czwartek, 8 grudnia 2016

El Corazon, Kaleidoscope, Sophisticated Polishmaniac, IL-115 pokolorowany!

Przed wami śliczny pastelowy neon od El Corazon. Pokolorowałam go i zrobiło się jeszcze fajniej. Przynajmniej dla mnie ;), a jak dla was?


There's a beautiful pastel neon by El Corazon in the front of you. I coloured it and it became even prettier, at least for me ;) And for you?





Oto on:

Here it is:


marka: El Corazon
kolekcja: Kaleidoscope, Sophisticated Polishmaniac
nazwa: IL-115
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: błyszczące
cena, pojemność: 5,50 euro plus koszt wysyłki z Holandii/15 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: El Corazon
collection: Kaleidoscope, Sophisticated Polishmaniac
name: IL-115
number of coats: 3
finish: glossy
price, amount: 5,50 euro plus shipping cost from Holand/15 ml
my rating: 8/10 pnts




Kolorek wymiata! Uwielbiam takie. Lakier jest dość gęsty, rozprowadza się dobrze. Sugerowane 2 warstwy na stronie sklepu, z którego go kupiłam, to dla mnie za mało (są smugi). Lakier nie był nakładany na białą bazę, bo chciałam wam go pokazać takim, jaki jest, bez wspomagaczy.

The shade is smashing! I love such ones. This nail polish is quite thick, it paints well. The suggested 2 coats (written on the site of a shop I bought this lacquer from) are too little for me - there were smudges with 2. This nail polish wasn't put on a white base because I wanted to show it just like it is, saute.


Czas schnięcia to ok. 15 minut, ale radziłabym użyć wysuszacza. Trafiło mi się kilka drobnych wgnieceń po jakiejś 1, 5 godz. od pomalowania.

The drying time is about 15 minutes, but I'd advise you to use a drying fastener. I got some slight indentations after about more or less an hour and a half. 




Płytka do stempli, jakiej użyłam, to BP-87. Wykorzystałam z niej już 3 wzory, został jeden :) Odkąd mam tę płytkę, wiedziałam, że pokoloruję te kwiatki, bez dwóch zdań!

The stamping plate I took was BP-87. I've already used 3 patterns from this plate, there is one left :) Since I got this plate I knew I was going to colour these flowers!





Użyłam/I used:

Models Own, Toxic Apple; El Corazon, Sophisticated Polishmaniac, IL-115; ręcznie robiony tint/self made tint; Sinful Colours, Boom Boom; dwa ręcznie robione tinty/two self made tints, Prodigy Gel, Golden Rose - top coat.

Na zdjęciu brakło lakieru do stempli Colour Alike, Kind of Black S, ale pokazywałam wam go już wielokrotnie ;)

There's no Kind of Black S in the photo above, but I had already shown it to you many times ;)


I płytka:

And the plate:



79 komentarzy:

  1. Pazurki wyglądają, jakbyś nad nimi co najmniej pół dnia spędziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie coś robię w nieco ponad godzinę. Druga ręka jest zwykle uproszczona. Najważniejsze, by lakier bazowy szybko sechł, a jak nie, to trzeba to trochę czymś przyspieszyć ;)

      Usuń
  2. Ty idealnie robisz te malunki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne kwiatuszki! Pięknie -:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaa ale kolor, mega wygląda, świeżutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też b. mi się podoba, taki rozbielony neon.

      Usuń
  5. Oh wow, I love it - simple as that!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołe i energetyczne! Bardzo fajne ;) podoba mi sie kolorek Kaleidoscope :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło:) Idealny lakier bazowy pod takie kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear Aneta! You know how I love flowery nail arts...this is literally wow!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I know you like them :) Thankies :)

      Usuń
  9. Jaki cudowny bananowy kolorek, do tego świetny kształt! Jestem zachwycona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdobienie ;) właśnie kwiatowe lubię najbardziej i oprócz okresu światecznego (śnieżynki i sweterki <3) noszę je cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak ślicznego manicure nie widziałam już naprawdę dawno. Po prostu obłęd! Niesamowicie podoba mi się właśnie takie zestawienie i sama bardzo chciałabym nosić je na pazurkach :)
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt, widzę, że lato wróciło na Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor, sama takich nie noszę, bo nie lubię smużących lakierów i więcej niż dwóch warstw - o ile kolor mnie totalnie nie kupi - idą do innych dobrych ludzi. Ciężko o dobrze malujący kolor bananowy.
    Z kolorowanymi stemplami wyszło świetnie, takie wesolutkie mani na burą zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielbię ten odcień :D Ale z kryciem tychże masz rację.

      Usuń
  14. Elegancko, po co kolorować na kartce jak można pokolorować na pazurkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor przykuwający wzrok ;) A zdobienie świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kolorowanki w Twoim wykonaniu, są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie kolory kojarzą mi się z latem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba się poratować neonem w burą zimę ;)

      Usuń
  18. Piękne pazurki. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów i wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo po prostu!
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię te Twoje kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorgeous yellow and lovely mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Looks nice) I never tried such shade!

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful floral mani! It makes me wish for spring!

    OdpowiedzUsuń
  24. That base is so vibrant!! Really loving this nailart. Makes me smile!

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the base color. It really helps to pop up the stamped design. very beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, loving this floral manicure! As always, it's a little piece of art. Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. Solo mi się nie podoba, ale ze zdobieniem wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten bazowy żółty całkiem ciekawy :) Kwiatuszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba ten odcień; jakoś niespecjalnie widuję podobne...

      Usuń
  29. Twoje mani jak zwykle wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie byłam fanką nenów ale na Twoich paznokciach wyglądają oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne! Moj gust :) ale strasznie długo schnie.. 15 min :ooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 min to dla mnie standardowe schnięcie ;)

      Usuń
  32. Kolejne arcydzieło na paznokciach :D Kolor bazowy nam się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna płytka, mam podobną jak nie taką samą :D Haha!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe kolory i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Slicznosci ;) też mam tą płytkę

    OdpowiedzUsuń
  36. The yellow base looks so pretty with your coloured flower stamp, what a lovely mani ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie pastelowe, żółte kolorki są urocze, szczególnie w połączeniu z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń