wtorek, 21 lutego 2017

Pocahontas, pierzasta gorączka i Golden Rose, Ice Chic, 27.

Bo taka ze mnie Pocahontas ;)

Because I'm such a Pocahontas ;)






Lakierem bazowym w tym zdobieniu jest nowość w moich zbiorach. Nowość prześliczna, bo w odcieniu truskawkowego shake'a.

The base nail polish is new in my stash. It's a lovely lacquer, in a strawberry milkshake shade.

marka: Golden Rose
kolekcja, numer: Ice Chic, 27
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 2 grubsze
pojemność, cena: ok. 6,90 zł/10, 5 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Golden Rose
collection, number, Ice Chic, 27
finish: glossy
number of coats: 2 thicker ones
amount, price: about 6, 90 PLN/10, 5 ml
my rating: 8/10 pnts




Czas schnięcia tego Goldena to ok. 20 minut. Dobrze się nakłada. Odcień w rzeczywistości jest bardziej nasycony.

The time of drying is about 20 minutes. It paints well. The shade is more saturated in reality.





Piórka w akcji:

Feathers in action:





A tu dla odmiany moja prawa ręka. Zwykle robię na niej trochę uproszczone manicure.

And here's my right hand, for a change. I usually make more simple versions on it.




Użyłam/I used:

Colour Alike/B. Loves Plates, Kind of Black S; Golden Rose, Ice Chic 27; trzy ręcznie robione tinty/three self-made tints; Golden Rose, Prodigy Gel Top Coat, clear.







Te paznokcie przyjemnie mi się nosiły. Bardzo spodobał mi się ten jakby przydymiony róż. A wam, jak się podoba?

I liked those nails. The 'smoky' pink is awesome. And you, what do you think?


73 komentarze:

  1. Prześliczne piórka. Bardzo podoba mi się ten motyw. Nadaje takiej delikatności całemu zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten różowy kolor jest po prostu śliczny :-) i zdobienie w piórka wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przypadł mi do gustu ten odcień, jest dość niebanalny na żywo :)

      Usuń
  3. Urocze te piórka.
    Całość świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze piórka i na dodatek wszystko skąpane w różu. Czy może być coś piękniejszego? :)
    Pasowałyby mi dziś do ubioru :)
    Pozdrawiam, M. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful manicure turned out. I am delighted with these feathers!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość bardzo ładnie się prezentuje :) Lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the pink! The feathers are beautiful too... Love the way you coloured them :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten Goldenek :) Fajnie wygląda z piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają. :-) Nie lubię różu - żadnego odcienia, ale te pazurki wyglądają świetnie i mogłabym takie mieć. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znów lubię, na paznokciach każdy odcień, a na sobie przede wszystkim fuksję (ubrania).

      Usuń
  10. U mnie też różowe pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś też. Ale nie te. Te z dzisiejszego postu są może sprzed miesiąca.

      Usuń
  11. Such a fun theme for a mani! I always thought that scene in that movie was so artsy and inspiring when I was little. I love how you translated it to your nails!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności !!! Kolor i wzór obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie :) Bardzo lubię Twoje zdobienia :) Są mega kobiece :) Ten róż faktycznie jak truskaweczkowy shake ;) Tylko czas schnięcia dluuuugi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten róż zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, ale istotnie, czas schnięcia taki sobie.

      Usuń
  14. aż chciałoby się zaśpiewać "Kolorowy wiatr" z Pocahontas ;) jako dziecko bardzo lubiłam tę bajkę ;) piękne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne, nie ja nie umiem jakos się poslugiwać tymi stemplami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I like the tinted feathers very much!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely combination ♥ so colourful and fun :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pazurki :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zestawienie kolorystyczne, uwielbiam motyw piórek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Za różowym nie przepadam, ale piórka uwielbiam zawsze i wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że kiedyś nie lubiłam różu na paznokciach?

      Usuń
  21. przepiękne zdobienie!!! jestem w nim zakochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D Miód na me serce ;D

      Usuń
  22. Efekt końcowy jest naprawdę cudny. Nawet różowy kolor mi się podoba w tym zestawieniu. c:
    Piękny szablon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Cieszę się, że szablon się podoba :)

      Usuń
  23. What a lovely manicure! I love that Disney princess hehehe Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    https://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjna inspiracja a finalny efekt pazurków po raz kolejny mnie powalił :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. cool inspiration) I love that cartoon!

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful! I love feathers on nails!

    OdpowiedzUsuń
  27. mi ostatnio różowo w głowie, czyli paznokcie dla mnie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne :) Ja na prawej rzadko robię zdobienia. Dzisiaj położyłam sobie hybrydę i będę miała rękę kopciuszka z głowy na dwa tygodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei zwykle robię uproszczone :)

      Usuń
  29. Faktycznie truskawkowy shake :) lubię piórka na paznokciach, zawsze fajnie się prezentują. Twoje są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdobienie !! jakoś pióra zawsze mi odpowiadają, nawet kusiło mnie kiedyś żeby zrobić sobie tatuaż w pióra...albo dmuchawiec :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam paletkę tej firmy i jestem nią zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  32. cudnie wykonane :D uwielbiam motyw piór

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi dear Aneta! What a wonderful feminine manicure =)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie wyszły te piórka! W ogóle girly i boho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Twoje komentarze zwykle wywołują na mojej twarzy uśmiech od ucha do ucha :D

      Usuń
  35. Paznokcie w pióreczka wyglądają prześlicznie w takim soczystym zestawieniu kolorów. Serdecznie pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodziutko to wyszło, tak bardzo dziewczęco :D

    OdpowiedzUsuń