Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 24 stycznia 2017

Przezroczysty stempel i płytka BP-L010 z Born Pretty Store.

Pora na recenzję przezroczystego stempla z Born Pretty Store! Poprosiłam o niego, gdyż każda przezroczysta guma, jaką miałam do tej pory, była bardzo kapryśna w pobieraniu wzorków. Miałam stempel z fioletowym, plastikowym uchwytem, a także posiadam obecnie również duży stempel z metalicznym, niebieskim uchwytem.

Time to review a clear gelly stamper from Born Pretty Store! I asked for it because every clear rubber I'd had was moody when it came to collecting patterns from stamping plates. I had a stamper with a purple, plastic handle and nowadays I have a jumbo stamper with a metallic blue handle.


Stempel, który dziś omówię, jest sprzedawany razem z plastikową zdrapką. Zestaw ten znajdziecie w ofercie sklepu tutaj: klik. W chwili obecnej jego cena to 2,99 $. Ma ok. 3,8 cm na szerokość.

The stamper I'm going to review today is sold with a plastic scraper. You can find the set in the shop's offer here: click. It costs 2,99 $ for the time being. It's about 3, 8 cm wide.


Oto, jakie zdobienie zrobiłam z jego użyciem:

Here's the manicure I did with a help of this stamper:




Tłem jest miętowo-niebieski lakier Miss Sporty, po którym 'pojeździłam' sobie tu i tam kilkoma lakierami. Stemplowałam czarnym Essence z kolekcji "The Gel".

The background is a mint-blue Miss Sporty nail polish that was treated with a brush and a few other colours. I was stamping with a black Essence from "The Gel" collection.



Stempel  i zdrapka w opakowaniu: 

The stamper and scraper in the package:




Po rozpakowaniu okazało się, że jest małe pęknięcie na górze gumy, nie powiększa się ono i nie przeszkadza w stemplowaniu, ale trzeba o tym wspomnieć. Sama guma z każdego przezroczystego stempla jest na tyle delikatna, że nie można czyścić jej zmywaczem - traci wówczas przezroczystość. Do zbierania nadmiaru lakieru z gumki trzeba używać rolki do czyszczenia ubrań, co samo w sobie jest dobrym pomysłem (wdychamy mniej smrodu zmywacza i oszczędzamy na nim).

When I unpacked this set, I spotted a tiny crack on the top of the rubber. It doesn't enlarge but I have to mention it. The rubber itself,  used in every stamper, is gentle. That means you can't use a nail polish remover if you have an excess of nail polish left on the rubber (it losts its transparency then). You need a roller that cleans clothes for removing the nail polish, which is a good idea, I think (we inhale less fumes of nail polish remover and we save the remover).






 Jak wyglądało pobieranie wzorków?

How did transferring the patterns was looking like?

Guma okazała się znów kapryśna. Próbowałam różnych płytek i różnych lakierów (np. płytki B. Loves Plates, Moyra, kilka chińskich płytek, w tym te od Born Pretty).

The rubber was moody again. I tried various stamping plates and nail polishes (f. ex. B. Loves Plates, Moyra, some Chinese plates, including these produced by Born Pretty).

B. Loves Plates - Moyra - a Chinese stamping plate (not from Born Pretty)
Born Pretty - Born Pretty - Moyra
lakiery/nail polishes:
Biocura- Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Red Wine- Miss Sporty
Essence - Biocura - Essence


pierwsze od prawej: lakier Essence, The Gel i płytka B. Loves Plates, niżej Moyra i lakier Essence, The Gel
the first from the right: Essence nail polish and B. Loves Plates stamping plate; Moyra stamping plate and Essence, The Gel nail polish below


Ogólnie wrazenie miałam takie, że najlepiej przenosiły się wzorki, w których używałam lakierów Essence z kolekcji The Gel oraz te, które miały dość szerokie linie, głęboko wyryte (gdzie kreska nie była bardzo cienka).

All in all I had an impression that the patterns that were transferring the best were these stamped with Essence from The Gel collection and these that had quite thick lines, deeply etched too.


Oto, jak wygląda podgląd:

This is how the 'window' with the pattern looks like: 



A oto guma z odbitym wzorkiem:

And this is the rubber with a transferred pattern on:


Guma wydaje mi się dość twarda: dałabym jej 7,5 pkt/10, gdzie 1 to guma miękka a 10 pkt - najtwardsza.

The rubber seems quite hard to me. I'd give it 7, 5 pnts out of 10, where 1 point means softness like plasticine and 10 - the most stiff one.

Przedstawię wam też płytkę z Born Pretty Store, która co prawda nie jest nowością, ale miałam ją na oku od jakiegoś czasu, a motywy na niej nadadzą się na cały rok.

Today I'm going to introduce another stamping plate from Born Pretty Store. It isn't a newest one, but I was to order it for a review for some time. Motives that are etched there are good all year round.




Płytkę znajdziecie w ofercie sklepu tutaj: klik. W chwili obecnej jej cena to 2,59 $.

You can find the plate in the shop's offer here: click. It costs 2,59 $ for the time being.

Sama płytka dociera jak wszystkie inne zabezpieczona niebieską folią. Po zdjęciu folii wyglądała ona tak:

The stamping plate is just like always protected with a blue foil you should remove before use. That's how the stamping plate was looking like after removing the foil: 




Żadnych uszkodzeń, uff :)

No mistakes, well etched patterns :)

Płytka mierzy 12 x 6 cm.

The stamping plate is 12 x 6 cm.


Na płytce znajdują się wzorki całopaznokciowe w ilości 14 szt (1,5 x 2 cm) oraz 7 mniejszych. Motywy afrykańskie i indiańskie, podobają mi się. Co szczególnie mnie ucieszyło, to mały łapacz snów na dole płytki! Przyda się. Tymczasem "poszłam w Afrykę" i użyłam wzorków ze słoniami oraz żyrafami.

There are 14 wholenail patterns (1,5 x 2 cm) plus 7 smaller ones. African and Indian motives, I like them! I like the small dreamcatcher, it will be useful in the future. In the meantime I used patterns with elephants and giraffes. Let's go to Africa! ;)






Prawa ręka. Tu wzory odbiłam odwrotnie, tak, by móc patrzeć w obie strony ;)

My right hand. Here patterns are upside down, so I was able to look at both sides ;)




Do zdobienia użyłam/For this mani I used:




Nie mam zastrzeżeń co do jakości. Wzorki dały się pobierać przezroczystym stemplem. Ogólnie są solidnie kryjące lakier bazowy, lakier do stempli jest solidnie widoczny.

I have no cons when it comes to the quality of this plate. I was able to collect these patterns with a clear rubber. All in all these patterns are much opaque and will hide much of a base shade, showing much of stamping polish.


Lubicie takie motywy na paznokciach?

Do you like such motives on nails?


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)



81 komentarzy:

  1. Pazurki wyglądają rewelacyjnie!!! Nigdy nie używałam stempli, mam mało cierpliwości do tego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca mój ulubiony motyw, ale wyszło fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój przezroczysty stempel z Born Pretty spisuje się dobrze. Jest troszkę inny od Twojego i mój dobrze nabiera lakiery. Pisałam nawet kiedyś o nim i robiłam odbitki na kartce papieru. Fajne jest to, że od góry można zobaczyć gdzie odbijemy wzorek. Fajny ten motyw afrykański :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe który masz; gdy znajdę chwilę, to poszukam.

      Usuń
  4. Bardzo fajne wzory ma ta płytka i bardzo mi się podoba tło, które zrobiłaś. W połączeniu wygląda naprawdę bardzo ładnie :). Ja to przezroczystego stempla zbieram się z rok(?) i nie mogę kupić, a teraz to już nawet nie wiem, po który sięgnąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najlepiej sprawdza się taki bardzo duży z metalicznym niebieskim uchwytem, ale też czasem nie chce współdziałać ;)

      Usuń
  5. Któż z nas nie miałby ochoty na klimaty safari? Wspaniała propozycja :) Z chęcią bym się skusiła! :)
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. It's a really beautiful mani you made. I love the colours :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że chyba wszystkie przezroczyste stemple są kapryśne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wszystkie 3, które miałam, sprawiały mniejsze lub większe problemy. Nie miałam takich z gumką marshmallow (klejącą, miękką).

      Usuń
  8. bardzo ładne mani tez uzywam rolki do ubran aby czyścic stempel super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam kilka niezłych przezroczystych :) A płytka to mój ulubieniec wszechczasów, często jej używam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna z\sprawa z ta rolką, nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że podrzuciłam pomysł :)

      Usuń
  11. U mnie też dziś ta płytka ;-) Bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do przezroczystego stempla, to na początku też miałam z nim problemy, okazało się, że za mocno przyciskałam do płytki...

      Usuń
    2. Który masz? Próbowałam mocno, słabiej, na różne sposoby... Ogólnie raczej łapał wzorki, ale nie każdy idealnie. Nie łapał mi stemplowych neonów od Colour Alike, ale nie pamiętam już, jakiej płytki i jakiego nacisku użyłam.

      Usuń
    3. Taki kupiłam: http://www.bornprettystore.com/2pcsset-clear-jelly-nail-stamper-clear-silicone-marshmallow-nail-stamper-scraper-p-24021.html. U mnie nie łapie lakierów do stempli Essence, wszystkie inne bez problemu.

      Usuń
    4. Tego od nich nie zamawiałam. Mówisz o tych lakierach z kolekcji The Gel, czy oni mają jakieś do stempli? Ten mój akurat łapał te dwa z kolekcji The Gel, ale to crazy jest ;D

      Usuń
  12. Hi dear Aneta! It is very pretty this manicure! A big hug!! =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous...lovely base that you created for it.

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review and lovely mani my dear!
    For me it helped when I washed my Clear Jelly Stamper with hand soap and then let it dry and waited some days - after that it picked up the designs much better :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I did it with my first clear jelly stamper. It helped, but only for one mani. The other days - it didn't work again. Maybe I'll try it with the newest one :)

      Usuń
  15. I think this plate is made for summer festival!

    OdpowiedzUsuń

  16. A great post!!! I hope to see you soon for my blog!!!   

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe zdobienie :) podoba mi się również połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, wesołe zdobionko :) I takie letnie, aż się tęskni... Mam podróbkę tej płytki, sprawdza sie całkiem niezłe. Ja stempluje tylko przezroczystymi. Mam dwa rodzaje z BLP - Clear Jumbo i z granatowa raczka z dodatkowym zamknięciem i jestem bardzo zadowolona. Przemywam zmywaczami ale bez acetonu, delikatnymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, that manicure looks amazing! Lion King's inspiration? hehehe Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam już 4 rodzaje przezroczystych stempli i dobrze mi się nimi odbija, ale nie każdym lakierem wzór odbija się tak samo dobrze. Najlepiej u mnie sprawuje się przezroczysty stempel z chińskiego marketu, który dołączony był w zestawie do płytki, ale inne też są ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś z nimi jest jednak nie do końca dobrze... jakby nie chciały łapać pewnych lakierów lub wzorków z pewnych płytek idealnie. Niektóre łapią super, niektóre tak sobie.

      Usuń
  21. Niesamowite jest to jakie efekty wychodzą za pomocą tej płytki :) Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity efekt na paznokciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fun mani! I have a very similar stamper from born pretty store and I haven't been able to pick up consistently either :( but yes it does seem to work better with thicker stamping polishes and images with wider lines

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, so you had the same problem like me :) All in all this stamper works, but you have to combine a proper pattern with a proper nail polish :)

      Usuń
  24. Paznokcie ala pożeganie z Afryką - po prostu magia- nie wiem jak TY tworzysz te cuda na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu pomaluję, tam pociapię, przystempluję i jest :)

      Usuń
  25. Fajny pomysł na tło do stempli:) Podobają mi się takie wzorki:) Szkoda że pęknięty stempel Ci się dostał, ja wszystkie rodzaje stempli czyszczę rolką albo taśmą klejącą, chce żeby długo mi służyły:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Póki co jeszcze zaden przezroczysty stempel nie sprawił mi problemu, ale pierwszy jaki kupiłam ponad rok temu przyszedł z jakby źle odlaną guma na samym środku. Piękne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście! Kurcze, stempluję nie od wczoraj, próbuję różnych lakierów, płytek, sił nacisku... Ale nie jest zły, tyle, że trzeba pokombinować, by działał.

      Usuń
  27. Pięknie wyszło. Pewnie dla osoby początkującej ciężko byłoby poradzić sobie z tym stemplem? A w sumie jaki stempel radzisz na pierwszy raz? Mam 3 stemple i żadnym nie potrafię zrobić wzorów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najłatwiej mi idzie z gumą typu 'marshmallow', nieprzezroczystą, klejącą. B. Loves Plates ma takie w ofercie.

      Usuń
  28. Niesamowicie piękne połączenie kolorów <3 jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Impressive outcome and the base you made is so gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyszły cudownie. Obserwuję z przyjemnością :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę przepiękne jest to afrykańskie mani!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. It's a beautiful manicure and the plate does look nice. The stamper however I think I can live without. I have a clear one from Überchic that I really like to use but I have noticed that it can have a problem with some polishes. and when I say that it has a problem I mean that it doesn't work at all:) Switching to a harder non clear stamper does work but I don't like to use them as much:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I see... They sometimes work, sometimes don't.

      Usuń
  33. Też zamówiłam ten stempel i też przyszedł pęknięty, ale niestety tak, że nie da się go używać, bo wylatuje z tej rączki :( Za to wymieniłam go na coś innego, bo dostałam kod :)
    Piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.