niedziela, 4 grudnia 2016

Manicure roku - głosowanie, część 1.

Hej :) Wpadłam na pomysł, że zrobię podsumowanie manicure'owe - roczne. Było tego trochę; wybrałam swoje ulubione i prosiłabym was o wybór trzech, które najbardziej przypadły wam do gustu. Na początek wybrałam te z końca grudnia 2015 do mniej więcej początków lata 2016. Potem zrobię drugą turę i zobaczymy, które ostatecznie wygra. Oto pierwsza część:

Hey :) I got an idea to make a summing-up of manicures done by me this year. There were many, so I chose my favourites and I'm asking you to pick up three favourites. I'd started since the end of December 2016 till let's say, the early summer. Then I'm going to create the second round and we'll see which one will win. Here comes the first part:


1. 


2.



3.


4.



5.



6.




7.



8.



9.


10.




11.


12.



13.


14.




15.



16.


17.


18. 



19. 

20. 



Ciekawa jestem, które z tych dwudziestu znajdą się w pierwszej trójce :)  Po zaznaczeniu numeru kliknijcie "vote" po lewej.

I'm wondering which ones of the 20 will be among the first three :) 


What's your favourite manicure? You can choose three.
 
pollcode.com free polls

53 komentarze:

  1. Wszystkie są świetne. Szkoda, że nie ma opcji "zagłosuj na wszystkie". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Chciałabym, byście pomogły wybrać wasze najulubieńsze :)

      Usuń
  2. Super pomysł :) Też jestem ciekawa które zdobienie wygra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się podoba :)

      Usuń
  3. Great idea :)
    I think they all look great, but my fav is number four :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I voted for the 3 I like the most, but all are so pretty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienia :) Zawsze z ogromną chęcią oglądam Twoje mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto pokazujesz tyle pięknych zdobień i liczysz, że od tak wybierzemy tylko jedno... powinien być na to odpowiedni paragraf ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kłania się czytanie ze zrozumieniem ;) nie mam nic na swoje usprawiedliwienie - ale paragraf i tak by się przydał :D

      Usuń
  7. Zagłosowałam, chociaż ciężko było wybrać 3 zdobienia, tyle piękności pokazujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oto oddałam mój głosy ( 3 głosy) już :-)
    Fajny pomysł miałaś z tym głosowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trakcie, kiedy robiłam te mani, doszło trochę czytelników - może tych paznokci nie widzieli, a ciekawa jestem, które uznacie za najciekawsze :)

      Usuń
  9. Too many nice ones! I struggled to pick just 3 :-| LOL :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglosowalam na trzy ale jak dla mnie wygrywa nr 2

    OdpowiedzUsuń
  11. It wasn't easy to pick; there are so many super pretty ones :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze atr deco i te ostatnie <3 Pozdrawiam !^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w numerze jeden i nic na to nie poradzę, że jestem totalnie oczarowana. Taki mani mani mi się marzy :) Dla mnie absolutny hit.

    Pozdrowionka cieplutkie :) Miłego dnia! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. o moja droga wszystko mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś mi nie chce przyjąć moich głosów... W każdym razie wybrałam numer 4, 11 i 20 :)
    A co do pomadki- jak już zużyjesz swoją to zostaw opakowanie, bo ja już nie mam wolnych opakowań. A ja sprawdzę czy uda mi się znaleźć naturalne barwniki, żeby wyszedł taki kolor jakbyś chciała. I pomadkę dostaniesz za free :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbiłam te numery za ciebie, bo mi działa :)
      O kurcze, poważnie? Nie no, za free to mowy nie ma :) Zanim zużyję pomadkę, to minie ho-ho czasu, najbliższa pusta to po Sylveco :)

      Usuń
  16. wszystkie są ładne :) ciężko było z nich wybrać 3 najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! They are all so beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsze nr 5 :)) Uwielbiam ten odcień różu! Zapraszam do mnie: www.sylviastyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. They are all pretty and I have to admit it was hard to choose just three favorite ones!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I understand; I always have a problem when when I have to choose best manis on various blogs :)

      Usuń
  20. Aktualnie to czwóreczkę chciałybyśmy mieć na pazurkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. OH WOW, that is a nice looking back, I remember several of them.
    I'm happy I don't have to choose - they are simply perfect!

    OdpowiedzUsuń
  22. Trójka to o wiele za mało, ale jakoś udało się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że do mnie trafiłaś :)
      Niestety musiałam usunąć post ze względu na to, że 80% treści zawierała reklamę twojego bloga.

      Usuń
  24. 4, 10 , 14 are my top 3 if I have to really really choose...others are gorgeous as well

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie są piękne, ale 5 podoba mi się wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie jestem w stanie wybrać jednego wzoru, bo za dużo mi się podoba :-0

    OdpowiedzUsuń
  27. What an amazing recapitulation of manicures! I can't choose, it's so difficult... But, if I have to, I'm absolutely in love with the manicure that matches flowers and handwriting. Just art!

    Have a lovely day. Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam problem wybrać najlepszy:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. My favourites are 7, 13, 15 I wasn't paying attention and clicked the boxes AFTER the ones I wanted to vote for... So I voted wrong sorry!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam, że zdziwiły mnie trochę wyniki bieżące po zagłosowaniu.

    OdpowiedzUsuń