piątek, 16 grudnia 2016

Manicure roku 2016- część 2.

Witajcie :)
Oto druga część moich ulubionych zdobień w tym roku. Pomożecie mi wybrać najładniejsze?

Hello :)
Here's the second part of my favourite nail arts this year. Will you help me choose the best ones? 


21.


22. 

23.


24. 


25. 


26. 


27.


28.

29.


30.

31.


32. 

33.


34.

35. 


36. 


37.


38.

39.

40.


Możecie wybrać trzy manicure z tych od numeru 21-40. 

You can choose three manicures from 21-40. Click "prześlij".


A tak przy okazji: 13-go grudnia sprawdziłam wyniki z pierwszej części głosowania, i oto paznokcie, które wygrały:

By the way: I checked out which nails won on the 13th of December. Here they go:



Mamy sporo miejsc ex aequo:

We have many ex aequo:



Teraz głos należy do was:


Which three manicures are the best?
 
pollcode.com free polls

58 komentarzy:

  1. kochana u Ciebie nei da wybrać się jednego manicure:D trzeba głosować na wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie 23 i 33 wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my God !!! They are all very beautiful....
    I came to the your blog and me added you too...
    Thank you...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko wybrać tylko trzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, też tak mam, gdy ktoś prosi, bym wybrała kilka najładniejszych u niego ;)

      Usuń
  5. Nie ma opcji. Nie pomogę. Nie widziałabym na co się zdecydować. Za dużo tu piękna. Nie da się tak po prostu postawić na jeden manicure.
    Choć 21 i 30 to na dzień dzisiejszy moi faworyci :).
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie podejmuję :P. Sporo z nich mi się podoba i z dużym trudem wybrałam 5, ale już serio nie mam co odrzucić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 24 prześliczny, chociaż wszystkie mają coś pięknego w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu zadajesz takie trudne pytanie :-)) Wszystkie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny i produktywny rok za Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohh nie potrafiłabym się zdecydować na jedno... ale 21 od razu mnie zaciekawiło ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. All are beautiful but my favorite is no. 27

    OdpowiedzUsuń
  12. Soooo beautiful! My favs are 21, 26, 31 and 32 - just can't decide between those 4 :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 26 - I loved it because of these colours :)

      Usuń
  13. This time is even more difficult than the past one....all manicures are super pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne! Ciężko się zdecydować, które najlepsze, dłuższą chwilę wybierałam żeby oddać głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. schowaj się jesteś za zdolna :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ciężki wybór:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O nieee... Jak Ty to robisz, że WSZYSTKIE są fantastyczne?
    Wybranie tylko trzech zajęło mi chyba z 15 minut! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. wybór trzech był bardzo ciężki spośród tylu ślicznych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh my God! This is like a flood of awesomeness! can't pick any three!So I voted for as less as possible! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwyciłam się każdą z tych prac!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciężko wybrać te jedne, najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne wszystkie :) Ciężko wybrać te jedne :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście, zgadzam się że wybór nie jest łatwy!Jakoś wybrałam, szczególnie, że z tych, które poprzednio wygrały, na jedne też głosowałam, albo może i na dwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych poprzednich głosowałabym na fuksjowe-piwoniowe. Malowałam je ręcznie i jestem z nich dumna, bo nie umiem malować. Serio.

      Usuń
  24. Zagłosowane zdecydowanie na 39 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. What a beauty! Even hard to say how beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  26. These are all so beautiful! I've voted for my favorites now ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już oddałam głos na moich faworytów :)
    Cieszę się, że pośród wygranych z poprzedniej części są i moi ulubieńcy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam nie lada problem, żeby wybrać 3 najlepsze, bo podobało mi się co najmniej 6 wzorków :)

    A co do pomadki- przepraszam, że nie odpisywałam wcześniej, ale mam teraz mnóstwo na głowie. Mogę zrobić pomadkę z wosku pszczelego plus masła shea, oleju kokosowego i oliwy (choć uważam, że oliwa jest zbędna) i dodać trochę kakao. Myślałam o cynamonie i olejku cynamonowym, ale mam dość mocny olejek, więc nie gwarantuję że nie będziesz mieć efektu zaczerwienionych ust ;) Powiedz mi co ostatecznie chcesz w tej pomadce, a mogłabym ją zrobić po Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie maila z adresem, to podeślę ci opakowanie :)
      Mnie w sumie wszystko jedno, chciałabym, by taka pomadka trochę barwiła usta (byle nie na ciemno i na mocno czerwono ;)).

      Usuń
    2. Ok to już ślę maila :)

      Usuń
  29. 25 and 28 are my favourties of that bunch - but they are all great! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Same cudowności i ciężko wybrać, ale 28, 32 i 38 od razu rzuciły mi się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serio ciężko wybrać tylko trzy zdobienia, wszystkie są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aneta they are all wonderful! I am finding it hard to pick! LOL :-D

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh they look stunning, you've done so much beautiful nail art this year!

    OdpowiedzUsuń
  34. How lovely to see all these pretty nailart! I voted :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. You did so many manis this year! :) i haven't gone through mine yet haha

    OdpowiedzUsuń