porównać ten lakier do Halo Hues od Color Club (z tym, że Halo Hues ma lepsze krycie).


This nail polish really makes an impression. It spreads nicely and has a lovely, glossy finish (I didn't use a clear top coat). The drying time is about 20 minutes, and when it comes to the lasting time, I had slightly wiped off tips after four days.

This nail polish gives a rainbow effect when you approach the window during a common, not particularly sunny day. When it's sunny, the holo goes crazy: the proof in the photos below. The holo effect is like in the old China Glaze Holographic collection or like Halo Hues by Color Club (Halo Hues have better opacity though).

Stemple na jasnym tle wypadły mi dość blado; muszę jeszcze je kiedyś wypróbować na ciemnym tle.

Stamping on a light background looks quite pale; I have to try it out on a darker background too.






Jakie są Wasze wrażenia?

What are your impressions?

62 komentarze:

  1. Kurcze a u mnie ich nie ma 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem, czy u nas są; zamawiałam internetowo :)

      Usuń
  2. W ciemniejszym kolorze bym się na nie pewnie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najciemniejszy w ich ofercie jest fiolet.

      Usuń
  3. Słyszałam o takim efecie, ale nigdy nie robiłam u siebie.
    Super wygląda. Spróbuję kiedyś.
    Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham i wielbię takie lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też miałam na nie wielkie parcie. Teraz już trochę mi się 'przejadły', ale nadal mi się podobają.

      Usuń
    2. mi się nigdy nie znudzą xd

      Usuń
  5. Oh my gosh, that pink holo is so gorgeous! Love!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) I see it's made a huge impression on you :)

      Usuń
  6. Kolorek piękny, nie wiedziałam, że Golden Rose ma takie ładne kolorki w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, w Holandii nadal nie ma tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo ładnie ale my nie koniecznie za takim efektem u siebie przepadamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Kiedy zaczynałam przygodę z holo, nie byłam do końca przekonana. Niektórzy mogą odbierać je nieco tandetnie.

      Usuń
  9. Hi dear Aneta! I love the restyling of your blog!
    And this holo is marvellous, maybe the stamping a little bit pale..
    A big hug

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like the new look of my blog :)

      Usuń
  10. Ja kupiłam cztery kolorki, ale akurat tego różu nie wybrałam bo mam kilka różowych holo;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się między różem a fioletem ;)

      Usuń
  11. Fajny efekt :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny efekt, wszystko co z różem i brokatem mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh this is lovely, I want this to! When me and my husband (before we got married) went to Bulgaria on our first trip together many years a go, I bought a huge amount of nail polish, among them holographics from Golden Rose so this makes me a bit nostalgic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So this collection isn't new? Had there been the same colours years ago?

      Usuń
    2. Oh no I think that this is a new collection, my bottles looks different. But they made holos before:)

      Usuń
    3. I see :) I remember they'd made holos years ago and I was wondering if it was the same collection, late in Poland.

      Usuń
  14. Oh this is lovely, I want this to! When me and my husband (before we got married) went to Bulgaria on our first trip together many years a go, I bought a huge amount of nail polish, among them holographics from Golden Rose so this makes me a bit nostalgic:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Korcą mnie te GR, nie mam jeszcze żadnego - nie jestem jakaś szalenie holoseksualna - ale może to kwestia czasu ;) Prawdopodobnie na buteleczce jest informacja, że "do stosowania na sztuczne paznokcie". Wiesz, o który składnik chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś bardziej napalałam się na holo ;) Teraz chyba najbardziej lubię zwykłe, błyszczące lakiery.
      Na mojej buteleczce nie miałam napisu, że do sztucznych paznokci. Nie było też składu. Skład podałam ze strony sklepu Golden Rose.

      Usuń
  16. Beautiful holo polish. color is stunning :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    amazing color my dear friend :D I really love holographic effect :D

    NEW OUTFIT POST | How Important is Your DREAM?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie holo robi wrażenie ;) Ja jeszcze nie mam żadnego ale coś czuję, że przy najbliższej wizycie na wyspie GR jakiś wpadnie w moje łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczne, zdecydowanie mój kolor;)
    https://sweetcruel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam trzy odcienie i uwielbiam :D A stemplowanie na ciemnym wychodzi po prostu cudownie, możesz zerknąć na mojego ig -> https://www.instagram.com/olgatysz/
    Szkoda tylko że taki lakier trochę kosztuje, ale w swoim czasie na pewno dokupię resztę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę kosztowny, ale Color Cluby były po 45 zł (za bodajże 15 ml).

      Usuń
  21. U mnie niestety nie spisują się lakiery GR :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  23. You are torturing me! I can't find Golden Rose readily available here in the Netherlands, now I see holo?! Wooow and such a pretty one :) It looks amazing paired with the accent nail.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I guess only buying this one online is possible in your case... or a trip to a foreign country ;)

      Usuń
  24. Nie miałam okazji testować lakierów do paznokci z GR. Ale ten wygląda świetnie! Niesamowicie to wygląda :)
    Udanego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love holography, this glaze is too beautiful. Have a great day.

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks a lot :D

    You always have super cute colors and nails :3

    NEW REVIEW POST | KIKO MILANO: Tropic Heat Dewy Stick
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Swego czasu uwielbiałam holo :) Plus za wytrzymałość, natomiast minus niestety za skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to większość lakierów ma kiepski skład. Te rozpuszczalniki... Jakoś ostatnio mam mniej serca do malowania paznokci, przyznaję bez bicia.

      Usuń
  28. Ale śliczny kolorek, podobają mi się takie lakierki holo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. This looks so pretty, I love the colour! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Really beautiful, the effect looks great!

    OdpowiedzUsuń
  31. Magiczne *.* Koniecznie daj znać, jak sprawdza się na czarnym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gorgeous polish and mani :-D Great holo :-D

    OdpowiedzUsuń