czwartek, 26 stycznia 2017

Golden Rose, Ice Color, 152 i łapacz snów.

Kto lubi niebieski?

Who likes blue shade?

A komu podobają się łapacze snów?

And who likes dreamcatchers?



Jak widać na zdjęciu powyżej, jest i to, i to. A ten niebieski lakier to nowość w moich zbiorach i pierwszy z kolekcji Ice Color, który wpadł mi w ręce.

As you can see in the photo above, there's a bit of this and that. The blue nail lacquer is new in my stash and it's the first one from the Ice Color collection I bought.


marka: Golden Rose
kolekcja: Ice Color, nr 152
ilość użytych warstw: 2 grubsze
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 6 ml/ok. 4, 20 zł
moja ocena: 7,5/10 pkt

brand: Golden Rose
collection: Ice Color, nr 152
number of coats: 2 thicker ones
finish: glossy
amount, price: 6 ml/about 4, 20 PLN
my rating: 7,5/10 pnts





Lakier ten poodpryskiwał mi lekko w kilku miejscach drugiego i trzeciego dnia, ale nie oszczędzałam się wtedy, więc miał prawo. Odpryski były na tyle małe, że można było nosić manicure dalej. Czas schnięcia to ok. 15 minut. Na zdjęciu widzicie niebieściaka pokrytego bezbarwnym topem z Essence. Łapacz snów został wystemplowany czarnym lakierem z Essence, a efekt blur zrobiłam za pomocą farbek akrylowych zmieszanych z wodą.

This nail polish chipped off slightly in a few places during the second and third day of wearing, but it has its right as I was doing much then. These chips were so tiny that I was able to wear this manicure still. The drying time was about 15 minutes. You can see this blue one covered with a clear top coat by Essence. The dreamcatcher was stamped with a black nail polish by Essence too. The blur effect was done with acrylic paints blended with water.






69 komentarzy:

  1. Woow cóż za piękny i intensywny kolor <3 Masz śliczy kształt paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne pazurki😍
    Kolor idealny no i ten łapacz snów❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie miałam ochotę na paznokcie skąpane w takim intensywnym niebieskim kolorku :) Chyba się właśnie na taki zdecyduję :) A łapacz snów - doskonały :)
    Pozdrawiam! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! To ostatnie makro zdjęcie najlepsiejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor, mam te same naklejki wodne <3

    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, do wygrania 6 kosmetyków, w tym dwa ręcznie robione ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny odcień, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny odcień . Ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieski to mój nr 1:)
    A łapacz snów prezentuje się obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wzorek :) bardzo lubię łapacze snów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam łapacze snów! Świetne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łapacz snów wyglada jak ręcznie malowany, na początku myślałam, że go zmalowałaś ! A efekt blur świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny niebieski kolor, jak zwykle wspaniała robota :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, I love dream catchers :D
    Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się zgrałyśmy, u mnie dziś wylądował post, gdzie również użyłam tego niebieściaka 152:)) u mnie wytrzymał 5 dni bez odprysków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuksiara ☺ U mnie manicure nie trzymają się zwykle b. długo 😜

      Usuń
  15. Kolor lakieru bardzo ładny, jednak mnie ta seria nie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden i jak na tę cenę moim zdaniem może być 😊

      Usuń
  16. Piękny ten kolorek lakieru GR muszę zakupić jakieś nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię i niebieski i łapacze snów ;) Bardzo ładnie zdobienie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. What a pretty manicure dear Aneta!
    Good night!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak oglądam wszelkie łapacze snów to zawsze mi się podobają, ale chyba sama nigdy nie miałam takiego wzoru na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, to świetny motyw; a na paznokciach miałam go bodajże dwa razy ☺

      Usuń
  20. Przepiękny kolor i mega precyzyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks fresh) I like accents on one or two nails)

    OdpowiedzUsuń
  22. That's a really lovely blue. I think I might check that collection of polishes out :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi! Your blue manicure is just awesome... but the different nail is simply perfect, loving the inspiration! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny wzór ;) Niebieski na paznokciach uwielbiam i chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też b. lubię niebieski,razem z różem to chyba moi dwaj ulubieńcy na chwilę obecną.

      Usuń
  25. pięknie wyglądają! :D http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają jak dzieło sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do artystki malarki mi baaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo daleko, ale dzięki za komplement :)

      Usuń
  27. Śliczności :) Łapacze na blur bardzo mi się podobają, nie raz miałam w planach ale jakoś nie wyszło. Patrząc na Twoje piękności - muszę nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor jest świetny ;) Chociaż to zdobienie bardziej mnie zauroczyło <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chodzi o dwa pierwsze pytania, to podnoszę wszystkie swoje łapki :D
    Fajne zdobienie, bardzo mi się podoba tło łapacza snów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudeńko, perfekcyjnie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie, lubie taki motyw na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  32. love the water color effect. its beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysł z tym łapaczem snów na paznokciu :) ładny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam łapacze snów! super zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w tym odcieniu! mega!

    OdpowiedzUsuń
  36. very nice work! Following you on Google+ <3 greetings from Holland, Hanna

    OdpowiedzUsuń
  37. The blue polish is so georgeous, makes me wish it was already spring. Or summer :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Lovely blue! I love the colorful blur background behind the dream catcher too :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice colour and lovely mani :-D

    OdpowiedzUsuń