piątek, 17 lutego 2017

Płytka z Born Pretty, Harunouta L020, czyli paisleyowo.

Dziś przedstawię wam kolejną płytkę z Born Pretty Store. Ileż ja tego mam :D Żelastwo jest oznaczone tajemniczymi znaczkami bodajże chińskimi + L020. Jeśli lubicie paisleyowe wzorki, to ten okaz będzie dla was jak znalazł :) Ja ostatnio pozbywam się pewnych płytek i choć ta z dzisiejszej recenzji mi się podoba, to jednak mam inne z podobnym motywem; znajdziecie tę płytkę w zakładce wyprzedażowej: klik

Today I'm going to introduce another stamping plate from Born Pretty Store to you! Gosh, I have really lots of them :) This time it's signed with some mysterious, probably Chinese letters + L020. If you like paisley patterns, this plate will be perfect for you :)



Płytkę znajdziecie w ofercie sklepu tutaj: klik. W chwili obecnej jej cena to 2,99 $.



You can find the plate in the shop's offer here: click. It costs 2,99 $ for the time being.


Oto, jakie zdobienie zrobiłam z jej użyciem:

Here's the manicure I did with a help of this plate:





Tło to biel, a do stemplowania wykorzystałam dwa wzorki całopaznokciowe. Całość pokryłam bezbarwnym top coatem.

There's white in the background, and I used two wholenail patterns for stamping. I covered all my nails with a clear top coat then.


Sama płytka dociera jak wszystkie inne zabezpieczona niebieską folią. Po zdjęciu folii wyglądała ona tak:

The stamping plate is just like always protected with a blue foil you should remove before use. That's how the stamping plate was looking like after removing the foil: 








Na płytce mamy 3 wzorki całopaznokciowe (1,8 x 2,1 cm),  jeden długi (pierwszy z lewej, 5,4 x 1,7 cm), składający się jak gdyby z trzech osobnych wzorów, i jeden duży wzór, gdzie znajdziecie paisleye różnej maści ;) plus kwiatki (7,2 x 5,5 cm). 

There are 3 wholenail patterns (1,8 x 2,1 cm), one long one (the first one from the left, 5, 4 x 1, 7 cm), looking as if there were three different patterns, and one big pattern where you can find various paisleys plus flowers (7,2 x 5,5 cm). 


Cała płytka ma 12 x 6 cm.

The whole stamping plate measures 12 cm x 6 cm. 





 Nie mam zastrzeżeń co do jakości.

 There are no cons when it comes to its quality.





Do zdobienia użyłam/For this mani I used:
Essence, The Gel, nr 33 wild white ways; Barry M, Gelly Hi-Shine, Kiwi + Damson; Essence, The Gel, 01.




Lubicie takie motywy na paznokciach?

Do you like such motives on nails?



Jeśli macie ochotę na zakup tego nowego produktu lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)



74 komentarze:

  1. Purfect! Bardzo wspaniałe wykonanie i zamysł twórczy, jakoś mi się kojarzy z pisankami wielkanocnymi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like that green stamping over the white! pretty colors and patterns.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! This Barry M isn't aimed for stamping but it stamps well.

      Usuń
  3. Oj podoba mi się taki mix kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda :-) Rewelacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita ta płytka ;-) Bardzo fajnie wygląda to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny wygląd bloga! :)
    A pazurki jak zwykle bombowe. Piękny wzór :)
    Ach, jak ja uwielbiam te Twoje propozycje paznokciowe.
    Pozdrowionka. Miłego weekendu życzę :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię od czasu do czasu zmienić szablon :) Dzięki!

      Usuń
  7. That's a lovely plate and I love the mani you did with it :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny wzór na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są, takie świeże i wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie przedwiośnie, trochę śniegu, ale wiosna blisko :)

      Usuń
  10. świetne wzorki i widzę nowy wygląd bloga, zmiany na plus!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Podoba mi się to połączenie szarości z limonką :)

      Usuń
  11. great post!

    anastasjastyyles.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  12. This pattern reminds me summer dresses))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci to wyszło;)
    Muszę się zaopatrzyć w jakąś płytkę i stempel.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta płytka wygląda przecudnie :) Podziwiam za tak precyzyjne stemplowanie, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Płytka jest całkiem udana.

      Usuń
  15. How precise this stamping nail art dear Aneta! =)
    A big hug and happy Saturday!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, dawno u Ciebie nie byłam - pozmieniało się trochę....Super kolorki - uwielbiam takie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u ciebie też rzadziej: zmiany zajęły mi trochę czasu :)

      Usuń
  17. ale cudo, chciałabym takie paznokcie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Raj dla paisley-maniaczek :) Śliczne kolory zarówno na paznokciach jak i na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się kolorki podobają. Jakoś wiosennie się zrobiło ;)

      Usuń
  19. Te wszystkie płytki są takie śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne połączenie, te kolorki świetnie wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi szkoda że paisley nie ma odpowiednika po polsku:) Paznokcie super wyszły, jak zwykle z resztą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba :) ja niestety coś nie mam ani cierpliwości ani talentu do stempli ;) również obserwuję i pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi sie to zdobienie, zwłaszcza ten miętowy kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is so pretty! I love the pattern :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Love our new layout :) And I enjoy the music every time I visit your page recently :D Right, so back to the manicure. Its beautiful. I am loving blue over white :)

    PS can you add more songs on the playlist? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you enjoy the music! I've read more pros than cons about this music so for now it's going to stay. Not too loud, I hope.
      P. S. I think I can ;D

      Usuń
  26. Bardzo ładne zdobienie:)
    Jeszcze nie korzystałam z takich płytek.
    Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice job, I love how this turned out :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny efekt :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :) http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię połączenie granatu i mięty ;) poza tym bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj, dziękuję za wizytę u mnie i pozostawienie przemiłego komentarza, ja uraczyłam się na Twoim blogu niezwykle mistrzowsko wykonanymi zdobieniami paznokci i chociaż sama nawet ich nie maluję, z chęcią będę obserwować jak Ty to robisz, wyglądają cudownie, każda stylizacja jest inna i każda urocza. Pozdrawiam cieplutko ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A mi się kojarzy wiosennie ;)
    Śliczne jak zwykle 😍

    OdpowiedzUsuń
  33. zakochałam się na maksa w tych wzorkach. Za każdym razem jak do Ciebie zaglądam jestem ciekawa co tym razem będzie na twoich pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. O, znowu zmiany u Ciebie :) Mani świetny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. o rany ile komentarzy :D kolory sa super

    OdpowiedzUsuń
  36. This looks great, I love the colorful pattern on the white base!

    OdpowiedzUsuń
  37. I love the paisley print! The colors you chose are lovely too... It reminds me of some cups I saw at ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I love your colour choice and the patterns are beautiful, too :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobają mi się takie wzory, chociaż na moich paznokciach jeszcze nie wylądowały. Wyszło Ci ładne i takie wakacyjne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I seriously don't know how I could miss this stamping plate! I love it!!

    OdpowiedzUsuń