czwartek, 9 lutego 2017

Różowy sweterek z Wetnwild, Tickled Pink i płytką Moyra, 101.

Witajcie :) Na początek informacja: coś mi padło na Facebooku, tak, że zapraszam na nowe konto, gdzie informuję o świeżych postach i nie tylko: klik. Będzie mi miło, jeśli polubicie tę stronę :) Poza tym dodałam sporo nowych lakierów i płytek do stemplowania w zakładce wyprzedażowej: klik. Zapraszam, jest tanio, a dodatkowo jeśli kupicie ode mnie rzeczy na łączną sumę 50 zł wzwyż, wysyłkę macie gratis :)

Hello :) An information for a start: something's wrong with my account on Facebook, so welcome to my new FB account, where I inform you about the newest posts and not only: click. It will be very nice of you if you like this site :)

Dzisiejsze paznokiety będą w różu. Taki różowy, słodki sweterek.

Today's nails are in pink. Such a pink, sweet sweater. 






Kolor bazowy, który wykorzystałam w tym zdobieniu, to Wetnwild. 

The base colour is a pink Wetnwild. 



marka: Wetnwild
kolekcja: Wild Shine
nazwa: E455B Tickled Pink
ilość warstw: 3, a na palcu serdecznym - 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 12, 3 ml/ok. 8 zł
moja ocena: 7/10 pkt


brand: Wetnwild
collection: Wild Shine
name: E455B Tickled Pink
number of coats: 3; 2 on my ring finger
finish: glossy
price, amount: slightly less than 2 euro (about 8 PLN)/12, 3 ml
my rating: 7/10 pnts






Zauważcie, że na palcu serdecznym jest trochę gorsze krycie (przy dwóch warstwach). Na żywo nie było to aż tak widoczne. 

Take a look, there's slightly worse opacity on my ring finger (with two coats). It wasn't as much visible in reality.



Lubicie takie subtelne stemple? Użyłam do nich lakieru nie przeznaczonego do stemplowania. Potrzeba mi było przezroczystego stempla, by w miarę prosto odbić wzór, a on niespecjalnie chce zbierać lakiery do stempli od Colour Alike/B.

Do you like such subtle stampings? I used a nail polish that isn't aimed for stamping. I needed to use a clear stamper to place the pattern straight and my clear stamper doesn't always want to collect stamping polishes sold by Colour Alike/B. 



Colour Alike, 615 Think Pink!; Wetnwild, Wild Shine, Tickled Pink; Golden Rose, Prodigy Gel top coat.




Wzorek pochodzi ze świetnej płytki Moyra:

The pattern comes from a great Moyra stamping plate: 




I co sądzicie?

What do you think?

74 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. przez Ciebie wpadłam w płytkowy szał:D uczę się stemplowania;p

      Usuń
  2. Cudne pazurki:) Na FB już byłam i polubiłam i obserwuje a do zakładki wyprzedażowej zaglądnę obligatoryjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek, no i ten wzór - fantastyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się nie spodziewałam, że tak ciekawie wypadnie :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie delikatne i subtelne stylizacje pazurków 💗

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy kolor na paznokciach chyba nigdy mi się nie znudzi. Cudowne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię róż na paznokciach :)

      Usuń
  6. Wow, this is so sweet ^_^. Great post and thanks for idea.

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie. Lubię stemple w tym samym kolorze co baza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło delikatnie i też mi się podobało :)

      Usuń
  8. Kolorek już sam bez wzoru wygląda bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zimą to lubię różowe sweterki nie tylko na sobie, ale i na pazurach. Super opcja - bardzo mi się podoba. Obecnie u mnie dominuje krwista czerwień, ale na taki pink też bym się skusiła. Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. That looks so cute with the stamping! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, lubię takie delikatne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne, takie wzory na zimę uwielbiam:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt cudowny! Bardzo podoba mi się kolor :) Żałuję, że sama nie umiem zrobić tego efektu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uroczo, słodko, różowo - idealnie na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny róż, ale od razu czułam , że będą potrzebne trzy warstwy ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się takie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks like sweater knitted with two pink shades **

    OdpowiedzUsuń
  19. I like more subtle stamping sometimes too... This is really soft looking... it really does remind me of a sweater!

    OdpowiedzUsuń
  20. This is so pretty, I live the pantern! I want that plate to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pattern I mean! Autocorrect...

      Usuń
    2. This stamping plate is actually one of my favourite plates :)

      Usuń
  21. Hi! Just pretty in pink... Loving not only the colour, but also the pattern. Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot :D

    This nail polish have an amazing color :D love it!

    NEW TIPS POST | Complete VALENTINE’S DAY Gift Guide: Him and Her.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze ładnie masz zdobione paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny delikatny kolor i wzór :) Super się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wygląda to mani, świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne połączenie kolorów, a wzór wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot :D

    As I said, your nails are really amazing :D

    NEW FASHION POST | Trend Alert: Denim Everywhere – Tips + Inspo and Shopping Guide :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie :) Ładny ten róż z wet n wild, nie rzucił mi się w oczy nigdy w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne paznokcie ! Idealny kształt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem Ci, że tak jak nie przepadałam za różowym, tak teraz zakochałam się w nim totalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Delikatnie, romantycznie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Such a subtle and beautiful nail art <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny ten różówy kolor i w ogóle to mani :-)
    Ja sobie zlikwidowałam FB, bo mi to konto strasznie pożerało czas, a właściwie nic mi nie dawało poza dwoma spotkaniami klasowymi, gdzie wypiłam kilka piw i dowiedzaiałam się, kto się rozwiódł. Nuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie mam na Naszej Klasie. Matko, kiedy to było, z kim chcę utrzymywać kontakt, to utrzymuję, a NK jakoś wygląda mi na kryzys wieku średniego u niektórych ;)

      Usuń
  34. Love how sweet and delicate this is!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pretty pink and gorgeous stamping :-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocze! Na pewno zaproponuję coś takiego jakiejś dziewczynce, której będę malowała paznokcie (robię to bardzo rzadko, tylko wtedy, gdy mama jakiejś dziewczynki się zgodzi i są ferie/wakacje) :)

    OdpowiedzUsuń