sobota, 25 lutego 2017

Golden Rose, Color Expert 89, Color Club, Wish Upon...

Hej :) Dziś pokażę wam bardzo subtelne zdobienie, jakie wykonałam na ciemnoszarym lakierze Golden Rose. Oto ono:


Hey :) Today I'm going to show you a very subtle stamping I did on a dark grey Golden Rose nail polish. Here it is:




marka: Golden Rose
kolekcja: Color Expert (nr 89)
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: ok. 6 zł/10, 2 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Color Expert (nr 89)
number of coats: 2
finish: glossy
price, amount: about 6 zloty/10, 2 ml
my rating: 8/10 pnts


Lakier ten wygrałam w rozdaniu.

I won this nail polish in a giveaway.


Nr 89 ma ładne krycie; zobaczcie, jak stempluje na białej kartce:

Nr 89 has a nice opacity; have a look how it stamps on a white piece of paper:




Skład ma lepszy od Essie, który miałam kiedyś w podobnym odcieniu.

Ingredients are better than Essie I had in a similar shade.




Lakier ten schnie do 15 minut, jest dość gęsty. Malowanie bez problemów.

It gets dry in about 15 minutes. Painting without problems.


Poniżej fotka innym aparatem, dla porównania:

Below: a photo taken with a different camera, for comparison.




 I wracamy do tradycyjnego aparatu:

And we're coming back to my standard camera:






Użyty wzorek to trzeci od prawej w górnym rzędzie.

I used a stamping pattern that's three from the right in the upper row:



Przygotowałam również swatch brokatu Color Club na sztucznym paznokietku ;)

I've also prepared a swatch of a glittery nail polish by Color Club on a fake nail ;)





Nałożyłam go na holo Colour Alike, Snake Prince i na biel:

I put it on a holo by Colour Alike, Snake Prince, and on white:




Taki trochę choinkowy, prawda?

It's a bit Christmas-tree like, don't you think?

89 komentarzy:

  1. The effect is so subtle and smooth! Really pretty!

    OdpowiedzUsuń
  2. The effect is beautiful!😊 Have a good day!😘
    gattaracinefila

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie ;) Uwielbiam ten odcień szarości oraz tę serię lakierów GR <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta seria jest OK. Z początku nie lubiłam pędzelków Color Expert, potem się przyzwyczaiłam. Te lakiery są zwykle dobrze napigmentowane.

      Usuń
  4. Super, nigdy nie miałam szarych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) Takie nieoczywiste, bo trzeba sie przyjrzeć zeby zobaczyć to co najfajniejsze :) A ten wzorek z płytki uwielbiam i czesto go używam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo było trochę lepiej widać, niemniej jednak nie był to ogromny kontrast ;)

      Usuń
  6. Miałam pisać jaka fajna płytka, a przecież ją od Ciebie kupiłam :D
    Mam ten brokat, wstyd przyznać, ale ani razu go jeszcze nie użyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, napiszę tak, jak osobie wyżej: może kiedyś ;)

      Usuń
  7. Piękne szarości :) Bardzo podobają mi się te paznokcie. Super propozycja :) Czasem nie mam ochoty na mocno wyróżniający się manicure. Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może jest trochę choinkowy... Bardzo elegancko to wyszło. Ja bardzo lubię szary lakier, bardzo często sobie kupuję - zaczęłam w czasach, kiedy bardzo mi zależało na wyglądzie "artystycznym" i lakier różowy nie wchodził w grę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei szarości na paznokciach noszę rzadko ;)

      Usuń
  9. Subtelny i jednocześnie niezwykle ciekawy manicure :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię szarości ;) ciekawe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten szary kolor lakieru jest rewelacyjny!!!! Chcę taki!!! A z tymi zdobieniami to już całkiem obłęd :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten odcień szarości też mi się podoba :)

      Usuń
  12. Nie mam talentu do robienia paznokci, ale za to Tobie wyszły nieziemskie!

    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet sam mi się podoba, a kiedyś nie lubiłam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I usually don't wear colours like this, but it looks really nice! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Very subtle indeed :) Beautiful stamping.
    PS Thank you for adding more songs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :)
      I tried to add more than one song at once but my computer went crazy...

      Usuń
  16. Podoba mi się szarość z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancki wzór. Paznokcie wydają się bardzo stonowane!

    OdpowiedzUsuń
  18. Subtle and beautiful, I like it!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardziej podobają mi się te bez zdobień:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam szarosc na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor! Uwielbiam lakiery Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  22. How elegant is the final manicure!!!
    Smuack! =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam szare paznokcie! Lakiery golden rose naleza do moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR są tanie i dobre. Jeśli wyrzucą Benzophenone ze składu, będę zachwycać się jeszcze bardziej :D

      Usuń
  24. Zdobienie wygląda dosłownie niesamowicie! Cudowny dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdobienie :) ten wzorek dodaje elegancji ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne mani, bardzo podoba mi się taki delikatny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten stemplowy wzorek ma cienkie linie i jest delikatny :)

      Usuń
  27. Świetny i delikatny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie do końca przekonuje mnie to połączenie kolorystyczne, stempelki piękne, ale są trochę mało widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe połączenie.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  30. To taki wzór dla spostrzegawczych :D Ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt bardzo mi się podoba, w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cuda tworzysz! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wzorek ledwo widoczny na tym ciemnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne. Takie paznokcie pasują na co dzień ale też nadawałyby się na jakiś bal!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, fajnie wyglądają stemple na szarym tle!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wzorki mało widoczne, ale dzięki temu zdobienie nabrało subtelności :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale super wygląda z tymi stemplami <3

    serdecznie zapraszam do siebie www.zjemciklapki.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. po raz kolejny pazurki wyglądają obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, blue and grey are a perfect match! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  41. a wiesz że nie mam żadnego szarego koloru ;o

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne paznokcie :D
    Lakiery bardzo mi sie podobają :D

    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładnie kryjący :) Ja szarość mam z essence i też jest niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta szarość ze stempelkiem wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Raindrop prześlicznie stempluje. I bardzo fajny duet tworzy z tym szaraczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdobienie a do cc mam bardzo podobny golden rose.

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie to wygląda! Tak delikatnie ale efektownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I really like the subtle stamping on the dark grey :) the glitter does remind me of a Christmas tree!

    OdpowiedzUsuń
  49. Very pretty especially with the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  50. I have an Essence polish which is basically the same of this grey Golden Rose and I love this shade! One of my favourite. The combo with teal is awesome!

    OdpowiedzUsuń