niedziela, 8 stycznia 2017

Essence, The Gel, 05 Sweet As Candy w piórkowym manicure.

Pierzaście i mlecznie!

Feathery and milky!




Kolorem bazowym jest mleczny Essence.

The base nail colour is a milky Essence.




marka: Essence
kolekcja: The Gel Nail Polish
nazwa: 05 Sweet As Candy
ilość warstw: 3
wykończenie: żelowe - lakier do frencza
pojemność, cena: 8 ml/7-8 zł
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Essence
collection: The Gel Nail Polish
name: 05 Sweet As Candy
number of coats: 3
finish: gelly - a nail polish suitable for a French mani
amount, price: 8 ml - 7-8 PLN
my rating: 8/10 pnts


ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/ NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, BARIUM SULFATE, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Lakier ten, pomimo tego, że nie kryje czubków paznokci po trzech warstwach, zauroczył mnie odcieniem i trwałością. Nadaje się do frencza lub - z jedną warstwą - nada zdrowy odcień paznokciom. Można go także użyć do tzw. żelowych kanapek (np. nałożyć warstwę Essence, jakiś brokat, potem znów Essence). Bywa, że mam odpryski już po jednym dniu noszenia manicure, a tu zero odprysków i startych czubków przez 4 dni. Zmyłam, bo mi się znudziło, a nie dlatego, że musiałam.

This nail polish doesn't cover tips after using three coats. I like its lasting time and shade a lot. Sweet As Candy may be used for French manis or - with one coat - it may give your nails a healthy look. You can also use it for gelly sandwiches (f. ex. paint your nails with one coat of this Essence, then one coat of glitter, plus one coat of Essence). It happens that I have chips after one day of wearing my mani and this time there were no chips, no wiped off tips during 4 days of wearing. I removed this nail polish because I got finally bored by this manicure, not because I had to.




Pierzaste wzorki odbiłam czarnym lakierem również od Essence, a pokolorowałam tintami własnej roboty bezpośrednio na paznokciach.

I stamped these feathery patterns with a black Essence nail polish and then coloured them with self-made tints directly on my nails.




Prawą rękę zrobiłam w wersji uproszczonej. Gdybym się postarała, powinna wyjść pokolorowana dość podobnie jak ręka lewa, ale nie miałam czasu. Nałożyłam trochę kropek na piórka, w sumie takie kropki są też na stemplowym wzorze - więc pasowało.

I did my right hand in a more simple version. If I'd tried, I - perhaps - would have achieved quite a similar result like in my right hand case, but I didn't have time. I made some colourful dots on feathers. I guess it fits as the stamped pattern has dots in its design.



Essence, The Gel, 05 Sweet As Candy; 3 ręcznie robione tinty/3 self-made tints; Essence, The Gel, Black Is Back; Essence, The Gel, 01 (clear).






Lubicie takie mleczne lakiery? Czy to manicure utrafia w wasze gusta?

Do you like such milky nail polishes? Is this manicure in your style?


81 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, na obu dłoniach to zdobienie wyszło takie delikatne, urocze :)
    Rzadko używam takich lakierów, wolę te kryjące, ale masz rację, że do kanapek będzie idealny (jakkolwiek to brzmi :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko! Myślałam, że będę rozczarowana, ale jednak dobrze nosiło mi się to 'mleczko'. Często - nie nosiłabym, ale od czasu do czasu czemu nie?

      Usuń
  2. I like these feathers) look so sweet!

    OdpowiedzUsuń
  3. This looks amazing, so colourful and pretty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lekkie jak piórko :) Bardzo mi się podoba ta propozycja. No i zawiera moje ukochane odcienie różowego! Super. Na takie pazurki się piszę.
    Pozdrawiam niedzielnie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wolałabym mieć taki wzór na jednym z paznokci, trochę za dużo tego dla mnie, ale baza jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, każdy ma swoje preferencje :) Baza cudo :)

      Usuń
  6. Great mani my dear! The plate looks beautiful, too :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie piórka w kazdej postaci, wiec i te przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Bardzo kobiece i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarze/Thanks for your comments :)

      Usuń
  9. Pierwsze słysze to o żelowych kanapkach :D Muszę to wypróbować. Zastanawiałam się kiedyś jakiej jakosci jest czarny z tej serii, bo mam szary który kryje jedną warstwą i miałam taką nadzieję że i czerń jest taka że da się stemplować :) Jak skończe mój china glaze to kupię essence:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam taką 'kanapkę' ostatnio, z heksami, wyglądała świetnie, zwłaszcza w macie. http://notcopyacat.blogspot.com/2016/12/sylwestrowo-z-colour-alike-b-blueberry.html tu jest recenzja czarnego Essence. Jedna warstwa i kryje, tyle, że trzeba więcej nabrać na pędzelek.

      Usuń
  10. Motyw piór bardzo mi się podoba ;) Ładnie u Ciebie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like this kind of polishes and I love love love this mani! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobienie - piórka maja tę moc :)
    Sweet as candy to jeden z nielicznych kolorów, które udało mi się wykończyć - jest po prostu uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli też przypadł ci do gustu?
      Najczęściej udaje mi się 'zdenkować' biel, czerń (do stempli).

      Usuń
  13. Oh wow, the pattern is really nice!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow this looks gorgeous, I love the subtle base and pop of colour! Feathery and Milky is wonderful!!

    OdpowiedzUsuń
  15. That is super pretty. I love what you do with the tints!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz na jakiś czas może być taki mleczny lakier ;-) Czy to ten Essence, który jest ostatnio tak chwalony jako świetna czerń do stempli? U Ciebie wygląda na brąz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten. Może i nie wygląda na mocną czerń, ale też jest tu stemplowany na nie kryjącym lakierze, może dlatego taki efekt. To moje drugie mani z nim użytym do stempli i wyszło trochę inaczej, na kryjącym lakierze efekt był mocniejszy.

      Usuń
  17. Lubię pastele, lubię piórka więc wszystko się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tą płytkę, ale jeszcze nie nosiłam żadnego wzoru z niej; coś nie mam weny do piórkowych mani

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks great!
    Follow you with G+ and GFC, and I hope, that you follow me too)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. The feathers are so pretty! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze lubiłam lakiery z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też :)No, może nie wszystkie, ale sporo.

      Usuń
  22. Wow, this manicure with feathers is just awesome! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the pastel pink. The stamping is brilliant :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor podstawowy jest przepiękny! Ale wzór również bardzo udany :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post. I really like nail polishes.
    Thank you for visit my blog. I follow you back.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mlecze lakiery zawsze lubiłam, bo po jednej warstwie paznokcie wyglądały już zupełnie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow pazurki prezentują się obłędnie - efekt profeska :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ bajecznie wyglądają te piórka!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdobienie, ten wzorek wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jeden z najbardziej udanych wzorków na tej płytce :)

      Usuń
  30. Pięknie!
    Ja nie umiem robić sobie stempelków... wolę naklejki :)
    Na moim blogu trwa konkurs - zapraszam do udziału!
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie tak! Lakier bazowy jest piękny, a to zdobienie- idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj, bazowy robi furorę, jak widzę :)

      Usuń
  32. Jak zawsze -jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely manicure. I have this essence nail polish and well, I don't like it, it's to sheer.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mani piórkowe bardzo ładne, ożywcze dzięki tym kolorkom. Frenczowe lakiery to nie dla mnie, wole kryjące, ale w tle zdobień się sprawdzają całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. This is a really gorgeous mani. WOW! Love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Beautiful manicure with feathers! And the plate is very cool. Feathers for every taste!

    OdpowiedzUsuń
  38. I love these kind of milky polishes :) I really like the way you coloured in the stamping with your tints!

    OdpowiedzUsuń