poniedziałek, 27 lutego 2017

Humor z netu :)

Macie ochotę się pośmiać? Śmiech to zdrowie, lepiej miejcie ;) Pozbierałam trochę zabawnych zdjęć z netu i oto rezultaty:

Are you in a mood to have a laugh? Laughing is healthy, so you'd better are ;D I've collected some funny photos from the net and here are the results:


1.

Seriously, Dagmara, you exaggerrate with your plastic surgeries!


2.

Tablets in Orange
(Orange is a mobile net)


3.

They translated a potato cake as a potato grandmother, because the word 'babka' means both a cake and a grandmother in Polish. Hooray for electronic translators ;P


4.
To gdzie wsadzają ten termometr?!?!


5. Radzę przyjrzeć się facetowi po lewej:

I'd advise you to take a look at the guy from the left:

F*&#, dude, faster!


6. Chyba niewiele wiem o żywieniu mojego dziecka...

It seems I don't know much about feeding my child...



The inscription on the shelf says: "Know more about your child's feeding" and there are shelves full of beer below...


7.

I'm a broccoli and I look like a tree.
I'm a chestnut and I look like a brain.
I'm a mushroom and I don't play this stupid game.


Biedny grzyb :D

Poor mushroom :D


8. Padłam :D 

I've fallen off my chair :D


Koszalin, a bus station.
Here time is a relative notion.


9.

A religion test:

1. Name painful, cheerful and praiseworthy secrets.

Answer:
1. PAINFUL:
- my head aches
- my leg aches
- my tooth aches
- my hand aches
-all aches
2. CHEERFUL:
- I'll get A grade
- I'll win the lottery
-I'll be rich
- I'll be happy
3. PRAISEWORTHY:
- my mom praises me
- my dad praises me
- my sister praises me
- my brother praises me
- you, Mrs, praise me.

Because all these are SECRETS, I'm asking you for discretion.

Religion teacher's note: God... 1+ (the worst grade and a plus).


10.
The inscription says: "Give this fantastic lipgloss to someone who's interested in your life too much"
(in fact this is a tube of a strong  Polish glue)


11.
A school test:
1. Draw, descibe and name functions of an armed tapeworm (Taenia solium).

A student drew. With a note: "Hands up".

A teacher: "What's this going to mean??".


12.


God, give me a sign



13.

A thief broke into, destroyed these shoes and run away.


14.
Zrób selfie przez rolkę papieru toaletowego i udawaj, że jesteś księżycem.


15.
That wasn't me!


16.
Ty rzuciłeś, ty przynosisz.


17.



18.

A Komodo dragon is the trick in this joke. The word "z Komodo" when spoken in Polish, is similar to the 'with a chest of drawers' words. So there's a dragon from a closet too (z szafo) :D


19. 
Police: "Bald tyres, crashed lamp, destroyed bumper... it will cost 300 PLN together".
A driver: "OK, do this. My mechanic said 800 PLN".



Mam nadzieję, że na Waszych twarzach pojawiły się uśmiechy :)

I hope that smiles have shown up on your faces :)

51 komentarzy:

  1. Dobre dobre:) mój pies ma identyko minę jak mu się rzuci coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potato grandmother i waran z szafo wygrywa :D Z warana śmiałam się jak głupek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Warana z Komodo i z Szafo znam, fajny! Jak wszystkie obrazki. A kropelka jako błyszczyk... haha ;) Nie chciałabym zaznać takich efektów.

    Pozdrawiam cieplutko :) Miłego, słonecznego dnia :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, niektóre bardzo mnie rozśmieszyły, zwłaszcza "rzuciłeś - sam przynieś!" :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. ślimak i taśma klejąca the best hahahhaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ślimak też mnie rozłożył na łopatki!

      Usuń
  6. Hahahaha, wszystkie memy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny post na poniedziałek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! najbardziej podoba mi się to z komórką. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. The one with the cat and the horse is really cute! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha ! No ubawiłam się Kochana po pachy! Chciałam pisać co najlepsze, ale nie da sie ! Dziękuję za poniedziałkową dawkę humorku :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi, jak zwykle sporo fajnych obrazków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahhaha, chyba za dużo w internetach siedze, bo połowę już widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja często gubię się w Internecie i przeglądam takie głupotki ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Uśmiałam się :) Co do pierwszego obrazka, to gdzieś ostatnio wyczytałam, że jesteśmy ostatnim pokoleniem, które będzie miało zmarszczki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG. Postanowiłam starzeć się w zgodzie z naturą.

      Usuń
  15. Kot i koń są super i naprawa policyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej tego mi było trzeba!!! Grandmother wygrywa 😂 Ale nr 1 idealny na mojego bloga! 😜🐌

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra dawka humoru zawsze mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj poprawiają nastrój:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sometimes is good to have that funny sense of humor hehehe Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. sprawdzian z tajemnic mnie powalił :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? A jaka uczennica pomysłowa! Padłam :D

      Usuń
  21. Sprawdzian z tajemnic najlepszy :-))))))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha ;) pośmiałam się ;) humor z dziecięcych zeszytów zawsze ubawi mnie do łez ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiłaś mi wieczór! Waran z szafo, operacja plastyczna, tasiemiec, nie... wszystko dobre, nie mogę, hahahahaha!

    OdpowiedzUsuń
  24. potato grandmother hahah niezłe :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartkówki zawsze są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha great collection of pictures :D I loooooove the first one, had a really good laugh!

    OdpowiedzUsuń
  27. 17 <3 The cat and horse <3

    OdpowiedzUsuń