Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

środa, 15 marca 2017

Wibo, 1 Coat Manicure, nr 10 + płytka Nicole Diary.

Witajcie :) 

Na początek informacja: uaktualniłam zakładkę wyprzedażową. Jest sporo nowych lakierów i płytek do stempli, a także promocja wysyłki. Zapraszam: klik.


Dziś przedstawię Wam lakier, który mnie zachwycił, i gdyby nie to, że zawiera szkodliwy talk, dostałby nawet więcej punktów. Fuksjowy lakier o fajnym wykończeniu: błyszczący, ale przywodzi mi na myśl skórę/skaj.

Hello :) Today I'm going to review a nail polish that delighted me. If it didn't contain toxic talc, it would get even more points from me. The fuchsia nail polish has a great finish: glossy and bringing leather/imitation of leather to my mind.



marka: Wibo
kolekcja: 1 Coat Manicure, nr 10
ilość warstw: lakier faktycznie kryje jedną grubszą warstwą, ale dla lepszych zdjęć nałożyłam 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 6, 40/8, 5 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Wibo
collection: 1 Coat Manicure, nr 10
number of coats: this nail polish is opaque in 1 thicker coat, but I used 2 for better photos
finish: glossy
amount, price: 6, 40/8, 5 ml
my rating: 8/10 pnts

Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Dipropylene Glycol Dibenzoate, Isopropyl Alcohol, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Stearalkonium Bentonite, Silica, Polyester-26, Acrylates Copolymer, Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Styrene/Acrylates Copolymer, Talc, Ethylcellulose, Calcium Aluminum Borosilicate, Tin Oxide, Synthetic Fluorphlogopite, Phosphoric Acid, Mica, [+/-]: CI 77891, CI 19140, CI 15880, CI 15850, CI 77499, CI 12085, CI 77491, CI 77510, CI 60725, CI 77266 [nano], CI 77120.


Lakier jest śliczny! Niestety, po trzech dniach zaczęłam mieć odpryski, ale wykończenie mnie ujęło :D

This nail polish is lovely! Unfortunately, I got chips after three days, but I'm delighted in the finish nevertheless :D

Na palcu serdecznym mam wzorek z płytki Nicole Diary kupionej na amerykańskim e-bayu. Kolorowałam go ręcznie robionymi tintami.

I have a flowery pattern on my ring finger. The pattern comes from a Nicole Diary stamping plate bought on American e-bay. I coloured the flowers with self-made tints.




Użyłam/I used:


Wibo, 1 Coat Manicure, nr 10; Essence, The Gel, Dream On; 01 absolute pure; Black is Back; 2 ręcznie robione tinty/ 2 self-made tints


Na prawej dłoni miałam inną wersję: podwójne stemplowanie.

I had a different version on my right hand: double stamping.





Co sądzicie o paznokciach i płytce?

What do you think about these nails and the stamping plate?

69 komentarzy:

  1. ale bombowy kolor, idealna porcja energii:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cute! I love the bright colors of the flowers on your accent nail!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the final mani, it so cute! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię, gdy paznokcie są jednolite, a któryś się tak ślicznie wyróżnia. No i te kolory - jaskrawe, wyraziste, ale tak bardzo wiosenne przy tym. Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tylko dwa lakiery z tej kolekcji Wibo; faktycznie kryją po jednej warstwie, ale utrzymują mi się na paznokciach bez topu tylko kilka godzin niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś sprawdzić, jak to Wibo stempluje. Powinno się sprawdzić przy tak dobrym kryciu :-)

      Usuń
  6. Gdzieś w helmerze mam Wibo, ale głęboko zakopane ;) Śliczne i pazurki i płytka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor jest naprawdę ładny :) i zdobienie również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. very positive and colorful manicure) that's what I need for spring start**

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor a te kwiatuszki... cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It looks fantastic, both the polish and the accent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda rewelacyjnie :-)
    Może w niedługim czasie pokażesz coś w szarości? Idę na ważną imprezę i szukam inspiracji. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, dla mnie szarość gra najlepiej bez dekoracji. Jest tak niesamowicie elegancka!

      Usuń
  12. Wygląda świetnie! Ta płytka mi się mega podoba. Ma piękne wzory (wszystkie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jest, taka dość nietypowa :)

      Usuń
  13. Uwielbiam tak intensywne i energetyczne kolory na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne! Uwielbiam kwiatki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kwiatuszki i kolorek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier :) Jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  17. ta płyteczka ma cudne wzorki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi! Pretty in pink, yep! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    https://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kolorek! No i ciekawe wzory ma ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Color WIBO obłędny, uwielbiam takie odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, trafili w me gusta w 100%. Tylko ten talk bym wywaliła.

      Usuń
  21. Bardzo mi się podoba, kolor na paznokciach i płytka także :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na paznokciach uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I think the plate looks great and I really love the look of this manicure. So happy and summery!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor jest extra! Bardzo fajne to podwójne stemplowanie :)
    Jeśli chodzi o składy lakierów to biegałam ostatnio po drogeriach i sprawdzałam czy jest im znany... Doznałam szoku - w Rosmannie dysponowali jedynie składem Miss Sporty. Reszty nie mieli - dramat! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Ja chcę skład Miss Sporty! Nigdzie nie mogę dorwać. A z Deborah to sobie normalnie etykietkę naderwałam, żeby sprawdzić. Nie uszkodziłam etykietki, ale dane były wewnątrz naklejki.

      Usuń
  25. Very nice manicure! So spring and bright!

    OdpowiedzUsuń
  26. Che bello questo colore
    Un bacio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazie molto. Sono contenta questo smalto per unghie ti piace.

      Usuń
  27. Bardzo podoba nam się jak jeden paznokieć jest inny ale tym klimacie co reszta :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie pojedyncze, ale w klimacie :)

      Usuń
  28. Love both accent nails. Its beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like them both; thank you :)

      Usuń
  29. Bardzo ładny, taki wiosenny ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie http://zafrikooo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love that plate! Have some from ND at home now as well, can't wait to try. Your nailart is very beautiful, love that pink!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, I hope you'll be satisfied of ND. Mine has been well etched.

      Usuń
  31. Obie wersje mi się bardzo podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pretty colour and I like the nail art too :-D

    OdpowiedzUsuń
  33. I love the flowers! The double stamping is fun too :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.