czwartek, 9 marca 2017

Pędzelek-wachlarzyk i płytka MoYou, The Pro XL 10.

Na dziś przyszykowałam dla was wpis z nowym manicure, a jakże ;) Zapewne zauważyłyście, że lubię kolorowe tła - a dziś mam dla was tło zrobione z użyciem pędzelka - wachlarzyka. 

I've prepared an entry with a new manicure for you, it couldn't be different for a nail polish maniac ;) You've probably noticed I like colourful backgrounds - and today I have a background made with a fan brush to show you.


Tak wygląda ukończone mani:

This is how the finished mani looks like:








Zawsze może się zdarzyć, że trafi tu ktoś, kto nie wie, jak wygląda pędzelek - wachlarzyk. Oto on:

It may happen that somebody who doesn't know how the fan brush looks like will read this post, so here it is:




Jak zrobiłam to manicure? Najpierw pomalowałam paznokcie na biało. Wybranymi trzema kolorami malowałam paznokcie z użyciem właśnie tego pędzelka (fiolet na spodzie, potem fuksja, na środek jasny róż, dla rozświetlenia). Ruchy pędzla na paznokciu - poziome, czasem lekko ukośne, od lewej do prawej i od prawej do lewej. Stemple, top coat - gotowe!

How did I do this manicure? At first I painted my nails in white. I chose three colours and I took the fan brush. I was painting with the brush, purple at first, then fuchsia and in the end light pink in the middle to lighten the mani up. Moves of the brush on my nails were horizontal, sometimes a bit slanted, from left to right and from right to left. Stamping, a clear top coat - done!





Jeszcze dwie fotencje makro:

Two more macro photos:






Jak wam się podobają takie wachlarzykowe tła?

Do you like fan brush backgrounds?


54 komentarze:

  1. Będę nudna w tych moich komentarzach, ale cóż - piękne są! Uwielbiam takie kolorki na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło! Dawno już nie używałam wachlarza - może czas go odkurzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra :) Super połaczenie kolorystyczne <3 Mój wachlarzyk tez jeszcze w zimowym śnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt! Ty zawsze prezentujesz takie śliczne te pazurki. Aż miło popatrzeć :) Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy efekt, fajnie komponuje się z białymi stemplami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej ale ci to piknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Pięknie wygląda to zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. It looks really beautiful, I love the effect! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pretty, colorful, love this mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no normalnie cudo na paznokciach! :O
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie :) Ja nadal nie mam takiego wachlarzyka, chociaż długo przymierzam się do zakupu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa technika, też chcą spróbować. I manicure okazało piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) To ciekawa technika, spróbuj :)

      Usuń
  14. Bardzo mi się podoba :D Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to zaczęłam się zastanawiać jak zrobiłaś taki ciekawy efekt, a tu proszę :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy takiego pędzelka... Super efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful I really like the bright background! I never used a fan brush like that but I absolutely will give it a try because the effect is striking!

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie 'maziaje' są przepiękne, przeurocze :) Bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Lubię maziaje przeróżnej maści jako tła i same w sobie też.

      Usuń
  18. Oh such a cute mani. It reminds me of holy a festival of colors soon arriving at our doors. Very well done dear.:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post,photos are amaizing!
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/empties.html

    OdpowiedzUsuń
  20. What an artistic manicure dear Aneta!
    Smuack =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks like a pure spring) great idea and details! **

    OdpowiedzUsuń
  22. I have always loved the fan brush technique. beautiful color combo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, that mani is so beautiful ♥ I love the colours and the stamping ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie nauczyłam się stemplować paznokci, za dużo z tym zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow !! świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń