wtorek, 11 kwietnia 2017

Zrób sobie nowy lakier holograficzny :)

Cześć :) Dziś podzielę się z Wami pomysłem na nowy lakier. Wcale nie będzie wam potrzebne jego kupno (o ile macie np. srebrny lakier holo), a trochę ręcznej roboty :) Przedstawiam Wam moje nowe holo DIY.

Hi :) Today I'm going to share an idea for a new nail polish for you. You won't need to buy another one (only if you don't own f. ex. a silver holographic nail polish), but you'll need a bit of hand work. I'm going to introduce a new DIY holo.


w świetle/in the light:



w cieniu/in the shade:





Jak je zrobiłam? Po prostu: do pustej buteleczki po bezbarwnym lakierze przelałam kilka ml srebrnego holo Sophin z linearnym efektem. Do niego dodałam, tak jak w przypadku tintów, tusz z długopisu. W tym przypadku zmieszałam zieleń i turkus. Tusz wyciągałam za pomocą... igły. Przyklejał się do niej, a igłę maczałam w buteleczce. Do zmieszania lakieru dobrze jest użyć metalowych kulek. Gotowe :)

How did I make this nail polish? I simply needed an empty nail polish bottle (a clear nail polish had been inside before), and a ballpen. I took a silver holo, Sophin and poured a few ml into the empty bottle. Then I added ink from two ballpens (turquoise and green). I used a needle to gain the ink and soaked the needle covered with ink into the bottle. It's good to use small metal balls to mix the nail polish. Done!





na zewnątrz/outside:






Pod spód nałożyłam 2 warstwy lakieru bazowego. Paznokcie po zmyciu się nie odbarwiły.

I put 2 coats of a base nail polish underneath. I didn't have stained nails after removal.

Zrobicie swoje własne holo?

Are you going to make your own holo?

75 komentarzy:

  1. Jak z trwałością takiego tworu? ;-) Prezentuje się bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobna jak bez tworzenia ;) Standardowa, jak przy holo z topem :)

      Usuń
  2. Ha ha właśnie wyprodukowałam swoje holo w graficie :) Lubie mieszac lakiery bo zawsze wyjdzie mi jakis ciekawy odcien .

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wypróbować tego sposobu na holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, można zyskać nowe holo bez kolejnego wydatku :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny efekt :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great idea! It looks very pretty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham takie paznokcie, sama nie umiem robić,ale lubię popatrzeć :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło fajnie :) Tylko raz zmieszałam 2 lakiery i nic dobrego z tego nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie? Błyszczące/kremowe?

      Usuń
    2. Kremowy jasny niebieski z holo topem.

      Usuń
    3. A, pewnie ten top znikł w niebieskim? Tak przypuszczam, bo kiedyś mieszałam kremowy z holo topem.

      Usuń
    4. A, pewnie ten top znikł w niebieskim? Tak przypuszczam, bo kiedyś mieszałam kremowy z holo topem.

      Usuń
  8. Super.
    Ja robiłam mieszając kolor z holo ale na foli tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny pomysł :D Muszę spróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  10. It looks great! I don't quite understand how you got the ink out of the pens though :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I put the needle into the pen (up hole).

      Usuń
  11. Oh that's beautiful and what a great idea! I might give it a try, however I already franked several holos actually and I liked how they turned out:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, piękne paznokcie i fajny sposób na mieszanie lakierów, nie pomyślałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mieszać też gotowe lakiery, bez dodatku tuszu :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Też lubię sobie czasem coś zmieszać ;)

      Usuń
  14. Cóż za wspaniały manicure! Super propozycja. Bardzo mi się podoba. Lubię takie kolorki. Z wielką chęcią niebawem go przetestuję. Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot :D

    super cute and trendy color :D

    NEW REVIEW POST | Finally I've tested a TISSUE MASK. Worked it? :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And it kept changing in various lights :)

      Usuń
  16. o proszę! ciekawe experymenty :D lubie holo <3

    OdpowiedzUsuń
  17. szczęka mi opadła z zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow! Ale super holo wyszło :) Nie słyszałam o tym sposobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kurde, pomysłowo! i jaki fajny efekt się uzyskuje, muszę się kiedyś tak "pobawić" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało mi się, że zyskałam lakier jak ze sklepu - bo bazą był sklepowy, ale takiego odcienia Sophin nie ma w ofercie ;)

      Usuń
  20. Nigdy nie robiłam władnego lakieru, ten prezentuje sie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki fajny pomysł, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja mama zawsze miesza jak jej kolor przestaje się podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem oszołomiona efektem końcowym. Bardzo mi się podoba!
    Muszę kiedyś tak pokombinować ze swoimi lakierami.
    Piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że syrenka to trochę co innego... one wpadają w perłę.

      Usuń
  25. Looks really interesting) Thanks for the great post!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh that is really cool, I never heard about this with ink before!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I did a similar thing with a clear nail polish and ink. I got tints.

      Usuń
  27. Thanks a lot :D

    Love the color <3

    NEW YOUTUBE POST | OMG! I’M BACK TO MY YOUTUBE CHANEL? :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy eksperyment :D No i bardzo udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś miałam fazę na mieszanie lakierów (jakoś na początku prowadzenia bloga), ale potem mi przeszło i już dawno tego nie robiłam. Chyba muszę do tego wrócić, bo Twoje cudo wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. That's a cool idea, I never thought of using ink to colour a polish :D your result looks great!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gorgeous homemade holo. You know I love a good holo and even better homemade :-D

    OdpowiedzUsuń