niedziela, 5 lutego 2017

Płytka Born Pretty BP-L046 i lakier Wibo, Extreme Nails, nr 533.

Mam nadzieję, że lubicie oglądać zdobienia przy użyciu płytek z  Born Pretty Store... bo dziś zaprezentuję wam kolejną, BP-L046 ;)

I hope you like watching nail arts done with a help of stamping plates from Born Pretty Store... because this time I'm going to review another one for you, BP-L046 ;)




Płytkę znajdziecie w ofercie sklepu tutaj: klik. W chwili obecnej jej cena to 2,59 $.

You can find the plate in the shop's offer here: click. It costs 2,59 $ for the time being.


Oto, jakie zdobienie zrobiłam z jej użyciem:

Here's the manicure I did with a help of this plate:




Tłem jest kobaltowy lakier Wibo i Cien z kolekcji Nude. Stemplowałam czarnym Essence z kolekcji "The Gel", a kolorowałam tym samym Wibo i lakierem Barry M, Nail Paint, Fuchsia.

The background is cobalt Wibo plus Cien nail polish from the Nude collection. I was stamping with a black Essence from "The Gel" collection, and coloured with the very same Wibo plus Barry M, Nail Paint, Fuchsia.


Sama płytka dociera jak wszystkie inne zabezpieczona niebieską folią. Po zdjęciu folii wyglądała ona tak:

The stamping plate is just like always protected with a blue foil you should remove before use. That's how the stamping plate was looking like after removing the foil: 






Płytka przybyła bez żadnych uszkodzeń.

No mistakes, well etched patterns :)

Płytka mierzy 12 x 6 cm.

The stamping plate is 12 x 6 cm.

Oto, jak przykładowo odbijały się wzorki na papierze:

Here's how some random stamping patterns were looking like on a piece of paper:




Sama płytka została nieszablonowo zaprojektowana, ponieważ są tu i wzorki typowo całopaznokciowe, jak również podłużne, a także spore, wkomponowane w kształt serca i nie tylko. Królują motywy kwiatowe.

The stamping plate is designed in such way that we have typically wholenail patterns here, plus long and thin ones; besides there are big ones, heart-shaped an not only. Flowery patterns rule here.

Jeśli chodzi o wymiary wzorków całopaznokciowych z lewej strony, mierzą 2x1,5 cm; pierwszy od góry z prawej tyle samo. Podłużny wzór z lewej strony ma 5x1,1 cm. Wzorki z serca i obok niego, po prawej, zmieszczą się nawet na bardzo długie paznokcie.

When it comes to full-size patterns from the left, they're 2x1,5 cm each; the first one from the right too. The long pattern from the left in the middle is 5x1,1 cm. The patterns in the heart shape and this on the right of tchem will fit very long nails  too. 

Teraz parę słów o lakierze Wibo:

Now a few words about Wibo nail polish:


marka: Wibo
kolekcja: Extreme Nails, nr 533
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: shimmer
pojemność, cena: 8, 5 ml/6, 29 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Wibo
collection: Extreme Nails, nr 533
number of coats: 3
finish: shimmer
amount, price: 8, 5 ml/6, 29 PLN
my rating: 7, 5/10 pnts


NEW EXTREME NAILS
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/ Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Bentonite, N-Butyl Alcohol, Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydryte/Glycols Copolymer, Silica, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzophenone-1, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, Stearalkonium Hectorite, Phosphoric Acid, Ethylcellulose, Mica, Calcium Aluminum Borosilicate, Calcium Sodium Borosilicate, Bismuth Oxychloride, Tin Oxide, [+/-]: CI 12085, CI 15850, CI 15880, CI 19140, CI 42090, CI 77163, CI 73360, CI 77007, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77510, CI 77742, CI 77891, CI 77266 [nano]. 



Kobaltowe paznokcie z błyszczącym shimmerem, czemu nie? Na zdjęciach widzicie to Wibo bez top coatu. Czas schnięcia to ok. 15 minut. Malowanie bezproblemowe. Fajnie mi się kolorowało tym lakierem. Co do trwałości, drugiego dnia miałam mikro odprysk, a trzeciego, przy otwieraniu opakowania i podhaczaniu go paznokciem trafił mi się spory odprysk - tak, że jednak polecałabym zabezpieczenie lakieru dobrym top coatem.

Cobalt nails with a shiny shimmer, why not? You can see this Wibo without a top coat in these photos. The drying time is about 15 minutes, painting without problems. I like colouring with this nail lacquer. When it comes to the lasting time, I had one tiny chip during the second day of wearing and on the third day, when I was opening a package I got another, bigger one - so I'd advise to use a good protective top coat.

I wracamy do kwiatuszków:

Coming back to the flowers:









Do zdobienia użyłam/For this mani I used:



Nie mam zastrzeżeń co do jakości płytki. Stemplowałam lepkim typem gumy 'marshmallow'.

I have no cons when it comes to the quality of this stamping plate. I was stamping with a sticky marshmallow stamper. 


Lubicie kwiatowe motywy na paznokciach?

Do you like flowery motives on nails?

ZAPRASZAM WAS RÓWNIEŻ DO WĄTKU WYPRZEDAŻOWEGO, JEST SPORA DOKŁADKA: KLIK :)

Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)



77 komentarzy:

  1. Świetny manicure :) Mam kilak płytek do stempli ale nie zawsze dobrze się odbijają. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna świetna płytka bps ;) Paznokcie śliczne i już tak wiosennie się zrobiło od patrzenia na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdobienie jak zwykle genialne. Jestem oczarowana! Świetnie wyszlo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło! Podoba mi się taki błyszczący kobalt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wzorek ma tyle lekkości w sobie <3 jakby zwiastun wiosny

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kwiatowe stylizacje, ta jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie na kwiatuchy musi najść, wtedy bez opamiętania je maluję ;) Mani śliczne. Lekkie i wiosenne :) Kolorek Wibo bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, wiosna niedługo, może wtedy cię najdzie ;)

      Usuń
  8. Ślicznie wyszły Ci te pazurki, tak kolorowo i mega wiosennie - patrząc na nie mam wrażenie, że zła zima już dawno odwróciła się na pięcie i odeszła w siną dal. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Są piękne <3 jak zwykle zresztą

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sobie kupię taką płyteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne paznokcie - wzór jest obłędnie piękny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely stunning! I love how you paired the pattern with the blue!

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd wiedziałaś, że takiego odcienia niebieskiego właśnie poszukuję. Mówisz - masz! A ta propozycja mnie zachwyciła :) Pozdrawiam niedzielnie! :) Megly (megly.pL)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają super.
    Podobają mi się i kolory i kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten niebieski lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I really like the flowers over that nude polish! It makes for a really fresh design.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, tak wiosennie :) Płytka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorgeous mani and stunning blue - I like these sort of blues :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's a bit close to China Glaze, Frostbite, don't you think?

      Usuń
    2. Yes very much I'd say :-D

      Usuń
  19. such a pretty design! love the color you choose - pastel and flowers are sweet)

    OdpowiedzUsuń
  20. That is very beautiful, and a great colour scheme :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wzorek z kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszędzie wiosna a ja jeszcze mam do pokazania dwa zdobienia śnieżynkowe - chyba muszę się pospieszyć :) Ten kobaltowy lakier jest przepiękny i wybrałaś śliczny wzór kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spiesz się ;) Jeszcze zima :)
      Dzięki :)

      Usuń
  23. Mnie też się podoba i taki lakier mogłabym mieć!!! Rzeczywiście wiosenne te kwiatki i jak zwykle wspaniałe wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niedrogi ten lakier, można zaryzykować kupno ;)

      Usuń
  24. cudne magiczne idealne kwiatuchy na niebieskim tle;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Płytka wygląda rewelacyjnie, zresztą tak samo jak Twój manicure!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest; mam sporo kwiatowych płytek, to chyba najczęściej wybierany przeze mnie motyw.

      Usuń
  26. Niebieskie kwiatki z czerwonym/różowym środkiem zawsze będą mi się kojarzyć z przedszkolem bo takie rysowałam a pani zawsze mnie gasiła mówiąc "nie ma takich kwiatków!" XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłamsiła ci kreatywność!

      Usuń
    2. To ja rysowałam kolorowe ptaki i też byłam tłamszona :P A paznokcie bardzo ładne, kusi mnie kupić taką płytkę, ale czuję, że z moim beztalenciem będzie ciężko o ładny efekt...

      Usuń
    3. No kto jak kto ale ty na pewno nie masz manualnego beztalencia! A ta pomadka, hę? Wszystko kwestia wprawy :)

      Usuń
  27. Cudeńka! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy ja ostatnio płytki do zdobień używałam...nawet nie wiem czy ją jeszcze mam :p A zdobienie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O, ja też mam kwiatki dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kwiatki prezentują się niezwykle pięknie na Twoich pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne wykonanie! Kwiatuszki i kolorystyka kojarzy mi się z motywami kujawskimi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że faktycznie coś w tym jest :)

      Usuń
  32. Nice plate, lovely colours, great mani ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Płytka rewelacyjna! Świetne zdobienie zrobiłaś z jej pomocą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na kwiatuszkową, jest całkiem w porzo :D

      Usuń
  34. Very beautiful manicure! And wonderful plitochki

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie również podoba się ten manicure. Jest bardzo oryginalny. A ta płytka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lubię, jak od czasu do czasu paznokcie są nietypowe.

      Usuń
  36. What a lovely manicure! As we can see here, flowers and electric blue are the perfect match hehehe Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo przemawiają do mnie te kolory, wyszło świetne zdobienie - ten kobalt taki pozytywny, dostaje się energetycznego kopa od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne kwiatuszki!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  39. What a pretty manicure! You're so precise! =)

    OdpowiedzUsuń
  40. WOW! Really loving this nailart :-D

    OdpowiedzUsuń
  41. własnie dziś bd działać z tą płytką, ma piękne wzory!! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Obłedny wzór! Az zapachniało mi Wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nice cobalt polish! I love the flowers too :)

    OdpowiedzUsuń
  44. That bold blue looks great over nude!

    OdpowiedzUsuń