Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 20 stycznia 2017

3 w 1: geometrycznie, holograficznie i multichromowo.

3 w jednym: lakier holograficzny jako kolor bazowy, multichrom jako lakier do stempli i geometryczny wzorek :)

3 in 1: holographic nail polish as a base, multichrome as a stamping nail polish and a geometric pattern :)




Na zdjęciach multichrom uparcie bawił się w chowanego ;)

The multichrome was stubbornly playing hide-and-seek in these photos ;)




Colour Alike+B. Loves Plates, B. a Lagoon & Village V.




Na zewnątrz/outside:






Dziś się streściłam :D Lubicie takie geometryczne wzorki?

Today I was very short (in words - in my entry ;) ). Do you like such geometric patterns?

62 komentarze:

  1. Można się zahipnotyzować pod wpływem tych paznokci :) Super efekt! U mnie teraz królują podobne kolory! Przyznam szczerze, że chciałabym mieć taki mani jak Ty :) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, z daleka nie robiło szału, ale jak zobaczyłam to przybliżenie na ostatnich zdjęciach to przepadłam bez reszty! Cudownie to wygląda! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo to mani lepiej wyglądało na żywo, w słońcu, niż wewnątrz.

      Usuń
  3. O rany, jak to musi super wyglądać na żywo! Aż mam ochotę zgapić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie wzorki:) Coś w tym jest że lakiery najładniejsze na żywo są strasznie niefotogeniczne :) Co mnie pociesza bo ja jestem niefotogeniczna to może jestem ładna na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ładna :D
      Aparaty wymiękają przed pięknem lakierów ;D Ale wiesz, nie przepadam też za takimi upiększonymi fotkami robionymi super sprzętem. Człowiek się napala, a tu okazuje się, że lakier w realu nie tak piękny, jak na swatchach ;)

      Usuń
  5. Hipnotyzuje... lubię takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieło sztuki praktycznie,cudo:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zbliżeniu i w słońcu wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt! :) chociaż szczerze mówiąc nie przepadam za zielenienia, to w tym wydaniu robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I would love to see it on my nails **

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są , profesjonalne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. super paznokcie oraz połączenie! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, na słońcu ten holo wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. very nice!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale bije blask od Twoich paznokci! Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądają paznokcie :D
    Super wzorki ;)
    Kolor lakierów mi sie podoba :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam geometryczne wzorki. Kolory znakomite. Jestem pod wrażeniem, są nie tylko piękne, kapitalnie wykonane i eleganckie, ale i magiczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Geometria na paznokciach też mi się podoba.

      Usuń
  17. super Ci wyszło !
    Zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze, bardzo ciekawie. Świetne połączyłaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za wzorkami geometrycznymi nie do końca przepadam, ale ten wyszedł świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Great mani! Although I mostly use floral patterns, I really like geometrical ones, too :)

    OdpowiedzUsuń
  21. What a lovely mani and I love the pics of it! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice geometric pattern! I really like the holo :) and I'm sure the multichrome is lovely too even though it's camera shy!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.