wtorek, 7 marca 2017

Colour Alike, 626 All of Me.

Na dziś przyszykowałam dla Was miks: lakier piaskowy Wibo w zestawieniu z niebanalnym top coatem od Colour Alike. W sumie jakoś specjalnie nie planowałam takiego zestawu: po prostu paczka z topem przyszła wtedy, gdy na palcu środkowym i serdecznym miałam już inny lakier. Zmyłam go i dodałam top coat na czerni.

I've prepared a combination of a textured Wibo with a flakie top coat by Colour Alike for today. All in all I hadn't planned this combo: simply, the package with the top coat arrived the same day I had a different nail polish on my middle and ring finger. I removed it and added the top coat on black. 



marka: Colour Alike
kolekcja: The Butterfly Lovers
nazwa: 626 All of Me
ilość warstw: 1 na czerni
wykończenie: multichromowe płatki z dodatkiem holograficznego pigmentu
pojemność, cena regularna: 8 ml/40 zł plus koszt wysyłki ok. 10 zł
moja ocena: 9, 5/10 pkt

brand: Colour Alike
collection: The Butterfly Lovers
name: nr 626 All of Me
number of coats: 1 on black
finish: multichrome flakes with an addition of a holo pigment
amount, price: 8 ml/10 euro
my rating: 9, 5/10 pnts



Chciałabym wywalić Benzophenone-1 ze składu ;) To pochodna benzenu.

I'd like to remove Benzophenone-1 from these ingredients ;) It's  benzene derivative.



Mieni się kolorami. Jest fuksja, turkus, niebieski i fiolet. Bajeczny!

Its colour transition is: fuchsia, turquoise, blue and purple. Fabulous!


Zmywa się ciut trudniej niż lakier kremowy, ale jedynie minimalnie trudniej. 

It removes slightly harder than a common glossy nail polish, but really slightly harder.


Zobaczcie, jaki śliczny jest w buteleczce:

Take a look how beautiful it looks in the bottle:


Do zdobienia użyłam/I used: Essence, The Gel, Black Is Back; Colour Alike, 626 All of Me; Wibo, Wow! Sand nr 02; Essence, the Gel, 01 (clear).


Lakier Wibo zrecenzuję za jakiś czas (wykorzystałam go w zdobieniu z lakierem Miss Sporty).

The Wibo nail polish will be reviewed in the future (I used it in a stamping with Miss Sporty).








A poniżej zdjęcia na mlecznym tle. Te z góry kolażu zostały zrobione w domu, a z dołu - w świetle dziennym na zewnątrz. Bardzo mi się podoba ten lakier również i na jasnym tle!

Below there are photos on a milky background. These up ones were taken at home and these down ones - in the daylight outside. I like this nail polish on the light shade a lot too!



Lakier na powyższych zdjęciach jest bez bezbarwnego top coatu.

This nail polish isn't top coated with a clear nail polish in the collage photos.


Co sądzicie o All of Me? Którą wersję wolicie?

What do you think about All of Me? Which version do you prefer?

67 komentarzy:

  1. Właśnie sobie myślałam, że z chęcią zdecydowałabym się na jakiś brokat na pazurkach :) Twoja propozycja mi się bardzo podoba! :)
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba na ciemnym tle bardziej mi się podoba. Wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na obydwu, ale chyba trochę bardziej na jasnym. Sama się sobie dziwię :) Przypomina mi wówczas jakieś bajeczne łaty na futerkowym zwierzątku :)

      Usuń
  3. Bajeczny ten top. Chyba wolę go na czarnej bazie ale na białej też ma to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardziej podoba się ten top na czarnym tle, jest wtedy tak tajemniczo i niebanalnie :-D ale na białym też ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) Szczególnie te różowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten różowy piasek też mi się podoba!

      Usuń
  6. Nietypowy kształt paznokci ale oryginalny :) całość kolorystyczna wygląda również ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, bardzo mi sie podobają te ciemne. Lubię takie kolorki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, szczególnie na ciemnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się mieni choć brokat nie jest w naszym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie brokat, choć może się tak kojarzyć. Te płatki to coś innego, lepiej się zmywają.

      Usuń
  10. Look at all that gorgeous shimmer! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny, idealny pod mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I loved the combination and the effect that this enamel has. Have a blessed day, kisses!

    Blog Paisagem de Janela
    http://paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  13. COLOUR ALIKE bardzo piękne! Chcę się i takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, in Polish! That's cute, Tanserb :)

      Usuń
  14. Piękny jest ;) zwłaszcza na czarnej bazie wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  15. a może ja pomaluje paznokcie.... już dawno nie malowałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooh la la, that's so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  17. black sparkling shade looks divine cool!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful flakie! I love the transition :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi! You know... I love glitter, so hands down! Just awesome! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    https://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje paznokcie odpoczywają juz kolejny miesiąc ale patrząc na te cudowności to chyba już najwyższy czas wrócić do malowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks a lot :D

    super cool colors :D Love it!

    NEW GET THE LOOK POST | For All Women’s With Lots of Love.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ojejuuu ale to wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja się ciągle uczę malować równo ;/ Ty robisz to idealnie!

      Usuń
  23. Bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  24. ALL OF ME jest przepiękny! Prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie piaski nadal królują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, mnie też ostatnio spodobały się na nowo :)

      Usuń
  26. Wow I love it in the close up pictures! Its probably not something I would buy seeing it in the bottle but WOW on the nails!!

    OdpowiedzUsuń
  27. The glitter itself is not my favorite ...but looks good with pink combo

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie i bardzo bardzo blink blink :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, All of Me looks really awesome ♥ I love it especially over black!

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks my dear :D

    Glitter look so cool :D

    NEW OUTFIT POST | What It’s Like To Have a Depression.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  31. That's sure is a lovely bottle! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Top daje świetny efekt, przydałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podobają oba te lakiery i w ogóle efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. That glitter is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten CA na czerni wygląda obłędnie, magicznie! Chociaż na jasnym kolorku też ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam lakiery holograficzne tej marki, ale ostatnio rzadko maluję paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Na ciemnej bazie wygląda ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gorgeous! My collection arrived last week. Cannot wait to get started on it :-D

    OdpowiedzUsuń