Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 18 marca 2017

Neonowy marmurek Lemax i płytka MoYou, Tropical 14.

Witajcie :)

Na moich paznokciach Jamajka lub Wielkanoc, co kto woli ;) Zielony neonek dostałam od Lakiernia Pulinki :)


Hello :)

Either Jamaica or Easter on my nails today ;) I got the green neon nail polish from Lakiernia Pulinki :)




marka: Lemax
nazwa: Kwadrat, brak numeru
wykończenie: 'marmurek'
ilość warstw: 3
pojemność, cena: 9 ml/ok. 3 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Lemax
name: Kwadrat, lack of number
finish: 'marble'
number of coats: 3
amount, price: 9 ml /about 3 PLN
my rating: 7, 5/10 pnts


Składu nie znalazłam.

I haven't found the list of ingredients.




Lakier rozprowadza się bezproblemowo i schnie w ok. 20 minut. Niestety, ma mocny zapach, który prędko nie znika. Wykończenie bardzo mi się podoba: jak błyszczący lakier z drobinkami pieprzu.

This nail polish spreads easily and is dry in about 20 minutes. Unfortunately its smell is strong and it doesn't disappear fast. I like the finish a lot, as if it contained tiny pepper.




Kwiatkowe chevrony pochodzą z płytki MoYou London. Wiecie, że czasem lubię zaszaleć i zerwać ze standardem kolorystycznym, zatem kwiatki są... zielone ;D

The flowery chevrons come from MoYou London stamping plate. You know that I sometimes like to break some colour standards, so these flowers are... green ;D







59 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczne, wiosenne mani :) Ja właśnie jestem na drodze poszukiwania neonów idealnych... Możesz coś polecić? Zależy mi na zieleni, żółtym i pomarańczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneta, lakiery Sophin kolekcja neonowa, ja polecam są świetne :)

      Usuń
    2. Już odpisałam Ci na twoim blogu, ale jestem zadowolona z pomarańczowego neonu od Colour Alike z kolekcji Neon Goes Plastic. Ładnie kryje, nie potrzeba bieli. Jeśli pozostałe są równe jakością, to jest szansa na super neony :)

      Usuń
  2. Po raz pierwszy widzę taki marmurkowy lakier.Piękny i soczysty ten manicure :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten typ jest dość rzadki. Zwykle wsypuje się większe ciemne drobinki.

      Usuń
  3. Beautiful color. I love green nail color ^_^

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  4. na takie szare dni,to idealny manicure ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne :) Ja nie przepadam za zielenią na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie przepadałam. Potem się przekonałam. Dlaczego? Nie patrzę, czy zieleń na paznokciach jest "twarzowa". Często nie jest. Po prostu patrzę na sam kolor :)

      Usuń
  7. Kolory nie moje, ale wzorek fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love them, they are perfect for both spring, Easter and Jamaica! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Neonowe love! Świetna propozycja na wiosnę. Bardzo mi się podoba. Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne - takie wiosenne wesołe paznokietki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wykorzystałaś ten lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam gdzieś tego zielonego marmurka i kompletnie o nim zapomniałam ; w ogóle o wszystkich Lemaxach ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś różowy neon, marmurek z Lemax :)Jakiś czas temu był na nie szał :)

      Usuń
  13. patrząc na Twoje soczyście tropikalne pazurki człowiek aż marzy żeby znaleźć się na jakieś egzotycznej wyspie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też neonowy akcent na pazurkach :D bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, takie wiosenne ;) kojarzą mi się z dniem św. Patryka, który był jakoś ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Nie było to moją intencją :D

      Usuń
  16. bardzo soczyście i energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tym razem totalnie nie moje kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne i żywe, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love it, so bright and colourful! It makes me good mood :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love that bright green color! So appropriate for spring and St. Patrick's Day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. St. Patric's wasn't my intention but all in all it fits :D

      Usuń
  21. This is so perfect for spring! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam tego zielonego Lemaxa :) Ślicznie go skomponowałaś z żółtkiem z CA :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiało wiosną :) Bardzo podoba mi się to zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorki w sam raz na zwilżającą się wiosnę. Bardzo fajne połączenie dwóch kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  25. patrzę na nie i czuję po prostu wakacje!!!! super są :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ soczyste, wiosenne kolorki, łączka z kwiatuszkami wspaniale się prezentuje na paznokciach, widzę że u Ciebie też powiało wiosenną energią. Stylizacja nastraja bardzo pozytywnie.
    Życzę cieplutkiego i słonecznego tygodnia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się kształt Twoich paznokci, idealnie wypiłowane, tak schludnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam kilka tych marmurków i bardzo je lubię :) te czarne kropeczki mają coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi dear, I like all this green! *__*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny ten marmurek :) Chyba też dlatego, ze zielony :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Gorgeous green and lovely mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  32. Love love love this bright mani. :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Połączenie tych kolorów kojarzy nam się z awokado i limonką :P

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.