piątek, 30 grudnia 2016

Powiew mrozu: podwójne stemplowanie.

Pamiętacie może to zdobienie (klik)? Bardzo mi się podobało, więc postanowiłam stworzyć podobne, z innymi kolorami i trochę bardziej wyraziste. Wykorzystałam dwa wzorki, pierwszy z lewej u góry i pierwszy z prawej. Tym razem nie będzie to coś a'la kwarc, a a'la szron. Zima!

Do you remember this nail art (click)? I liked it a lot, so I decided to create a new one in different colours and with more intensive stamping this time. I used the same stamping patterns. It won't be quartz - like manicure but more like a frost. Winter is coming back!





Oprócz podwójnego stemplowania jest też dodatek pyłku holo.

There's also a holo dust here.


GR, Prodigy Gel, clear; Barry M, Gelly Hi-Shine, Huckleberry; Colour Alike + B. Loves Plates, B. a Raindrop, Holo Top Coat 2.0, B. a Blue Ocean.







Oto płytka (zdjęcie pochodzi ze strony Born Pretty):

Here's the stamping plate (the photo comes from Born Pretty site):




Co sądzicie o całości?

What do you think about the whole mani?


Mam dla was również wyniki głosowania na manicure roku z drugiej tury. Oto wasi ulubieńcy:

I also have results of the voting, second round, for your favourite manis of mine. Here is what you've chosen:




Dla przypomnienia, część pierwsza głosowania:

As a reminder, the first part of the voting:




Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie!

Thank you for your participation in this game!

66 komentarzy:

  1. Muszę mieć stemple! To wygląda genialnie! W sam raz dla osoby takiej jak ja, czyli nie posiadającej talentu do malowania paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... śliczny ten powiew mrozu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość jak zwykle mi się podoba. Lubię paznokcie w jasnych kolorach. Super skomponowany wzór i odcienie. Pozdrawiam! Megly (megly.pl) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so beautiful, I love the light clean colours!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne :) Połączenie bieli z tym turkusem... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kolorki, idealne dla mnie mani, zrób mi takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. this blue on while looks like ice)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie prezentują się iście zimowo i po prostu pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba to połączenie kolorow ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super efekt jeszcze takiego nie widziałam :) Do pielęgnacji dłoni używam miękkiej wody dzięki temu i skóra i paznokcie ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się to kojarzy z jakimś kamieniem, turkusy mają takie żyłki :) piękne!m=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kamieniem też może być, wszystko zależy od waszej fantazji :)

      Usuń
  12. Cudo..wności <3
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny stempelek!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooh la la, it's beautiful!
    Happy new year! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. So beautiful! This totally looks like frost on a window. So perfect for winter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, I'm glad you've liked it :)

      Usuń
  17. How many pretty manicures!
    Happy new year sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  18. So beautiful, I love the combination with the holo dust :D!
    Wish you a happy new year ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne kolory :)
    Wspaniałego Nowego Roku :)
    Bee Gees — Stayin' Alive

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam jeszcze stempli. Musi się to zmienić, bo można piękne cuda wyczarować na paznokciach :)
    życzę dobrego, Nowego Roku :) Dołączam do grona obserwatorów, żeby nie przegapić kolejnego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Stemplowanie wciąga, ale rezultaty są naprawdę fajne :)

      Usuń
  21. Piękne <3 całkiem w moim stylu. Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też się kojarzy z kamieniem szlachetnym, bardzo piękne mani!
    Z tych zwycięzców, to ja głosowałam na 1 i na 3 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej drugiej tury podobał mi się gradient (to drugie manicure z nr 3) :)

      Usuń
  23. Taki mroźny i śnieżny motyw warto mieć chociaż na paznokciach bo za oknem u nas piękne słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpadam do Ciebie z życzeniami: wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zdrowia oraz optymizmu; rewelacyjnych wpisów, trafnych komentarzy, licznych czytelników oraz sukcesu w życiu prywatnym.

    A pazurki jak zwykle bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie, takie mroźne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. It really does look like frost, fantastic effect. I wish you all the best for 2017!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, aż sama spróbuję podobne zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdobienie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wolę powiew mrozu na paznokciach niż za oknem ;)Wszystkiego dobrego w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe pazurki. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. This is so pretty, I love the shade of blue!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  32. genialny efekt! i moje kolory <3 i chyba nawet mam tę płytkę, tak mi się wydaje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. It is very pretty. Love the colours :-D

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the effect of the stamping here! It does look like frost :)

    OdpowiedzUsuń