czwartek, 12 stycznia 2017

Biocura, Lakier do paznokci 05, Kasztan + płytka L026.

Hej :) 

Lubicie ciemne lakiery? Ja - od czasu do czasu, ogólnie wolę te jaśniejsze. Przez bardzo długi czas nie nosiłam tych w  brązowych tonach: nie podobały mi się. Jednak manicure, jakie wam dziś pokażę, spowodowało, że zaczęłam tolerować brąz na paznokciach. Tylko krowa nie zmienia zdania ;D

Hello :)

Do you like dark nail polishes? Me - from time to time, because I prefer these lighter ones in general. I haven't been wearing brown nail polishes for a long time, I didn't like them. A manicure I'm going to publish today made me change my mind and I started tolerating brown on nails. Only cows don't change their minds, as a Polish saying claims ;D


Ale jeden warunek: na brązie muszą być stemple! :D

But there's one condition: there have to be some stamping patterns on the brown! :D





Lakierem bazowym jest Biocura z sieci sklepów Aldi.

The base colour is Biocura nail polish from Aldi chain of stores.



marka: Biocura
nazwa: Lakier do paznokci nr 05, Kasztan
ilość warstw: 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 8, 5 ml/4, 50 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Biocura
name: nr 05 Chestnut
number of coats: 2
finish: glossy
price, amount: about 1 euro/8, 5 ml
my rating: 7, 5/10 pnts




Lakier nie zawiera formaldehydu ani jego żywic, DBP, kamfory i toluenu.

This nail polish doesn't contain formaldehyde nor its resins, DBP, camphor and toluene.




Ma bardzo dobrą pigmentację: dwie warstwy starczą do bezproblemowego krycia. Czas schnięcia to ok. 10 minut, może nieco dłużej. Odcień faktycznie kasztanowy - ciemny. Jeśli chodzi o trwałość, to Biocura z top coatem Essence wyglądała stosunkowo dobrze przez 4 dni. Później zaczęły mi przeszkadzać lekko starte końcówki.

This nail polish has a very good pigmentation: two coats are enough for opacity. The drying time is about 10 minutes, maybe slightly longer.  The shade is chestnut-like ineed. A dark one. When it comes to the lasting time, my nails, with the Essence gelly top coat, were looking good for four days. Then I had slightly wiped off tips.






Do zdobienia użyłam/I used:

Biocura, 05, Kasztan (Chestnut); Essence, the Gel, nr 01 (clear); Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Red Wine.


Oto, jak stempluje Biocura:

Here's how the Biocura stamps like:



A poniżej płytka, z której pochodzi wzorek. Dostałam ją jako prezent świąteczny od Born Pretty. 

And below a stamping plate that I got from Born Pretty as a Christmas gift. The stamping pattern comes from this plate.




Co sądzicie o tym manicurze, lakierze, płytce?

What do you think about this manicure, nail polish, stamping plate?


58 komentarzy:

  1. I wouldn't have worn the brown on its own but it looks lovely with the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bordo :) Jeden z moim ukochanych jesienno-zimowych kolorów na paznokciach! Super się to prezentuje! Wzorki cudne :)
    Pozdrowionka cieplutkie :) Miłego wieczoru! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienie :) Ja nie przepadam za brązami na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor:) Brązów raczej nie noszę, nie wiem czy teraz mam coś brązowego poza willow colour alike, ale to holo więc poza konkursem;) Płytka bardzo fajne, podobają mi się takie wzory:) Zdobienie bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, brązowe holo jest poza konkursem :D (bo to holo).

      Usuń
  5. Jak tylko zobaczyłam mani to wiedziałam na bank, że stemplowałaś Colour Alike ;) Zdobienie i dobór kolorów extra! Ja lubię wszystkie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta czerwień jest dosyć rozpoznawalna, nie ma wiele takich.

      Usuń
  6. Płytka super. Ja tam lubię brązy na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super płytka :) Zdobienie też :) Ja całkiem niedawno przekonałam się do żółtego, ostatni kolor jaki został to właśnie brąz, ale kto wie, może trafię na swój odcień i go polubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żółtym też miałam trochę problemów... Nie lubię takich "maślanych" żółtych, ale już bardziej neonowe- tak. Może kiedyś zaakceptujesz i brązy :)

      Usuń
  8. I like such patterns ** Looks interesting and shade of polish also suits my winter coat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Płytka obłędna, a zestawienie kolorów tym jest ciekawsze im bardziej te kolory do siebie nie pasują. Brąz plus czerwień ... aż mnie bolą paznokcie ale podoba mi się ... bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zaskoczyłam :) Moim zdaniem ciemny brąz i czerwień pasują do siebie :) Fajnie, że się podoba :)

      Usuń
  10. Cudowne! Wzór absolutnie świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię brązy, ten kasztan widzę jako wiśniowy, w ogóle bardzo podoba mi się. Wyszło to tak jakoś w stylu folkowo - latynoskim, kojarzy mi się jakoś tak z Andami itp :D
    Z drugiej strony nie wiemy na pewno, krowa może być inteligentna w gruncie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak piszesz, albo np. z antykiem.
      Wiesz co - krowa może być o wiele bardziej inteligentna niż niektóre ludzkie okazy ;D

      Usuń
  12. bardzo ładne zdobienie :) świetna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny brąz nie jest zły. Choć ja osobiście wolę te jaśniejsze typu kawa z mlekiem :)
    Ale ze stemplami wygląda ślicznie :)
    ps. postanowiłam założyć swojego bloga: http://nail-crazinesss.blogspot.com
    Zapraszam do odwiedzania, obserwowania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna płytka i świetny mani :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I love dark colours, they're my all time fav! And I love brown, although I don't wear it very often.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też brązów nie ubóstwiam, ale na ten kasztanowy mogłabym się skusić :) Zdobienie fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię brązy w typie nude ;) do tych ciemnych jakoś nie mogę się przekonać ;) ale u kogoś całkiem mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pazurki piękne, a płytka ma bardzo fajne (uniwersalne) wzorki - jak ktoś lubi malować paznokcie zwykłymi lakierami to zdecydowanie warto ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie wejdą na moje paznokcie, ale większość się zmieści :)

      Usuń
  19. Całkiem ładny ten "kasztanek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny lakier - w doskonałej cenie :) Ja uwielbiam ciemne kolory, więc może przejdę się do ALDI'ego?
    Wzorek dodatkowo podkreślił jego urok - jestem na Tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Widziałam tam kolor czerwony, róż marsala, kasztan i fiolet. Mają też lakier 2 w 1, top i baza.

      Usuń
  21. Ja brązy nawet lubię ; ozdobione oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I usually prefer lighter/brighter colors too... Yeah if I wear a darker polish it's usually with stamping or glitter on top :) love this with the stamping!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, it's good to make the dark lighter somehow :)

      Usuń
  23. Cudne te stemple :) Ja uwieeelbiam ciemne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co widzę, używasz i jasnych i ciemnych praktycznie na równi :)

      Usuń
  24. Ja brązy lubię pasjami - wtedy męczę do znudzenia. A jak mi przejdzie, to są be. A mani fajne, mieszanka kolorów pozwala zawsze zaakceptować nawet trudniejsze dla nas odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz, a ja myślałam, że ty lubisz brązy zawsze!

      Usuń
  25. Ja szaleję za lakierami hybrydowymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy ma swoich faworytów :)

      Usuń
  26. A mi bardzo podobają się ciemne kolory na paznokciach. Twoją propozycją jestem zauroczona. Dobór kolorów i wzór jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a great combination of patterns and colors!

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę za ciemne jak dla nas ;) Ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I like dark nails sometimes but most of the time I want to make some decoration on dark nails, this stamping looks gourgeous! I wore silver and dark blue nails yesterday and wasn't quite satisfied but then I stamped some flowers in silver on the blue and know I think it looks really pretty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Brąz noszę bardzo rzadko na pazurkach, ale lubię go :) Fajne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń