sobota, 14 stycznia 2017

Color Club, Holy Chic i porcelanowe kwiatuszki.

Dziś będzie romantycznie, retro, delikatnie i dziewczęco. Mam nadzieję :D

Today there's going to be romantic here, also retro, subtle and girly. I hope so :D




Jako kolor bazowy posłużył mi nowy lakier.

As a base colour I used a new nail polish.




marka: Color Club
nazwa: Holy Chic
wykonczenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: 7 ml/ok. 12, 5 zł (zestaw miniaturek)
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Color Club
name: Holy Chic
finish: glossy
number of coats: 3
amount, price: 7 ml/about 3 euro (a set of miniatures)
my rating: 7/10 pnts


Ni to niebieski, ni to fiolet - choć odbieram go bardziej fioletowo. Lakier ten ma przyjemne, jakby porcelanowe wykończenie. Jeśli chodzi o formułę, wydaje mi się lepsza niż w La Petite Mint-Sieur z tej samej kolekcji, choć najlepiej jest malować paznokieć dość szybko. Czas schnięcia mnie rozczarowuje, ponieważ potrzeba ok. 30 minut, by lakier podsechł, a potem i tak trzeba uważać na wgniecenia. Na jednym ręku pociągnęłam go przyspieszaczem wysychania, bo po 20 minutach nie mogłam zacząć zdobienia, na drugiej zostawiłam go bez przyspieszacza no i przytrafiły się wgniecenia... 
Lakier jest lekko perfumowany.

Neither blue nor purple, I see it more purple though. This nail polish has a lovely, porcelain-like finish. When it comes to the formula, it seems better than in La Petite Mint-Sieur from the same colection, but it's better to paint your nails quite fast. The drying time disappoints me, because you need to wait at least 30 minutes for this lacquer to be almost dry, and then you need to be careful in order not to get indentations. I used a drying fastener on my left hand after about 20 minutes and I left the polish without the fastener on my right hand - there were indentations... This polish is slightly perfumed.




Jest tańszy zamiennik z trochę problematyczną formułą, recenzowałam go tu: klik.

There is a cheaper nail polish in a similar shade with a bit problematic formula too, I had reviewed it here: click.







Malowałam farbkami akrylowymi.

I was painting with acrylic paints.




73 komentarze:

  1. Te paznokietki są dziełem sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very gentle and beautiful! And the colors of lacquer shade of cornflower I like

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest romantycznie, dziewczęco i pięknie :)
    Lubię takie zdobienia. A co do lakierów CC - mam tylko kilka, ale niestety wszystkie potrzebują duuużo czasu do wyschnięcia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nimi różnie bywa, miałam ich trochę, jedne schły szybko, drugie nie - sporo zależy od formuły.

      Usuń
  4. Faktycznie - delikatnie i dziewczęco :) Miałam kiedyś identyczną letnią sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ;) Wydaje mi się, że mam podobny z Wibo - taki delikatny, zimny fiolet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory jak ten CC można faktycznie dostać podobne z innych firm.

      Usuń
  6. Jejku, wyszły Ci cudownie! Zazdroszczę takiego talentu i cierpliwości! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny fiolet, po zdjęciach mogę powiedzieć że podobny do my secret lavender. Tak się wydaje przynajmniej;) Piękne różyczki wymalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny lakier bazowy, a kwiatki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie śliczne, romantyczne zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka słodycz, przyszły mi na myśl czeskie cukierki takie kolorowe, owocowo-mleczne ... dawno temu były dostępne teraz już ich nie spotykam w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love how you are with flowers. Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiało wiosną :) Piękne pazurki! Śliczne są te kwiatuszki :) Mam obecnie w podobnej tonacji kolorystycznej utrzymany manicure ;) Pozdrawiam cieplutko, niedzielnie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. O, fajnie; lubię, gdy ludziom tak się wydaje :D

      Usuń
    2. no ja wręcz byłam przekonana;D

      Usuń
  14. Zapachniało wiosną :) Bardzo ładne wykonanie -:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, takie wiosenne klimaty, a na dworze śnieg ;)

      Usuń
  15. the base color is so cute :) Loved your freehand flowers :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! Próbowałam się bawićz farbkami akrylowymi, ale mi nie wychodziło :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak kolor tła solo mi się nie podoba, to ze zdobieniem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak: ten kolor bazowy też nie jest moim ulubieńcem, ale czasem maluję takimi dla odmiany ;)

      Usuń
  18. Bardzo przyjemne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, delikatnie i szalenie romantycznie. Ten odcień fioletu jest moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że to twój ulubiony odcień fioletu!

      Usuń
  20. Subtelnie, ale przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. delikatne zdobienie :) ale zrobiło się wiosennie :) w sumie to mam już zimy dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybij piątkę. W sumie do wiosny już niedaleko, hurrra!!! :D

      Usuń
  22. Ohhh, this is seriously aweomse! I love the colours you choose, so pretty and romantic!

    OdpowiedzUsuń
  23. O zdjęciu "przed" mówię na początku wpisu i odsyłam do odpowiedniego miejsca...! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wygląda na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ale ślicznie wyglądają pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na manicure, pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. This is totally romantic and girly! Love it :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki trochę "babciny" wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zostanie babcią mam jak na razie marne szanse ;D Wzorek może być i "babciny", spoko, skoro miałam na myśli retro :D

      Usuń
  30. Zachwycające, dziewczęce i przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Taki piękny, delikatny, kobiecy wzór :) No i wiosenny a teraz to wielki atut :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow) these flowers look, as if it was a start of spring now!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wzorek bardzo romantyczny i kobiecy. Moje kolory, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. That's a very sweet mani, I like the combination a lot :)

    OdpowiedzUsuń
  35. What a lovely floral manicure! That's so sweet :) Thanks for sharing

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. Really cute! Roses are my favorite flowers :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mine too, together with peonies and tulips :)

      Usuń
  37. Przecudne różyczki! zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Love the light shades and the romantic touch of this mani!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne i bardzo słodkie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dziewczyny!/Thank you, girls :)

      Usuń
  40. Beautiful color! I love the flowers too :)

    have you had any issues with the newer style Color Club bottles with the white caps? I have 3 now that I've had to decant because they stopped closing properly :( like I'll turn it closed and it feels like it's getting tighter but then instead of reaching a stopping point it just keeps spinning around and around getting looser and then tighter...

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful base polish and the flowers are lovely

    OdpowiedzUsuń
  42. This is so pretty with the flowers! I'm beginning to look forward to spring:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Różyczki są przeurocze, bardzo mi się podobają! Szkoda, że lakier bazowy jest słaby :(

    OdpowiedzUsuń