Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 6 stycznia 2017

Różowe ombre w dwóch wersjach.

Jak ja lubię ombre na paznokciach, a wy? Powinnam robić je częściej ;)

I like ombre effect on nails, and you? I should make it more often ;)


Tym razem będzie coś dla sympatyczek malowania lakierem po prostu, bez ozdóbek, i dla miłośniczek zdobień :)

This time there'll be something for fans of simple, classical manicures and for stamping lovers too :)


Ze stemplami wyszło następująco (coś jakby zanikający wzorek, im jaśniejszy róż):

It was looking like this with stamping (something like a disappearing pattern, the lighter the pink was):



A tu klasyczne ombre:

And here a classic ombre effect:






Podobały mi się obydwie wersje. Ombre bez zdobień jest eleganckie, natomiast ze srebrnymi holograficznymi stemplami było to manicure z migotaniem ;)

I like both versions. Ombre without any nail arts on was elegant, and with the silver holographic stamping it gained some sparkles ;)




Użyta sterta lakierów:

A group of nail lacquers used here:


Golden Rose, Rich Color, 46; China Glaze, Float On; Essence, The Gel, Lucky; Barry M, Nail Paint, Fuchsia; Barry M, Matte Nail Paint, Rhossili; Sophin, Nail Polish, 206; Golden Rose, Prodigy Gel, clear.






Wzorek z płytki MoYou London, Tropical Collection, 14.

The pattern comes from MoYou London stamping plate, Tropical Collection, 14.






I co wy na to?

And?

51 komentarzy:

  1. Super wygląda :) Ja też lubię ombre, nawet nie trzeba za bardzo zdobić żeby było fajnie :) Tylko ja na sobie spróbowałam tylko raz :D Muszę to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno wersja bez wzorków, jak i ze wzorkami mi się podoba. W ogóle uwielbiam róż na paznokciach :) Nawet dziś u mnie króluje różowe mani :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybij piątkę, bo róż i biel na paznokciach to chyba moi ulubieńcy. Plus neony.

      Usuń
  3. Coś pięknego! :) Bardzo ładne kolory, a zdobienie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdobienie <3 Oczywiście ze zdobieniami bardziej mi się podoba ;) Jeszcze nigdy nie miałam ombre na pazurkach... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No całkiem zapomniałam o ombre a wygląda tak efektownie. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, jak to jest, że o ombre się zapomina? ;)

      Usuń
  6. Z migotaniem. Bez jest dla mnie za słodko :) Jak dawno nie robiłam ombre!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to stemple muszą być. Już dawno nie miałam pazurków pomalowanych tylko lakierem i nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jakby się tak zastanowić, to chyba minimalnie wolę wersję bez stempli ;)

      Usuń
  9. bardzo ładne lakiery :) idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne odcienie różu :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wyszło :). Na małym palcu chinka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na serdecznym, na małym jest GR :)

      Usuń
  12. uwielbiam takie różowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślicznie wykonane :) Jestem zachwycona
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znac marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeśli jesteś naprawdę zainteresowana moim blogiem, po prostu zaobserwuj ;)

      Usuń
  14. Mimo całej miłości do stempli, tym razem wolę wersję bez ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba tym razem też. Ale przynajmniej widać, jak Sophin stempluje ;)

      Usuń
  15. Bardzo podobają mi się te wzorki. Są bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely idea! I want to do this with a few shades of blue!

    OdpowiedzUsuń
  17. Today you look pretty in pink... I have to confess that it isn't one of my favourite colours, but this manicure is just awesome! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podoba klasyczna wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Really wonderful! A big hug dear Aneta!

    OdpowiedzUsuń
  20. Solo podoba mi się bardziej ciemniejszy odcień, a z wzorami jaśniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tym razem dla mnie wygrywają pazurki bez zdobien ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. It has been ages since I've did my nails like this! Love pink so great choice! Even without the pretty stamping I love it <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pazurki , bardziej podoba mi się ta wersja bez wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta wersja bez stempli nawet chyba mi bardziej przypadła do gustu, choć z drugiej strony, te stemple są bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooh, those close ups are gorgeous! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdobienie! Może nie powinnam się przyznawać, ale jeszcze nigdy nie robiłam ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow I do like this ombre and the stamping. Great mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. bardziej podoba mi się wersja bez zdobień tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się efekt na jaśniejszym różu 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Pieknie to wyglada, zarowno same kolorki jak i z wzorkami

    OdpowiedzUsuń
  31. I like both but I think I like it with the stamping slightly more :) I like the effect of the disappearing stamping as you said!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.