wtorek, 25 kwietnia 2017

Naomi Campbell, Bohemian Garden edp.

Pewnego razu, kiedy byłam w Rossmanie, zachciało mi się przetestować jakieś nieznane perfumy. Mój wzrok powędrował ku Moschino, ale niestety nie było testera. Swoją drogą nie było żadnego testera perfum z wyższej półki - ciekawe. Postanowiłam więc, że sięgnę po zapach Naomi Campbell. Za samą Naomi nie przepadam, ale wąchałam kiedyś dwa rodzaje perfum przez nią sygnowanych i były dobre, sięgnęłam zatem po Bohemian Garden.

Once upon a time, when I was in Rossmann, I was in a mood to test some unknown perfume. I wanted to try out a Moschino one, but unfortunately there weren't any testers. Actually there weren't any testers of perfumes from the higher shelf either - interesting. I decided to try out a perfume signed by Naomi Campbell. I am not a fan of Naomi herself, but two of her perfumes I knew were good, so I reached for Bohemian Garden.



Ta historia będzie mieć ciąg dalszy, ale najpierw trochę wiadomości na temat tego zapachu.


This story will be continued, but some informations about the fragrance first.



Bohemian Garden marki Naomi Campbell to kwiatowo - owocowe perfumy z 2016 roku. Nutami głowy są cytryna, zielona gruszka i kwiat brzoskwini; nutami serca są jaśmin, kwiat pomarańczy, konwalia, róża i kwiat bawełny; nuty bazy to piżmo, wanilia, mech, drzewo sandałowe i cedr.


Bohemian Garden by Naomi Campbell brand is a floral-fruity perfume launched in 2016. 

Head notes: lemon, green pear and peach blossom. 
Heart notes: jasmine, lily of the valley, cotton flower, orange blossom and elegant rose.
Base notes: musk, vanilla, moss, sandalwood and cedar.




Moje wrażenie po pierwszym użyciu?

Perfumy spodobały mi się. Z początku są egzotyczne, taka mieszanka czegoś kolorowego z ciemniejszą nutką. Potem zapach jest jak otaczająca cię mgiełka, a kwiat bawełny gra tu sporą rolę, wraz z innymi kwiatami - choć właśnie on wybija się na mnie najbardziej. Poza tym wyczuwam gruszkę, piżmo i nuty drzewne. Zapach wytraca tę ciemniejszą nutkę mniej więcej po godzinie i staje się ciepły, kremowy, słodki, egzotyczny. Ma bardzo dobrą trwałość (około doby), a 'zasięg rażenia' ;) też niczego sobie, zwłaszcza, gdy skóra nagrzewa się w słońcu. Za noszącą te perfumy ciągnie się tzw. "ogon". Nie są to wybitne perfumy, ale są naprawdę bardzo dobre! Bardzo dobre perfumy z wyższej średniej półki. Mają w sobie coś sexy, coś sympatycznego, pozytywnego i otulającego.
Gdybym miała opisać je kolorem, byłaby to pastelowa brzoskwinia.

I like the fragrance. I sprayed it in a drugstore. At first it's exotic, a mixture of something colourful with a dark tone. Then the fragrance becomes like a cloud, and the cotton flower is significant here, together with other flowers (the cotton flower is the most significant of all flowers on me). There's also pear, musk and wood detectable. The fragrance loses its dark touch from the beginning after an hour or so, and becomes a warm, creamy, sweet and exotic one. Its sillage is good, I can feel it radiates, especially in the sun. Not a masterpiece of all masterpieces, but a very good perfume from the higer medium shelf. It has a sexy touch in it, a nice, optimistic and cozy one.

If I was to describe its colour, it's pastel peach.

Ciąg dalszy był następujący: zapach ten bardzo chodził mi po głowie, bo nosił mi się świetnie. Znam firmę, która robi nieoszukane odlewki oryginalnych perfum i zamówiłam 3 ml w sprayu. Nałożyłam sobie szlaban na kupno całych flakonów: nigdy nie zużywam ich w całości. 3 ml powinny mi starczyć, a jeśli nie, to akurat ten zapach można zakupić we flakonie małej pojemności (15 ml). Perfumy dostają ode mnie 9 na 10 możliwych punktów, ponieważ stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry i fajnie mi się je nosiło. I wiecie co? Olejki zastosowane do zrobienia tego zapachu wydają mi się dobrej jakości, nie są specjalnie syntetyczne.


The continuation of this story is as follows: I had the fragrance in my head because it was really great to wear. I know a company that prepares decants of original perfumes and I ordered 3 ml. I have a detention I did for myself. I'm not to buy full bottles because I never use them in total. 3 ml should be enough and if they won't be, Bohemian Garden can be bought in a bottle of a small amount (15 ml). The perfume gets 9 out of 10 possible points from me because the price compared to the quality is very good. And you know what? Oils that were used to make this fragrance seem of a good quality, they aren't much synthetic. 





Znacie ten zapach? Jakich perfum lubicie ostatnio używać?

Do you know this fragrance? Which perfume have you been using lately?

33 komentarze:

  1. I like exotic fragrances. I didn't known this one until now.

    OdpowiedzUsuń
  2. - great post dear,you blog is beautiful! :)
    I follow you,please follow me back.

    anastasjastyles.blogspot.ba <----------- new post

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak za czasów gimnazjum uwielbiałam perfumy Naomi Campbell. Nawet miałam taki z perłami w nazwie. Sentyment pozostał.
    Pozdrowionka serdeczne! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zapachu, ale chętnie sprawdzę jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto; dla mnie najlepsze ze średniej półki, jakie ostatnio poznałam.

      Usuń
  5. Hi dear I've never heard of this perfume!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji poznać tego zapachu, ostatnio wykańczam moje zapasy Avonowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon czasem robi milutkie perfumy. Np. Incandessence.

      Usuń
  7. I love trying out new perfumes! lovely post

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie kupowałam tego zapachu, obecnie używam Calvin Klein Obsession Night, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I don't know this perfume, but sexy and cosy sounds good to me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Worth trying out, such an optimistic perfume :)

      Usuń
  10. I didn't know about this fragance, it seems interesting! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale chętnie się zapoznam :) Wypróbuję jak tylko spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Rossmanie, ale pewnie w innych sklepach też będą ;)

      Usuń
  12. I love the patfum my dear
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Great inspiration ) Thanks for the interesting post!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo bym je chciała powąchać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywasz w Rossku, przetestuj sobie przy którejś okazji :)

      Usuń
  15. Thanks a lot :D

    look fantastic my dear :D Love it!

    NEW TIPS POST | Mother’s Day Complete and LOW COST Gift Guide!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z opisu idealnie trafiają w mój gust:) Muszę się wybrać do rossmanna i powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I'll defintely need to try the Naomi Campbell perfume, I already tried a few older ones and I liked them all.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, they are nice; I haven't found any of them I wouldn't like!

      Usuń
  18. I think this would be a headache in a bottle for me! Still using my J'Dore, love that perfume so much and my patchouli one too. :-D

    OdpowiedzUsuń