Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 30 stycznia 2017

Essence, The Gel, 09 #lucky + Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Berry Smoothie.

Dziś manicure zrobione kilka miesięcy temu, w różu i fiolecie, a obydwa użyte do niego lakiery są nowe w mojej kolekcji. Może wpadną wam w oko?

Today: manicure in pink and purple, done a few months ago, plus both nail polishes I used here are new in my collection. Maybe you'll find them interesting?




Powyższe manicure zrobiłam, używszy różu jako koloru bazowego, a na nim hop! holo top coat nałożony gąbeczką, fioletowy lakier do stempli plus cyrkonie i bezbarwny top.

I did this manicure using pink as a base colour and then a holo topper placed with a sponge. Afterwards the purple stamping polish on it. Plus rhinestones and a clear top coat.


Zacznijmy od różu:

Let's start with the pink:



marka: Essence
kolekcja: The Gel
nazwa: 09 #lucky
ilość użytych warstw: 2
wykonczenie: żelowe, błyszczące
cena: ok. 7-8 zł/8 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Essence
collection: The Gel
name: 09 #lucky
number of coats: 2
finish: gelly, glossy
price: about 2 euros or slightly less/8 ml
my rating: 8/10 pnts


ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/ NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, BARIUM SULFATE, CI 15850 (RED 6 LAKE/RED 7 LAKE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).




Lakier jest dość gęsty, ma dobre krycie. Schnie do 15 minut, potem mogłam już po nim stemplować. Fajnie się rozprowadza, zero z tym problemów, dlatego zapunktował wysoko. Pędzelek szerszy, zaokrąglony na czubku. 


This nail polish is quite thick and has a good opacity. It's dry up to 15 minutes, I was able to stamp on it then. It spreads nicely, no problems. It achieved quite a lot of points from me! The brush is quite wide and oval shaped at the top.




Ciekawi, jak stempluje?

Are you interested in how it stamps like?




Teraz kolej na fiolet do stempli:

Now onto the purple stamping polish:


marka: Colour Alike + B. Loves Plates
nazwa: B. a Berry Smoothie
przeznaczenie: lakier do stempli
pojemność, cena: 8 ml/ 18 zł
moja ocena: 9/10 pkt

brand: Colour Alike + B. Loves Plates
name: B. a Berry Smoothie
aim: stamping
amount, price: 8 ml/5 euro
my rating: 9/10 pnts


Skład: the big 5 free

Ingredients: the big 5 free




Fiolet jest bardziej gęsty, niż zwykły lakier, po to, by uzyskiwał bardzo dobre krycie. I uzyskuje! Kolor może nie do końca "mój", ale lakier jest ładny.

The purple is thicker than a common nail polish; designed to have a very good opacity. And it has! The shade isn't 100% 'mine', but it looks nice.





Co sądzicie o tym manicure?

What do you think about this manicure?


58 komentarzy:

  1. Lovely bright colors! I love the addition of the little rhinestones.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukierkowe :) Też nie moje kolory ale patrze na te essence i w końcu złamie moje postanowienie nie dokupowania lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze zdobienie :) Fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia jak Ty to robisz, że tak ładnie stemplujesz, mi się zawsze coś rozmaże albo nie przeniesie :( Aha i masz przecudny kształt pazurka, mi się moje kwadraciki już nudzą, teraz choruję na taki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w kwadratach nie było najlepiej. Tzn. w rzeczywistości wyglądały dobrze, jeśli były dobrze opiłowane, ale na makro już źle. Te są zdecydowanie bardziej fotogeniczne i lepiej się w nich czuję. Ciekawe, jak będziesz w takich wyglądać :)

      Usuń
  5. Różowy kolor ok, tym razem jednak stemplowanie mi nie podeszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że mnie też nie bardzo tu akurat :D

      Usuń
  6. very neat design) I liek manicure in pink shades

    OdpowiedzUsuń
  7. That's stunning. Great colours and design :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na kształt Twoich paznokci :-) Cudowny mani <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam róże na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są ;) może wykorzystam pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie mogę się napatrzeć na Twoje pazurki! Normalnie cuda na nich robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podobają :)

      Usuń
  13. Ale cukiereczki! Ja tam chyba zaraz po czerwieniach najbardziej lubię nosić na paznokciach właśnie róż! Także mi się podoba niezmiernie taka propozycja :) Pozdrowionka wtorkowe :) Miłego dnia! Megly (megly.pL)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for following my blog. I had to remove this post because of too many links left to your social media.

      Usuń
  15. super stempluje ten lakier, fajne mani!

    OdpowiedzUsuń
  16. I'm really impressed with the opacity of the light purple as stamping polish! :) it looks lovely with the pink too!

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały jest ten róż, dodaje energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię różu, ale paznokcie ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż sam w sobie jest super, ale jakoś mam wrażenie, że w połączeniu z tym fioletem niknie jego urok ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem specjalną fanką akurat tego zdobienia ;) Mimo to puściłam je w obieg, bo nie mam już tego lakieru do stempli, a swatche zawsze mogą się komuś przydać.

      Usuń
  20. Mnie się podoba, takie eleganckie w stylu orientalnym, czyli jak ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to dla mnie stempling idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie nie moje kolory, ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Georgeous mani, I love the rhinestones ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny wzór stempla :) no i to połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! Bardzo spodobał mi się ten Essence na czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze tworzyć dzieła sztuki na takiej małej powierzchni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Very Cute ...I love these colors together.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice colour and gorgeous mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne połączenie i na żywo pewnie fajnie się mieniło :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.