Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

niedziela, 19 lutego 2017

Alterra, Kremowy olejek pod prysznic Bio malwa&szarłat

Hej :)
Zauważyłam, że recenzje produktów z Rossmana cieszą się tu sporą poczytnością, zatem opiszę wam moje spostrzeżenia na temat olejku pod prysznic.


Hey :)

I've noticed that reviews of cosmetics available in Rossmann are often read here, so I'm going to add my thoughts about a shower oil.



marka: Alterra
nazwa: Kremowy olejek pod prysznic Bio malwa&szarłat
pojemność, cena: 200 ml/ok. 9 zł
moja ocena: 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? nie 

brand: Alterra
name: Creamy shower oil Bio Malva and Amaranthus Spinosus
amount, price: 200 ml/about 9 PLN
my rating: 5/10 pkt
would I buy it again? no




Opakowanie tego kosmetyku wyróżnia się uroczą szatą graficzną.

The design of the package is lovely.


Kosmetyki Alterra zwykle zawierają więcej składników prosto z natury niż inne z tego sklepu. Zachęcona składem nabyłam ten myjący olej, ale niestety u nas się nie sprawdził. Dlaczego? Przede wszystkim moja skóra, rozpieszczona jak najbardziej naturalnymi mydłami w kostce, często źle reaguje na żele pod prysznic. Po umyciu się tym olejkiem skóra mnie piekła. Dałam ten żel synowi, który wcześniej używał żeli Sylveco. Nic go nie piekło, za to miał po nim suchą skórę, więc odstawiliśmy. Syn narzekał też, że żel słabo się pieni. Faktycznie tak jest - i przez to kosmetyk nie jest szczególnie wydajny.
Jeśli jesteście ciekawe zapachu, to jest on delikatny, kwiatowy.

Alterra cosmetics usually contain more natural ingredients than others from this store. I was quite satisfied from the ingredients, so I bought this shower oil, but it didn't work well in our case. Why? First, my skin has become pampered with natural bar soaps and it often reacts badly when washed with shower gels. My skin was burning after usage. I gave this cosmetic to my son who had previously used Sylveco shower gels. He didn't feel any burning, but he had a dry skin, so we stopped using this Alterra. My son was also complaining that this shower oil foams too weakly, which is true and makes it not much efficient.
If you are curious of its fragrance - it's subtle and flowery.

Co mogło spowodować pieczenie i suchość?

What was able to cause the burning and dry skin?





Patrząc na skład widzę alkohol wysoko na liście. Czwarty z kolei oraz pojawia się ponownie jako trzeci od końca (ten wcześniejszy pochodzi z rolnictwa ekologicznego, drugi nie). On lubi wysuszać i uważam za błąd danie go w tak sporej ilości. Ponadto składniki zapachowe, choć z naturalnych olejków eterycznych, czyli Parfum i Linalool też mogą podrażniać. Ale jest też łagodny środek myjący, Coco-Glucoside, olej sojowy, nawilżajaca gliceryna, olej z pestek słonecznika, ekstrakty z roślin i inne składniki uważane za łagodne. Co u nas się nie sprawdziło, u was nie musi.


When I take a look at the ingredients, I see alcohol high on the list. It's fourth and it appears again as a third one starting from the end (the first one comes from an eco agriculture and the second not). Alcohol likes to dry and I think it's a mistake giving it so high on the list. Besides perfume components and Linalool can irritate, even if they come from natural essential oils. On the contrary, there's also a gentle cleaner Coco-Glucoside, soya oil, moisturising glycerin, sunflower seed oil, plant extracts and other ingredients known as gentle ones. What didn't pass the test in our family, may pass it in yours.




Znacie ten kosmetyk? Używacie olejków pod prysznic?

Do you know it? Have you ever used shower oils?

45 komentarzy:

  1. Ja lubię produkty marki Alterra. Jeszcze na bubla nie trafiłam. A Rossmann ma fajne produkty, także w te w niskich cenach. Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię większość kosmetyków Alterry, ale zdarzyły mi się wysuszacze.

      Usuń
  2. Ja chętnie do niego wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo wiesz, my to rodzina alergików ;)

      Usuń
  3. Nie miałam tego żelu, ale ta suchość skóry zniechęca mnie do zakupu.
    Olejki pod prysznic, żele itp powinny nawilżać skórę, a nie ją wysuszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy ten alkohol to dobry pomysł...

      Usuń
  4. Ostatnio kupiłam krem do twarzy z tej firmy, ale za chiny nie dam rady używać ; ma taki dziwny zapach ;jakbym pieprzem sobie potraktowała twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe który ;) Te kremy faktycznie mają nietypowe zapachy, miałam trzy.

      Usuń
  5. I also use some brands from Rossman now ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. I haven't used a shower oil before! It's too bad that this didn't work too well for you :(
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  7. I have never even heard of shower oils. I love foamy soaps instead :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu jak skórę piekło to niefajnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go, mam tylko olejek isany z takich rzeczy, ale on jest bardziej do pędzli u mnie :) Ja używam albo płynu do higieny intymnej albo mydła aleppo, mam dosyć swędzenia po perfumowanych kosmetykach więc tego próbować nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, this is cool product. Great post, my dear.

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam nigdy olejku pod prysznic. Zawsze żele :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, this product seems just awesome! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z asortymentu Alterry upodobałam sobie kosmetyki do pielęgnacji włosów, reszta mnie za bardzo nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pielęgnacji włosów, to lubię szampon Sensitive i odżywki Alterry.

      Usuń
  15. Bardzo lubię tą markę, jeszcze nie zraziłam się do żadnego z ich produktu. Być może dlatego, że kupuję ich produkty do pielęgnacji włosów. Najbardziej uwielbiam odżywki - mają genialny zapach i świetny skład! Serdecznie Ci polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A great entry, I love your blog !!! happy day!!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the blog upgrade you've done, its looking fab! I tend to be really fussy with what I like to use in the shower, lots of alcohol in my skin products doesn't make me feel too easy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiedziałam, że Alterra ma w swojej ofercie taki produkt. Oj, ktoś tu chyba dawno nie był w Rossmannie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet go nie widziałam,ale jakoś mnie nie kusi, nie lubię kosmetyków do mycia w takich opakowaniach, wszystko od razu mi się wylewa:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? Mnie się nie wylewa, ale ogólnie wolę mydła w kostce.

      Usuń
  20. Skład jest rzeczywiście bardzo dobry jak na kosmetyk typowo drogeryjny. Myślę, że to wina alkoholu, bo naprawdę nie ma się tu do czego przyczepić. A ja już od 2 lat nie używam żadnych żeli pod prysznic i pozostaję wierna Aleppo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Bardzo ładny - dokładnie - i tylko ten alkohol.

      Usuń
  21. A ja nadal nic z Alterry nic nie kupiłam, ale jak podsusza, to chyba nie kupię, ale olejki chyba tez sa Alterry, także skuszę się w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I've never tried this brand before! Too bad it didn't work for you :( I've been using natural bar soaps lately too

    OdpowiedzUsuń
  23. Too bad it isn't working for you :( I haven't tried shower oils yet.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałyśmy ale raczej lubimy tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego, choć raczej już się zaznajomiłam z większością rzeczy od Alterry. Kiedyś miałam olejek pod prysznic chyba Nivea, był w sumie fajny, ale okazało się że ma SLS. Ja zwyczajnie wlewam do wanny olejek arganowy czy z orzechów włoskich i to jest moja kąpiel z olejami. Jedyny minus to bardzo tłusta wanna po tym... Teraz mam taie mydło w kostce oliwkowe Alterry, które bardzo polubiłam, już drugie mam - 1.90 zł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! O tych mydle w kostce też u mnie będzie (ale o innym zapachu).

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.