piątek, 3 marca 2017

Golden Rose, Ice Chic nr 54 i tajemnice kosmosu.

Hej hej :) Dziś wrzucam na bloga zdjęcia paznokci z holo top coatem, ostemplowane tajemniczym wzorkiem z płytki Moyra. Dlaczego tajemniczy? Bo nie do końca jasne, co przedstawia. Całość najbardziej przypomina mi jakieś znaki na  rozgwieżdżonym niebie; znaki zodiaku na tle nieba czy coś w ten deseń ;)

Hey hey :) Today I'm showing my mani with a holo top coat; some nails were stamped with a mysterious pattern from Moyra stamping plate. Why mysterious? It isn't clear what it actually shows, so I thought the whole reminds me of signs on a starry sky, kind of zodiac signs, the most ;)





A tu śliczny kolorek jako tło:

And here a beautiful shade as a background:




marka: Golden Rose
kolekcja: Ice Chic, nr 54
wykończenie: błyszczące
ilość warstw: 2 grubsze 
pojemność, cena: 10, 5 ml/6, 90 PLN
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Ice Chic, nr 54
finish: glossy
number of coats: 2 thicker ones
amount, price: 10, 5 ml/6, 90 PLN
my rating: 8/10 pnts




 Lakier ten to ciekawy fiolet o mocnym nasyceniu. Przy malowaniu musiałam uważać, żeby nie nakładać zbyt cienkich warstw, bo wówczas z dwóch zrobiłyby się trzy. Standardowy czas schnięcia.

This nail polish is a very saturated purple. I had to watch out while painting because if I had taken too tittle of this lacquer on the brush, I'd had to use three coats, not two. The time of drying is standard.




Poniżej: Golden Rose z holograficznym top coatem Big Boy:

Below: Golden Rose with a holographic top coat Big Boy:






Czego użyłam? Otóż były to:

What did I use? There were:

Golden Rose, Ice Chic, 54; Colour Alike, Big Boy; Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Lemonade; Essence, The Gel, 01. 





Wykorzystany wzorek to ten drugi od dołu po prawej stronie.

The stamping pattern that I used is the second one down from the right.



I co wy na to? :)

What do you think, huh? :)


71 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. That's great :) The GR shade is impressive.

      Usuń
  2. Te wzorki jak najbardziej mi się podobają, super są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny odcień fioletu :) Nigdy takiego nie miałam na pazurkach,a bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś nadrobisz, jest niedrogi, a naprawdę wpada w oko ;)

      Usuń
  4. Cudowne wykonanie :-) Taki kolor na paznokciach uważam za niezwykle odważny, udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że faktycznie chyba jest odważny... rzuca się w oczy.

      Usuń
  5. Śliczne kolory. Fajnie komponuje się ten żółty stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!!! Kolor piękny...A wzorki faktycznie - takie zodiakalno - wodne :D I coraz bardziej doceniam to, że pokazujesz składy lakierów ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jak zodiak na niebie.
      Wyleczysz to paskudztwo, zobaczysz. Pokazuję składy, odkąd sama ten syf załapałam.

      Usuń
  7. Musze kupić ten holo top wygląda bardzo ładnie na pazurkach nawet solo bez Wzorka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest b. fajny - przetestowałam go już na wielu odcieniach :)

      Usuń
  8. Ciekawy wzorek ;) Mi kojarzy się z jakimiś roślinkami :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor lakieru, a połączony z topem jest jeszcze fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is perfect! I love it! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają :-) Masz bardzo ładne pazurki i każdy kolorek jaki pokazujesz wygląda ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Purple shade looks cool)) I usualy wear some purple or wine shades

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie to na roślinki wygląda ;) piękny lakier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny odcień, też jestem pod wrażeniem.

      Usuń
  14. The shimmer over that purple is so gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  15. love the shimmer. the stamping is indeed mysterious ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych, o ile nie najulubieńszy :)

      Usuń
    2. ja dziś mam fiolet ale hybrydowy:D

      Usuń
  17. Nie wiem co to za wzór ale fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. całość świetnie wygląda :) ten fiolecik obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    http://valerianest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cuda :) Piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super jak zawsze zresztą :) A odcień idealnie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne pazureczki :) i ten wzorek stempla :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny lakier i fajna całość. Podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie to jest motyw roślinno -fantazyjny ;-)
    Wspaniałe neatly wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorek bardzo fajniutki, wzroreczki również mega :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks a lot :D

    love the color and the effects are really amazing :D

    NEW FASHION POST | How To Use Colored Looks: Tips, Inspo, Shopping Guide.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Looks lovely ♥
    I'm not quite sure, what the pattern shows, too :'D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny jest ten wzorek , super:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. What a charming manicure! Electric blue is one of my favourite colours, so I'm just in love! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  31. Very beautiful manicure! Lac elegant purple. And with a very nice stamping

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie, ten GR jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  33. This is really pretty! I love pattern :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne wzorki, pięknie kontrastują na ciemnym lakierze.
    Podziwiam talent i cierpliwość. Słoneczne pozdrowienia na cały tydzień !

    OdpowiedzUsuń
  35. The nail art looks so lovely! I want stamping plates from Moyra aswell but I bought a bunch of new stamping plates lately so I have to hold my horses a bit I think:)

    OdpowiedzUsuń
  36. That plate looks great! Want it! :-D Beautiful nail art!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice purple! I really like it with the holo :) I can't really tell what the stamping is either but I like it!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi to przypomina jakieś kwiatki, chociaż nie do końca sprecyzowane (może storczyk?). Ale fajnie wygląda, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gorgeous colour and love the final mani :-D

    OdpowiedzUsuń