środa, 1 lutego 2017

Zoya, Aurora + Barry M, Gelly Hi-Shine, Plum + Color Club, Hot-Hot-Hot Pants.

Dziś pokażę wam manicure x 2. Obydwa proste (czasem potrzebuję odpocząć od zdobień).

Today I'm going to show you two manicures. Both easy (I sometimes need to take a rest from nail arts).


Oto pierwsza kombinacja. Holo Aurora marki Zoya prezentuje się, jak sądzę, na tyle pięknie, że zdobień nie trzeba. 

This is a combination I was wearing some time ago. I think that Zoya's holo, Aurora looks so beautiful that it doesn't need any nail arts.




Ten głęboki, błyszczący fiolet to lakier Barry M, Gelly Hi-Shine, Plum.

This deep shiny purple is Barry M nail polish, Gelly Hi-Shine, Plum.




Jak wam się podoba takie zestawienie?

Do you like such a combination?


Do kolejnego manicure wykorzystałam lakier, którego kiedyś użyłam w gradiencie - ale obiecałam pokazać wam, jak prezentuje się on bez zdobień.

Another manicure is simply one nail polish I had already used in a gradient I posted - but I promised to show you how it looks like without any nail arts on.




marka: Color Club
nazwa: Hot-Hot-Hot Pants
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 4
pojemność, cena: ok. 18 zł plus koszt wysyłki/15 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Color Club
nazwa: Hot-Hot-Hot Pants
finish: glossy
number of coats: 4
amount, price: about 18 zloty plus shipping cost/15 ml
my rating: 8/10 pkt


Lakier należy do grupy The Big 4 Free (zawiera kamforę).

This nail polish belongs to the Big 4 Free (it contains camphor).



Co mogę o nim powiedzieć? Ma piękny odcień, którego raczej często się nie spotyka i nieciekawe krycie. Niemniej jednak spora pojemność buteleczki w jakiś sposób to rekompensuje. Trzeba sporo warstw, bo smuży ;)

What can I say about it? It has a gorgeous shade you don't see too often, I think, but the opacity isn't good. The huge amount of mililitres in the bottle recompensates this disadvantage in some way. You need more coats because this nail polish smudges ;)




Jak się wam podoba ten kolor?

Do you like this shade?

Jeszcze coś: na stronie pojawił się odtwarzacz muzyki. Chciałabym zaznajomić Was z tym, czego zdarza mi się posłuchać. Nastawiłam go na ciche granie, żeby Wasze uszy nie zostały zaatakowane zbyt głośnymi dźwiękami :)

Something more: I added a music player at the top of this site. I'd like to let you know what I sometimes listen to. I set it not too loudly, so that your ears wouldn't be attacked by  too many decibels.

58 komentarzy:

  1. Podobają mi się pierwsze pazurki❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoya cudna! I zdecydowanie nie potrzebuje już żadnych zdobień :) A tego CC mam i faktycznie kolor cudny tylko trochę szkoda, że tak średnio kryje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześliczna :) W słońcu, na żywo pięknie się mieni. CC też ma rewelacyjny i niebanalny odcień, tylko właśnie - to krycie...

      Usuń
  3. Mam w swojej kolekcji taki ładny fiolecik i nastroiłaś mnie na zrobienie mani :) Ten drugi kolorek również prezentuje się ciekawie ale chyba na lato. Piękne paznokcie idealne do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zrobiłam nastrój ;D
      Wiesz, ja należę do osób, które noszą dany kolor niezależnie od pory roku, ale faktem jest, że to mani robiłam, gdy na dworze było ciepło - to starsze swatche, mam opalone dłonie :)

      Usuń
  4. Manicure z fioletami jest cudowny, mam podobne odcienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowe z "brokatem" są ślicznie. Tak pięknie się mienią :) Marzę o takich. Obecnie też mam fiolet (fioleto-róż) na pazurkach :)
    Pozdrawiam! Miłego popołudnia :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 'z brokatem' to tak naprawdę lakier holograficzny z dużymi drobinkami. Nie widuję takich w sklepach stacjonarnych, a szkoda...

      Usuń
  6. Fioletowe pazurki to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa manicury bardzo mi się podobają, ale ze względu na panującą porę roku wybrałabym pierwszy. Dodatek holo też jest zawsze mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aurora is definitely pretty enough on its own! it's lovely with the dark purple :) I love the color Club shade but 4 coats is too much for me!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You need to be patient with this polish. I sold it. But I do love its shade!

      Usuń
  9. Ten fioletowy jest po prostu cudowny! Efekt aurora - rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko cena mniej rewelacyjna ;) Z tego, co pamiętam, kosztował ok. 45 zł, a do tego wysyłka...

      Usuń
  10. Zoya jest piękna, chociaż ten róż też ładny, szkoda, że problematyczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobał, bo nietypowy odcień, ale w końcu sprzedałam...

      Usuń
  11. Pierwsze bardzo mi się podoba :) czasem ma się ochotę na coś prostszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, 'gołe' lakiery też mają swój urok :)

      Usuń
  12. Aurora is definitely an amazing polish, I really like it too :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha I was surprised about the music and wondered where it came from :D but I like your idea :)

    Your manis looks both lovely, Aurora is really adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I pierwsze i drugie paznokcie podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very pretty shades! I do like that pink; it's too bad it's so finicky. Sometimes it seems like the prettiest shades are often difficult.

    OdpowiedzUsuń
  16. looks pretty sweet! I love such beige and pink shades!

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe, czytam i oglądam pierwsze zdobienie mając na paznokciach identyczną kombinację (kolor plus holo top) nałożony dokładnie z takiego samego powodu (żeby odpocząć od zdobień) :D a CC piękny ma kolor, ale te jego 4 warstwy.... brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Nazdobiłyśmy się już trochę, prawda? ;D

      Usuń
  18. Hi dear Aneta! I like a lot the first manicure!
    The pink shade is a passepartout alone or as a base for stamping!
    Heyyy I like the music in background, it is a nice idea! =)
    A big hug :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like the music; I don't want it to be too loud, but perhaps some of you will discover or re-discover music they like!

      Usuń
  19. Nie mogłam zlokalizować skąd ta muzyka na początku:D Najbardziej z dzisiejszych lakierów podoba mi się błystek barry m:) I też dzisiaj opublikowałam takie brokatowo zwykłe paznokcie, podobieństwo przypadkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co, zawsze możecie ją wyłączyć :) A jeśli się dokopię do opcji nie odtwarzania automatycznego, to może tak ustawię, zobaczymy :)
      Tak, widziałam, urocze są :)

      Usuń
  20. Róż jest przepiękny! Szkoda, że smuży :( A muza świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, to super, że świetna :) Starsi panowie dwaj potrafią nadal tworzyć ciekawe utwory :)

      Usuń
  21. Dawno nie miałam fioletu na paznokciach, a ten róż wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten mieniący się fiolet jest genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. A wiesz, faktycznie pasują do ciebie :)

      Usuń
    2. haha:D jak Ty mnie znasz:*

      Usuń
  24. Fiolet idealny na wyjście wieczorem, a róż na co dzień :) Obydwa kolory są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chociaż za fioletami nie przepadam ten w wersjo holo nawet mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie drugi kolorek bardziej przypadł nam do gustu mimo, że potrzebuje trochę warstw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. All three polishes look really nice!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow ! pierwsze manicure jest piękne :) w dodatku w moich ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ten jasny kolorek przepiękny!<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Fioletowe zdobienie bardzo mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. That last pink looks amazing on your skin tone!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pretty pink and lovely mani with the Barry M :-D

    OdpowiedzUsuń
  33. I pierwszy, i drugi są bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zoya's holo Very beautiful! Second Manicure - very soft. This gentle nail polish, charm!

    OdpowiedzUsuń