Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 28 stycznia 2017

Sylveco, Balsam myjący do włosów z betuliną + Sylveco, Rokitnikowa pomadka ochronna.

Hej :)
Po tym, jak szampony owsiany i lawendowo-winogronowy od Sylveco okazały się dobre dla mojej skóry głowy, kupiłam balsam myjący do włosów.

Hey :)
After I had used a wheat shampoo and a lavender-grape shampoo by Sylveco and they were good for my hair, I bought a washing balm produced by the same brand.





marka: Sylveco
nazwa: Balsam myjący do włosów z betuliną
pojemność, cena: 300 ml/ok. 28 zł
moja ocena: 4/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? nie

brand: Sylveco
name: Washing hair balm with betulin
amount, price: 300 ml/about 28 PLN
my rating: 4/10 pnts
would I buy it again? no

Wiecie, zwykle jestem zadowolona z Sylveco, ale ostatnio trafiły mi się dwa produkty, które się nie sprawdziły - a to jeden z nich. Nawet bogaty w naturę skład mu nie pomógł. Coś w tym kosmetyku nie gra.

You know, I'm usually satisfied of Sylveco producs, but I bought two of them lately that I wasn't satisfied of. This is the first of them. Even the ingredients, rich in natural extracts, don't help. Something's wrong with this product.



Co mogę powiedzieć o tym szamponie-balsamie? Zapewne miał być to kosmetyk typu 2 w 1, ale na moje włosy działa niezbyt ciekawie. Zapytacie dlaczego. Po pierwsze: włosy po umyciu trudno się rozczesują. Po drugie: po kilku myciach robią się tępe w dotyku i szybciej się przetłuszczają. Po trzecie: swędzi mnie po tym szamponie głowa. Męża też.

What can I say about this shampoo-balm? I guess it was meant to be a 2 in 1 kind of a cosmetic, but it doesn't work well with my hair. You may ask why. First of all, my hair is hard to brush after washing. Secondly, the hair becomes unpleasant in touch, stiff, and becomes oily too fast. Also I have an itchy scalp. My husband complains about the itchy scalp too.






Szampon dobrze się pieni. Zawiera łagodne środki myjące, miód, masło shea, olej jojoba, olejek rozmarynowy, łagodzący pantenol, przyzwoity konserwant - benzoesan sodu. Potencjalnym alergenem może być Cocamidopropyl Betaine. Czas, jaki kupujący ma na zużycie produktu, to 6 miesięcy od momentu otwarcia. Brak substancji zapachowych - to na plus. Może to masło shea tak obciąża włosy?

Miałyście styczność z tym produktem?

The shampoo foams well. It contains gentle foamers, honey extract, shea butter, jojoba oil, rosemary oil, soothing panhenol and a decent preservative - sodium benzoate. Cocamidopropyl betaine can be a potential allergen. Users have six months to finish the bottle. No perfume is an advantage. Maybe the shea butter makes hair unpleasant, stiff in touch?



Pokrótce omówię też pomadkę Sylveco.

I'm going to review a Sylveco protective lipstick in short.




Skład bardzo przyjemny. Cera Flava to wosk pszczeli, Cera Carnauba - naturalny wosk roślinny pozyskiwany z kopernicji. Poza tym masła, oleje... Same dobroci.

A very nice list of ingredients. Cera Flava is a bees wax, Cera Carnauba - natural plant wax. Besides natural butters, oils... many good things.


Pomadka ta ma ciemnopomarańczowy odcień i przy nałożeniu kilku warstw lekko je barwi. Na marchewkowo ;) Zimą ładnie nawilża. Jej cena to ok. 9 zł. Daję jej 8 na 10 możliwych punktów. Ale wiecie co? Koleżanka z bloga Naturalnie i Zdrowo zrobiła mi sama pomadkę i wyszła bardzo fajnie, a składniki wyszły jej trochę taniej :)

This lipstick has a dark orange shade and if you put a few coats on your lips, they are slightly coloured. Like a carrot ;) This lipstick makes lips less dry, definitely. Its price is about 9 PLN. I give it 8 out of 10 possible points. You know what? My friend from Naturalnie i Zdrowo blog made a protective lipstick for me herself and it works very well. It cost her a bit less :)



46 komentarzy:

  1. Szkoda, że ten balsam Ci się nie sprawdził. Skład ma fajny, ale cóż, coś nie zagrało w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy są bardzo kapryśne więc na pewno tego balsamu nie kupię.Bardzo fajna i obiektywna recenzja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla nas to niestety bubel, mimo dobrego składu...

      Usuń
  3. No cóż, ciężko znaleźć kosmetyk idealny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pomadkę z Sylveco bym się skusiła, jednak balsam chyba nie dla mnie. Samą firmę Sylveco cenię i lubię, zwłaszcza za kremy do twarzy :)
    Pozdrawiam ciepło! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też lubię Sylveco; a co do kremów do twarzy, używam właśnie kremu od nich i jest bardzo dobry.

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tej pomadki ochronnej w wersji cynamonowej :) Oryginalny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze wspominam tą pomadkę z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I like thsi balm design) looks so neat!

    OdpowiedzUsuń
  8. It's weird with a balm that actually makes the hair stiff and the scalp itch. I might have given the product even fewer points than you did :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's quite OK when you use it for the first time and the more we used it, the more itchy scalp we had and the more stiff hair we got.

      Usuń
  9. A nawet zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tego szamponu ale wybrałam jakiś inny z Babci Agafii. Może to i lepiej. A pomadki nie stosowałam - zawsze używam tej z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej z peelingiem jeszcze nie miałam, za to miałam brzozową. Jest rewelacyjna!

      Usuń
  10. Balsam to chyba nie to i raczej bym się nie zdecydowała, za to pomadka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tych kosmetyków. Po nazwie balsam myjący pomyślałam że to będzie obciążać włosy i może dla kręconych jest, bo kręcone włosy są bardziej suche niż proste, sama nie wiem:) A pomadek ochronnych dawno nie kupowałam, mam jakieś resztki a w domu to używam oleju kokosowego albo masła shea czystego, a jak wychodzę to mam jakąś szminkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie proste masła czy oleje też się sprawdzają :)

      Usuń
  12. Zastanawiałam się nad tym balsamem, ale moje włosy też nie lubią takich wynalazków..

    OdpowiedzUsuń
  13. jak łepetyna po nim swędzi to nie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że balsam się nie sprawdził, ale pomadki chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie spotkałam się z tym balsamem- ale bardzo dziękuję za Twoją recenzję . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, both products look simply amazing! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szampon mnie zaciekawił, więc szkoda że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wydawało mi się, że będzie OK. I nawet nie jest perfumowany... (perfumy lubią podrażniać skórę głowy).

      Usuń
  19. Chciałam kupić rokitnikową pomadkę Sylveco, ale akurat jej nie mieli, a peelingująca wersja po prostu mi się "przejadła" ;) postawiłam na Niveę i Neutrogenę, też są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do Nivei i Neutrogeny - musiałabym popatrzeć na składy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta pomadka to by mi się przydała z pewnością:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kosmetyk. Po składzie muszę przyznać, że zawiera rewelacyjne produkty.
    A może miód obciąża Twoje włosy. Miałaś kiedyś kosmetyki na bazie miodu?
    Jak na nie reagowały Twoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym szamponie: http://notcopyacat.blogspot.com/2015/08/sylveco-odbudowujacy-szampon-pszeniczno.html Jest tam ekstrakt z miodu, po nim nie miałam aż tak obciążonych włosów.

      Usuń
  23. Dzięki za radę bo zamierzałam zabrać się za kupowanie tego szamponu :O!

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ten Balsam myjący Sylveco miałam 2 razy i raczej do niego nie wrócę. Mam podobne spostrzeżenia co Ty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Balsam do włosów średnio wypadł no ale przynajmniej pomadka jest niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. That's a shame about the shampoo as it sounds like it packs a bunch of great ingredients but I don't think I could stand stiff hair either!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lavender grape sounds like an interesting scent! Sorry to hear this one didn't work for you :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie chcę mieć marchewkowych ust! Wiesz, że ja od roku mam zamiar kupić cokolwiek Sylveco, i jeszcze nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :D
      Wolę pomadkę brzozową od Sylveco ;)

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.