czwartek, 25 maja 2017

Born Pretty, Holo Polish #12

Hej :)

Przybywam do was z holograficznym lakierem od Born Pretty, tym razem bez żadnych zdobień. Lakier ten nabyłam wyjątkowo za gotówkę, bo zwykle jestem recenzentką tych produktów. Dzisiejesze holo jest oznaczone jako #12. Odcień? Przywodzi mi na myśl kaktus albo mech. Bardzo mi się podoba.


Hey :)

This time I'm going to show you a Born Pretty holographic nail polish without any nail arts on. I bought this nail polish; it's an exception because I usually am a reviewer of their products. This holo is signed as #12. The shade brings cactus or moss to my mind. I like it a lot.




Ceny bardzo się różnią, między e-bayem, Aliexpress i Born Pretty są spore różnice. Pojemność buteleczki to 6 ml.

Prices are usually  much different between e-bay, Aliexpress and Born Pretty. The amount in the bottle is 6 ml.




Do dobrego krycia potrzebne są 3 warstwy. Przy dwóch było dobrze, ale końcówki paznokci minimalnie prześwitywały. Schnięcie jest szybkie, a lakier jakoś specjalnie nie śmierdzi.

I needed 3 coats for a good opacity. Nails were looking good with two, but my tips were slightly visible. The drying is fast and this nail polish doesn't smell too much.




Lakier daje piękny tęczowy efekt.

There's a beautiful rainbowy effect.







Co o nim sądzicie? Bo ja kiedyś nie lubiłam zieleni na paznokciach, ale to było dawno. Teraz bardzo lubię. 8 na 10 możliwych punktów :)

What do you think about this lacquer? I didn't like green on my nails but it was a long time ago. Now I like it. 8 out of 10 possible points :)

63 komentarze:

  1. I've had a similar shade and I love it a lot)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ale nie nasze klimaty :D Ale na ładnych paznokciach wszystko super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi sie zielone holosie! Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielone holosie? Mnie też. Zielone, niebieskie i fioletowe chyba najbardziej.

      Usuń
  4. Zieleń jest mało popularna przez co ciężko jest kupić ładny zielony lakier. O zielonym holo już nie wspomnę! Ten ma prześliczny odcień. Miałam go mieć ale był w paczce od BPS, która nigdy do mnie nie dotarła (jeden jedyny raz tak mi się trafiło :/).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, może następnym razem? Ma świetne przejścia kolorów, dużo w nim ciemnoniebieskiego :)

      Usuń
  5. Przefajny ten manicure! Piękny :)
    Z wielką chęcią bym się na taki zdecydowała, choć dziś na pazurach goszczą u mnie bardzo podobne kolory. :)

    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio od tej marki miałam na swoich paznokciach holo, ale nie w postaci lakieru, a pyłku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich pyłki pięknie wyglądają na hybrydach.

      Usuń
  7. Piękny efekt w słońcu. Tez jakoś nigdy za zielenią nie przepadalam ale z tym lakierem na pewno bym się polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, no i BPS wie jak zrobić porządne holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda; co jak co, ale holo im świetnie wychodzą.

      Usuń
  9. Piękny kolorek :) Poszukam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale kolor cudowny! I ten blask :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. what a wonderful holo my dear! Smuackkk

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks really interesting! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  13. It's a lovely green for sure.
    I also buy stuff there myself, even though I do reviews for them as well :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I buy their products myself too, but mostly on e-bay.

      Usuń
  14. No ciekawy :D sam nie przepadałem kiedyś generalnie za kolorem zielony, ale podobno co 7 lat się człowiek zmienia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony jest fajny! Ma tyle odcieni, pastelowe, liściaste, mchowe, khaki ;)

      Usuń
  15. Thanks a lot :D

    Glitter is an amaizng trend my friend :D love it!

    NEW DECOR POST | Bed Clothing Makes The DIFFERENCE
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, I need this nail polish ASAP! I love it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D It's great. Perhaps my favourite green holo.

      Usuń
  17. Jak ja lubię takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się kojarzy z pawimi piórami, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten efekt pięknie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mój kolor, ale jak zawsze estetyka na szóstkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny kolor, super się prezentuje na twoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot :D

    amazing and trendy color. Love it!

    NEW WISHES POST | Birthday Wishlist!!! Pleeeease :P
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nie jestem miłośniczką zieleni na paznokciach, ale ten lakier naprawdę fajnie się prezentuje :)

    Jeśli nadal masz ochotę- za mniej więcej tydzień podeślę Ci ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa; chyba przede wszystkim szamponu :)

      Usuń
  24. I love it, I think it reminds me of a forest green... Or Christmas!! Beautiful holo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great colour and beautiful holo effect ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniały odcień, no i to holo ;)

    OdpowiedzUsuń