środa, 18 stycznia 2017

Pepitka z lakierem Essence i płytką Moyra, 101 Angels Will Cry

Lubicie manicure w macie? Ja - od czasu do czasu. Właśnie nadszedł ten czas. I na pepitkę też!

Do you like manicures in matte? Me - from time to time. The time has come. For a houndstooth pattern too!





Przy okazji zakupów w drogerii wypatrzyłam taki oto lakier Essence:

When I was in a store, I spotted such an Essence nail polish:

marka: Essence
kolekcja, nazwa: The Gel Nail Polish, nr 54 Dream On
ilość warstw: 2
wykończenie: żelowe, błyszczące
pojemność, cena: ok. 8 zł/8 ml
moja ocena: 8, 5/10 pkt

brand: Essence
collection, name: The Gel Nail Polish, nr 54 Dream On
number of coats: 2
finish: gelly, glossy
amout, price: 8 ml/a bit less than 2 euro (about 8 PLN)
my rating: 8, 5/10 pnts


skład/ingredients:

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Dream On ma świetne krycie. Jak na taki jasny odcień, dwie warstwy to naprawdę niewiele. Taki ciepły odcień beżu, bardzo jasny. Uważam go za bardzo udany, bardzo przyjemnie mi się go nosiło. Poza tym świetnie się trzymał, nie odpryskiwał - trzy dni bez praktycznie żadnego śladu znoszenia! Potem zmyłam.

This nail polish has a great opacity. Two coats aren't much for such a light shade. This is a warm light beige. I like this shade a lot, I enjoyed wearing it. It lasted very well, didn't chip off - three days without wearing off! Then I removed it.


Poniżej kłania się moja prawa ręka ;)

Below my right hand says 'hello' to you ;)




A tu płytka Moyra, z której pochodzi ten wzorek - też bardzo przypadła mi do gustu :) A wam?

There's the Moyra stamping plate below. The pattern comes from this one. I like the plate a lot too :) And you?




Do zdobienia użyłam/I used:
Golden Rose, Matte Top Coat; Barry M, Matte Nail Paint, Rhossili; Essence, The Gel, 54 dream on


70 komentarzy:

  1. Śliczne, bardzo kobiece :) lakier posiadam - ładniusi jest <3 A matowe zdobienia kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maty są fajne; lubię jak ten GR matuje.

      Usuń
  2. Nie podoba mi się pepitka, ale ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat z całej płytki chyba najmniej podoba mi się właśnie ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :D Ja z kolei lubię pepitkę, ale właśnie taką drobną, bo te gigantyczne, np. z płytki BP-L006 mniej mi się podobają.

      Usuń
  4. Cóż to za zygzaczki! Pepitka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór pepitki od dawna lubiłam, a jeszcze w różowych tonach - bomba! :) Prezentuje się to prześlicznie! Pozdrawiam! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, ten Essence ma faktycznie bardzo dobre krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pepitki na paznokciach jeszcze nie miałam, ale bardzo ładnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent, piękne robisz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You make these patterns so neat! I love also girly shades)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ten wzorek prezentuje się bardzo ładnie :) ale osobiście zrobiłabym go tylko na jednym albo dwóch paznokciach. Zawsze tak robię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem zarónwo zdobienia jak i płytki :)
    Już kolejny raz widzę u Ciebie lakiery Barry M w roli lakierów do stempli-ja mam tyko dwa, ale mam nadzieje, że również idealnie się w tej roli spiszą. Muszę je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienie łatwe, największa trudność to przystemplować to prosto.
      Te z żelowej kolekcji sprawiały się dobrze, ale z matów mam tylko jeden.

      Usuń
  12. Dawno nie mialam pepitki w swoich zdobieniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. That's very pretty! They would be perfect for a little picnic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ta płytkę na wishliscie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno już nie robiłam niczego w macie. Fajne zdobienie :) A Essence też mam ale jeszcze czeka na swoją premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojeju ale cudowny lakier ten bladziutki róż;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wzorek mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post, this is a nice idea! (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wzorek kojarzy mi się z takim plastikowym okryciem na stół w ogródku :) miłe skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. This is super sweet for sure!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna płytka:) W ogóle te lakiery essence też udane są. Matowych paznokci raczej nie noszę, za długo toto schnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie te, które mam wydają mi się bardziej udane od kolekcji Colour&Go.

      Usuń
  22. ale uroczy wzorek. Jestem zauroczona :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny wzorek, wygląda cudownie i dziewczęco :)
    Również obserwuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne połączenie kolorów :) Muszę kupić taką płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak tobie, ale mnie podoba się zdecydowana większość wzorów z tej płytki.

      Usuń
  25. Wzór kojarzy nam się z kamizelką wełnianą naszej babci xD
    P.S. Odpisałyśmy w sprawie bulionu, przepraszamy, że tak późno :*****

    OdpowiedzUsuń
  26. It is very pretty dear Aneta! A big hug =)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się bardzo podoba ten wzór oraz kolorystyka i kłaniam się ręce Twej :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, pretty in pink! That manicure is so elegant, as always! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. Most times I prefer my mani in glossy, but I like matte designs, too! Yours looks so lovely!

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się takie delikatne odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Elegancki wzór paznokci :D bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. super! piękny wzór i idealnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze-bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię zdobienia w macie, ale muszę mieć na nie 'fazę' ;) Fajne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń