czwartek, 13 kwietnia 2017

Sinful Colors, Boom Boom + Sylveco, Vianek, Emulsja myjąca.

Jak się dziś macie?

Jeśli jesteście nieco śpiący, mam dla was energetyczny kolorek, który stawia na nogi ;), ozdobiony pomarańczowym wzorkiem - chevron i kwiatki - z płytki MoYou Tropical 14. To manicure jest sprzed roku - spore opóźnienie! ;)


How are you doing today?

If you're a bit sleepy, I have an energizing shade for you; it will make you awaken ;) I decorated the fuchsia with an orange pattern - chevron and flowers - from MoYou Tropical 14 stamping plate. This manicure was done a year ago - I'm late a lot! ;)



marka: Sinful Colors
nazwa: Boom Boom
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: żelowe
pojemność, cena: lakier mam z wymiany, pojemność 15 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Sinful Colors
name: Boom Boom
number of coats: 3
finish: gelly
price, amount: I have it from a swap; amount 15 ml
my rating: 7, 5/10 pnts




Śliczny kolorek! Lakier ma przeciętny czas schnięcia. Mogę zaakceptować trzy warstwy, bo bardzo lubię takie odcienie. Formuła bezproblemowa, przyjemnie się maluje.

Lovely colour! The drying time is medium. I can accept three coats because I like such shades a lot. The formula is nice, it paints pleasantly.





Poniżej: zdobienie wykonane przezroczystym stemplem, do którego nadal nie mogę się przekonać. Kwestia "podglądu" jest świetna i bardzo praktyczna, ale... mam już lepiej przenoszącą wzory gumę.

There's a nail art below, done with the clear gelly stamper I still can't truly accept. The fact that I can peek where I place the pattern is great and useful but... I have a rubber that transfers patterns better.






Podoba wam się taka kombinacja kolorystyczna?

Do you like such a colour combination?

---

Chciałam wam też polecić emulsję do mycia twarzy Vianek od Sylveco. Zużyłam już dwa opakowania i na pewno będę kupować ten kosmetyk ponownie. 

I'd like to recommend an emulsion for face washing Vianek by a Polish brand Sylveco too. I've used already two bottles and I'm sure I will be repurchasing it.




Skład przyjazny, jest np. mocznik, brak SLS/SLES, wyciągi z winogron, lipy i kiełków pszenicy, kojąca allantoina. Po użyciu mam miękką skórę, dobrze domytą. Płyn jest biały, lekko się pieni, przyjemnie pachnie (dość świeżo, kwiatowo). 

The list of ingredients is OK, there's urea, extract of grape seeds, also wheat and linden extracts, soothing allantoin. My skin is smooth after usage, also well cleaned. The liquid is white, foams gently and smells pleasantly (quite fresh, floral).




Cena to ok. 17-18 zł plus wysyłka/150 ml. Kosmetyk trzeba zużyć w trzy miesiące, ale nie mam z tym problemów. 10/10 pkt!

The price is about 17-18 PLN/150 ml. You need to finish the bottle in 3 months, but I haven't got any problems with that. 10/10 points!





48 komentarzy:

  1. Za tą emulsją chętnie się rozejrzę - mam ją już od jakiegoś czasu na liście do kupienia, ale jakoś zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz emulsji różanej Alteya, która kosztuje ok. 65 zł (drogo!), ta jest najlepszą, jakiej używałam, a sporo tańsza.

      Usuń
  2. Mani energetyczne, super na tą porę, a jeśli chodzi o mycie twarzy to odkąd dorwałam olej kokosowy to tylko on na zwilżonym waciku zmywa wszystko cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Muszę spróbować, mam olej kokosowy :)

      Usuń
  3. Kolorek obłędny, zdecydowanie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny odcień różu! Dlaczego ja nie mam go wśród swoich ulubieńców jeszcze? Już teraz wiem jak będzie wyglądało moje manicure.
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a sweet colour and it looks fabulous with the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! I have better rubbers though.

      Usuń
  6. Ładny róż, choć raczej nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Faktycznie taki soczysty - to lubię :)

      Usuń
    2. ja też takie lubię najbardziej:)

      Usuń
  8. Good morning, I love your blog, it is really very interesting. I'll wait. I just published an article on the beauty of our hair, I'll wait.
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. What a nice colour. I like it. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię takie soczyste kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może ta emulsja to jest to, czego szukam? Chyba nigdy nie miałam produktu do mycia twarzy, który nie ściągałby mi skóry po tym zabiegu...
    A paznokcie jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wcale nie ściągała skóry. Ale uwaga, nie każda emulsja do mycia twarzy z Vianka jest taka sama. Pomarańczowa ma inny skład, nie ma mocznika - ściągała mi skórę.

      Usuń
  12. Taki róż, kusi mnie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor i zdobienie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for the interesting post! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, nasycony kolor, uwielbiam takie ;-)
    Dziękuję za życzenia świąteczne i wzajemnie życzę pięknych Świąt Wielkanocnych, spędzonych w gronie osób, które kochasz, nie to będzie dla Was czas wyjątkowy pod każdym względem. Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne paznokcie!

    Wszystkiego co najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.
    Wesołych Świąt!

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. What a girlish colour! Love it a lot!Smuack

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks a lot :D

    OMG super trendy nails :D love it!!!

    NEW GET THE LOOK POST | What To Wear on EASTER DAY?!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przezroczystymi stemplami to jest tak, że albo się je kocha, albo nienawidzi :D
    Fajne, energetyczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorgeous colour and lovely mani :-D

    Nice top :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Orange and pink is such an unusual combo, but I must say it looks great!

    OdpowiedzUsuń